سازمان حفظ نباتات کشور در خصوص آخرین مهلت ثبت نام محصولات باغی و جالیزی جهت اخذ کد شناسه در سامانه سماک اطلاعیه ای صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز یکشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) هفتمین و آخرین روز ثبت نام برای متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
امروز یکشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) هفتمین و آخرین روز ثبت نام برای متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ برای آن دسته از مجموعه‌های ثبت‌نامی که پذیرش آن‌ها با آزمون است در روز جمعه سوم شهریور برگزار خواهد شد.
متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم عرضه خودرو از سامانه یکپارچه فروش خودرو تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت افتتاح کنند.
همچنین مرحله شفاهی این آزمون در روزهای پایانی خرداد ماه یعنی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهاذشنبه ۲۹، ۳۰ و ۳۱ آخرین ماه از فصل بهار برگزار می‌شود.
تعداد ۵۳۴ هزار و ۴۰۴ داوطلب برای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۵۴ هزار و ۹۹۳ داوطلب زن و ۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر مرد هستند.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود. همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها میسر نمی‌باشد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در اولین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و به صورت محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۲ در ۵ گروه آزمایشی «علوم ریاضی و فنی»، «علوم تجربی»، «علوم انسانی» «هنر» و «زبان خارجی» برگزار خواهد شد.
سازمان حفظ نباتات کشور آخرین مهلت ثبت‌ نام محصولات باغی در سامانه سماک را بیستم فروردین اعلام کرد.
­سخنگوی وزارت صمت گفت: مهلت انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه تا زمانیکه آخرین فرد متقاضی بتواند فرایند ثبت نام خود را نهایی کند تمدید می‌شود.
متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آنها از سوی بانک ارسال می‌شود باید از جمعه ۲۶ اسفند تا یکشنبه ۲۸ اسفند نسبت به ثبت نام اولیه به منظور تشکیل لیست نوبت دهی (لیست انتظار) اقدام کنند.
متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی باید پس از پایان ثبت نام شماره پرونده و کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری کنند.
طبق اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی پس از ساعت ۲۴ امشب (شنبه)، طی چند روز اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان برای تطبیق با شرایط ثبت‌نام بررسی می‌شود و سپس فرآیند قرعه‌کشی برای تخصیص نوبت متقاضیان انجام خواهد شد.
در اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف تاکید شده که پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود و متقاضیان می‌بایست درخواست خود را تا پایان امشب، پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه به صورت الکترونیکی به همراه مدارک لازم، از طریق اتصال به درگاه "https://admission. edu.sharif.edu" ارسال کنند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره تدریس برتر گفت: استفاده از ابزارهای چندرسانه‌ای موجب ارتقای تدریس می‌شود.
فرآیند ۸ روزه ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ که از روز یک‌شنبه ۲۲ آبان آغاز شده، فردا ۲۹ آبان ماه به پایان می‌رسد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای رفاه بیشتر حال متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت اول) در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نشدند، این فرصت در نظر گرفته شده است.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت. با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از دوشنبه ۱۱ مهر آغاز شد و به مدت ۶ روز یعنی تا پایان روز شنبه ۱۶ مهر ماه ادامه داشت که بنابر اعلام معاونت نظارت و سنجش این دانشگاه، فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تا روز دوشنبه ۲۵ مهر ماه تمدید شد.
کلیه پذیرفته‌شدگان می‌توانند تا پایان امروز جمعه ۲۲ مهر جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و انجام آن از طریق آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir اقدام کنند.
امروز آخرین‌ مهلت مراجعه خبرنگاران به «درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» برای ثبت‌ نام دریافت هدیه اینترنت روز خبرنگار است.
فردا آخرین‌ مهلت مراجعه خبرنگاران به «درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» برای ثبت‌ نام دریافت هدیه اینترنت روز خبرنگار است.
نجات معجزه‌آسای کودک از چاه ۷ متری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ