رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: زمین باید از حالت سرمایه‌ای خارج شود و در اختیار بهره‌برداران و کشاورزان واقعی قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکو خمس می‌گوید بازیکنان بزرگ تراکتور باید توانایی خود را در داخل زمین و مقابل حریفان نشان بدهند.
از نظر رکورد فرونشست نقطه‌ای و ابعاد فرومایه ثبت‌شده، استان فارس، همه رکوردها را زده و با پنجاه و چهار سانتی‌متر در سال هیچ منطقه‌ای در ایران و جهان به گرد پایش نمی‌رسد.
در صورتی که معده زمان کافی برای استراحت و هضم غذا در اختیار نداشته باشد، این موضوع می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مانند حالت تهوع شود.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم گفت: با این طرح میزان ساعتی که برای آموزش در مقاطع مختلف تعیین شده، باید رعایت شود. متأسفانه با تقویم آموزشی فعلی ۴۰ درصد زمان آموزشی در مدارس به دلیل فقدان برنامه صحیح و حوادث پیش بینی نشده از دست می‌رود. به همین دلیل این قانون، انعطافی ایجاد کرده که شروع و پایان سال تحصیلی در یک فرآیند ۱۲ ماهه و بر اساس ساعات برنامه درسی ملی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش تعیین شود.
سرمربی آرژانتینی الهلال بعد از گل سوم تیمش، از فرط شادی روی زمین افتاد.
سرمربی آرژانتینی الهلال بعد از گل سوم تیمش، از فرط شادی روی زمین افتاد.
سعید حجّاریان نوشت: درز دادن اطلاعات طبقه‌بندی‌شده معمولا طبق قانون جرم محسوب می‌شود. مگر آنکه زمان طولانی از آن گذشته باشد و مطابق قانون بتوان آن را در اختیار عموم گذاشت. مثلا می‌بینیم اطلاعات مربوط به ۳۰ یا۴۰ سال پیش ایران را که بعضی آرشیو‌های غربی منتشر می‌کنند. اما واقعیت آن است که هر مرجعی نمی‌تواند سندی را طبقه‌بندی کند و تنها قانون آن مرجع را تعیین می‌کند.
طائب افزود: بنابراین هم آمریکایی ها و هم اسرائیلی ها معتقدند که زمان محدودی در اختیار دارند و وقت ندارند، لذا تا قبل از سال ۲۰۳۰ باید بتوانند مسائل خودشان را که هم داخلی و هم چالش های بین المللی است، حل کنند.
وزن می‌تواند یک موضوع انتخابی باشد. اگر وقتی روی ترازو می‌روید خوشحال نیستید می‌توانید تغییراتی در رژیم غذایی و شکل ظاهری بدن خود ایجاد کنید. با این وجود، کاهش وزن همیشه یک گزینه اختیاری نیست چرا که گاهی اوقات اضافه وزن می‌تواند سلامتی و تندرستی شما را به خطر بیاندازد.
«جعفر شهری» در کتاب تهران قدیم دراین‌باره چنین نوشته است: دروازه‌های دوازده‌گانه اطراف شهر تهران تنها راه خروج و ورود به تهران بود که از اذان صبح باز و کمی بعد از اذان مغرب بسته می‌شد و مردم فقط در این زمان می‌توانستند از شهر خارج یا به شهر وارد شوند و در ساعات غیرمجاز فقط با راضی ساختن دروازه‌بانان و دادن پول و رشوه اجازه عبور و مرور داشتند و در غیر این صورت باید تا باز شدن آن‌ها صبر می‌کردند، دو اتاق در اطراف این دروازه‌ها ساخته شده بود، یکی برای ماموران اخذ عوارض و دیگری جهت دروازه‌بانان بود که بستن و گشودن دروازه‌ها را در اختیار داشتند.
او در ادامه با برشماردن برخی دلایل نارضایتی هنرمندان بیان می‌کند: «از زمان شکست اصلاحات تا امروز طبقه‌ی متوسط مدام سرخورده شده است. این خشم و اعتراض نیز به جایی متمرکز می‌شود که بتواند احساس ملموس بودن داشته باشد. این خشم در میدان هنرهای تجسمی هم می‌تواند تخلیه شود. موضوع دیگر هم تلقی استقبال حاکمیت از این موضوع بوده است که بدنه‌ی حوزه فرهنگی، سرانِ این حوزه را بی‌آبرو کنند.نمی‌توان انکار کرد که بخش بزرگی از اعضای هنرهای تجسمی ناراضی هستند و احساس می‌کنند که نادیده گرفته شده‌اند و همه‌ی سرمایه‌های موجود در اختیار عده‌ی محدودی است و آن‌ها ثروت را براساس رابطه‌ سالاری بین خودشان انحصارا تقسیم می‌کنند.»
با پیروزی شب گذشته فرانسه برابر انگلیس و راهیابی این تیم به نیمه نهایی جام جهانی، دیدیه دشان خودش تعیین کننده ادامه کار در تیم ملی خواهد بود.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، به دنبال کیش و مات کردن مسی در زمین فوتبال است.
رافائل گروسی، گفت که آژانس فکر نمی‌کند هنوز زمان آن فرا رسیده باشد که اذعان کند ایران یک قدرت هسته‌ای است و هیچ اطلاعاتی دال بر این که جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در حال پیش‌برد یک برنامه تسلیحات هسته‌ای است، در اختیار ندارد.
فردانش، زمین‌ها را قطعه‌قطعه کرد و در اختیار مردم گذاشت. به برخی می‌بخشید و به برخی دیگر، از قرار متری یک تومان، ۲ تومان و ۵ تومان می‌فروخت، اما باز هم مصالح رایگان به آن‌ها می‌داد. در همین گیر و دار بود که نخستین چاه‌های آب را در زمین بایر جوادیه حفر کرد و چندین و چند مسجد، مدرسه و حمام ساخت که برخی از آن‌ها تا همین امروز به جای مانده‌اند.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به نظرم باید صبور باشیم و کمی زمان در اختیار سوریان قرار دهیم تا بتواند از مشکلات خود کم کند و بار دیگر به فدراسیون کشتی بیاید و به کار خود ادامه دهد.
میخائیل اولیانوف گفت: جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده ممکن است پس از انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا به توافق نهایی بر سر توافق هسته‌ای برسند و اگر این اتفاق بیفتد، احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) بسیار سریع امکان پذیر خواهد بود، برای اینکه فقط برخی مسائل فنی باید حل و فصل شود. وی تاکید کرد که اکنون توپ در اختیار طرف آمریکایی است.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فوتبال ایران لیاقت این را دارد که زمین‌های مناسبی داشته باشد و فدراسیون فوتبال باید یک دپارتمان برای زمین داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: روی اشتباه فردی گل خوردیم و با این که زمان زیادی را در اختیار داشتیم نتوانستیم جبران کنیم.
یک فعال سیاسی اصللاح‌طلب نوشت: نیم نگاهی به مواضع، کنش‌ها و واکنش‌های صحنه اعتراضی نشان می‌دهد مطالبات معوق که سابقاً صبغه‌ی سیاسی و بعضاً سیاستی داشتند، اینک پوست انداخته‌اند و در شعار‌های غیرجدلی و همه‌شمول مانند «زن، زندگی، آزادی» بازآرایی شده‌اند.
مدافع ملوان با پاس گلی که داد نقش موثری در برد تیمش مقابل صنعت ایجاد کرد و حالا به آینده تیمش بسیار امیدوار است.
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما درباره کاهش اعتماد مردم به اخبار صدا و سیما، می‌گوید که بیشترین زمان و پوشش‌دهی اخبار در اختیار کارهای دولتی و حکومتی است. شما می‌بینید که معمولا هر خبری مربوط به یکی از روسای قوا است که هر کدام اظهارات متعددی می‌کنند و وعده‌های فراوانی می‌دهند. وقتی مردم می‌بینند که این وعده‌ها یا تحقق پیدا نکرده‌ یا تعداد کمی از آن‌ها محقق شده است، نسبت به خبر هم اعتمادشان را از دست می‌دهند. بخش‌های مختلفی باید در خبر وجود داشته باشد و مردم هم ببینند که از آن‌ها هم گزارش و خبر پخش می‌شود.
یکی از دلایل ایجاد و رهاسازی این گودال‌ها می‌تواند گرانی زمین و علاقه مالکان به استفاده بیشتر از زمینی که در اختیار دارند، باشد.
روی سخنم با شماست که به خودتان حق می‌دهید رویِ رای هیات انتخاب خط بکشید و با نگاه واپس‌گرای کژ و ناموزونتان آن را به هیچ بیانگارید. روی سخنم با شماست، "شما" یعنی کسانی که همیشه سویِ دیگر ما ایستاده‌اید و در زمینِ دیگری به جز فرهنگ، به بازی حذف و جرح و ابطالتان پرداختید. روی سخنم با شماست؛ شمایی که سینما را مِلکِ شخصیِ خود می‌دانید و اختیارِ دست بردن در لیستِ نهایی هیات انتخاب را دارید، تا هروقت که لازم باشد بیایید و دلواپسانه فیلمی را از لیستِ نهایی خارج کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ