اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
یکی از راه‌های کنار آمدن با نشخوار فکری این است که برای آن وقت بگذارید. یک تایمر را روی ۱۰ یا ۱۵ دقیقه تنظیم کنید و در آن زمان بدون احساس گناه در مورد شریک زندگی سابق خود فکر کنید. می‌توانید در این زمان کمی بنویسید یا روی چند سؤال در رابطه با این رابطه فکر کنید، اما وقتی تایمر خاموش شد، کارتان باید تمام شود. این کار به شما این امکان را می‌دهد که فضایی را برای احساسات خود نگه دارید، اما اجازه ندهید آن‌ها شما را از پا دربیاورند.
در داخل یک سالن ورزشی مخفی در افغانستان دختران افغان دور از چشم طالبان ورزش می‌کنند. طالبان از زمان به دست گرفتن قدرت دختران و زنان را از حضور در کلاس‌های بالاتر متوسطه در مدارس، در دانشگاه، ورزشگاه‌ها و پارک‌ها و اخیراً حتی آن‌ها را از کار در سازمان ملل، منع کرده‌اند. طالبان همچنین دستور داده‌اند که زنان باید طوری لباس بپوشند که فقط چشمانشان نمایان باشد و اگر بیش از ۷۲ کیلومتر سفر می‌کنند، باید با یکی از بستگان مرد خود همراه باشند. اخیرا نیز طالبان دستور به بستن آرایشگاه‌های زنانه در افغانستان داده است.
بعد از بازنشستگی، سلطان به طور دائم در واحد ایمنی زمینی فرودگاه مشغول به کار شد. او هر روز صبح از کرج می‌آید فرودگاه، سرکارش. بعد از آماده کردن تفنگ‌ها و پوشیدن لباس هم با یکی از ماشین‌های فرودگاه به کل باند و محوطه اطراف آن سرکشی می‌کند تا اگر حیوانی روی باند باشد آن را از آنجا دور کند.
در ابتدا قرار بود که بنایی برای سرای سالمندان در این زمین طرح‌ریزی شود، اما این تصمیم هرگز به اجرا در نیامد و به سود ساختن پارک عمومی و استفاده همگانی از صحنه کنار رفت. سال ۱۳۵۶ این منطقه شمایل یک پارک عمومی را پیدا کرد و به یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم پایتخت تبدیل شد. پارک سنگی جمشیده را دو بار بازسازی کرده‌اند. یک بار هم ۱۶ هکتار به وسعت آن افزوده شد. این قسمت اضافه شده که به بوستان سنگی فردوسی مشهور است دارای جذابیت‌ها و البته ابتکاراتی در ساخت آن است تا بتواند برای جذب گردشگر با پارک اصلی رقابت کند.
با دیدن چشمان زرد روشن، ابرو‌های سنگین و گوش‌های افقی آنها، ممکن است فکر کنید این پرنده، یکی از بدخلق‌ترین جغد‌های روی زمین است. جغد‌های ماهی‌خوار قهوه‌ای یکی از نادرترین جغد‌های ایران هستند و به همین دلیل در فهرست گونه‌های پرندگان حفاظت شده کشور قرار دارند. این پرنده شب زنده‌دار در سوراخ‌های درختان یا دیواره‌های سنگی، اغلب در کنار رودخانه‌های کم عمق، لانه می‌سازد. روستای بهشتی پامنار در استان فارس یکی از بهترین نقاط برای جستجوی این نوع جغد زیبا است.
یکی از اهداف اصلی "بانک ایران زمین" در اکوسیستم بانکداری، کسب تجارب متفاوت توسط مشتریان است تا بتواند در کنار خدمات بانکی، سرویس‌های بیشتری را دریافت کند.
عطیه تک‌تهرانی، مدیر پژوهش انجمن یوزپلنگ ایرانی معتقد است، کم شدن تلفات یوز در اثر تصادفات در توقف یا روی زمین ماندن ایمن‌سازی جاده، بی‌تاثیر نبوده است: شاید یکی از دلایل، ناشی از کم‌کاری باشد چراکه تلفات یوز کم شده بود. آخرین تلفات ما قبل از مردادماه ۱۴۰۱ مربوط به سال ۹۷ بود که در آن سال، یارقلی در شمال میاندشت در اثر تصادف کشته شد. بعد از حادثه مردادماه سال گذشته، گروهی تشکیل داده و طرحی تهیه کردیم و به سازمان محیط‌زیست ارائه دادیم تا آن‌را به وزارت راه تحویل بدهند
یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفره افطار است؛ فقط کافی است چند دقیقه قبل از افطار دست به کار شوید تا یک فرنی داغ و تازه داشته باشید. فرنی زعفرانی یک پیش‌غذا‌های مقوی است که به راحتی آماده می‌شود و همه اعضای خانواده از کودکان گرفته تا پدر و مادرها، همه با هم می‌توانند از خوردنش لذت ببرند. درست کردن این فرنی، زمان زیادی از شما نمی‌گیرد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفره افطار است؛ فقط کافی است چند دقیقه قبل از افطار دست به کار شوید تا یک فرنی داغ و تازه داشته باشید.
یکی از راه‌های تطبیق با تغییرات بعد از آخر هفته، معرفی روتین‌هایی است که تمام هفته طول می‌کشند، ولی این قدرت را دارد که زندگی ما را معنادارتر کند. این موارد ممکن است شامل تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما، باغبانی یا رفتن به باشگاه باشد. انجام این کار‌ها در زمان مشخص هر روز مفید است.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
ورود لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، به منطقه فنی کنار زمین در جریان دیدار تیم پاریسی مقابل لیل و فریاد زدن بر سر بازیکنان یکی از صحنه‌های جنجالی این مسابقه بود.
سرمربی آرژانتینی الهلال بعد از گل سوم تیمش، از فرط شادی روی زمین افتاد.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
توپک خرما و بادام زمینی یکی از میان وعده‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که شما می‌توانید این میان وعده مقوی را برای بچه‌ها و خانواده تهیه کنید و از خوردن این توپک‌ها در کنار یک لیوان چای لذت ببرید.
توپ در زمین خودی به پله رسیده بود و کسی انتظار نداشت که او از همانجا تصمیم به گلزنی بگیرد، اما ستاره برزیلی که دیده بود ایوو ویکتور، دروازه‌بان حریف، از دروازه خارج شده است، از فاصله ۶۰ متری شوتی زد که تنها با اختلاف چند سانت از کنار دروازه به بیرون رفت. اگر این توپ وارد دروازه می‌شد، قطعا یکی از زیباترین گل‌های تاریخ جام جهانی رقم می‌خورد.
در دقایق پایانی بازی سیتی و لیدز شاهد رخ دادن اتقاق بامزه ای بودیم که طی آن سرمربی میهمان با بطری آب پیشانی یکی از مربیان حریف را نشانه رفت.
ارتش آمریکا  به کار گیری جنگنده های اف-۳۵ خود را در پی سقوط یکی از این نوع جنگنده ها، به حالت تعلیق درآورد.
اولیویه ژیرو از تعویض عجیب دیدیه دشان در نیمه اول بسیار عصبانی بود و عصبانیت خود را روی بطری آب کنار زمین خالی کرد.
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
مازیار زارع با بلوز مشکی و نگاه عمیقش به گوشه و کنار زمین سیروس قایقران، یکی از تصاویر جذاب لیگ در سال جدید است.
قبل از شروع مسابقه استقلال و گل‌گهر در سیرجان و هنگامی که بازیکنان دوتیم مشغول گرم کردن بودند، محمد حسین مرادمند نیز در کنار زمین حضور یافته بود. او در آنجا با یکی از هواداران کم‌توان استقلال مواجه شد که روی ویلچر نشسته بود...
یکی از سؤالات بزرگ بعد از این دو بازی امکان همکاری آزمون و طارمی کنار یکدیگر است. اولین بار کی‌روش طارمی را به تیم ملی دعوت کرد و در حالی که آزمون مهاجم نوک تیم ملی بود، از این بازیکن در پست گوش چپ استفاده کرد. آن‌ها در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ همکاری فوق‌العاده‌ای داشتند و بعد از آن در دوره ویلموتس و اسکوچیچ هم بار‌ها کنار هم به زمین رفتند. در اردوی اتریش، اما آن‌ها یک دقیقه نیز کنار هم بازی نکردند.
یکی از حاضران در کنار زمین چمن ورزشگاه سیروس قایقران می گوید نیروهای هلال احمر روبه ریکاردو ساپینتو با مشت های گره کرده خوشحالی بعد از گل کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ