مدیرکل مشارکت‌های مردمی و سرمایه اجتماعی قوه قضائیه کاهش وقوع جرم و کنترل آسیب‌های اجتماعی را نتیجه همکاری دستگاه قضایی با نهادهای مردمی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در کشور با اقدامات علمی و انتظامی پلیس خبر داد.
به گفته مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ۳۰ درصد از بودجه نظام سلامت به درمان افراد مصدوم حوادث رانندگی اختصاص دارد و ۳۰ درصد از ورودی پرونده‌ به دادسراها مربوط به این حوادث است.
اهواز - به دلیل وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر، فعالیت‌های ادارات استان خوزستان امروز دوشنبه تا ساعت ۱۲ اعلام شد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: طی سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ به نسبت مدت مشابه سال قبل وقوع جرایم خشن مانند قتل، آدم ربایی و ... در استان ۱۰ درصد کاهش یافته است.
از فردا تا روز یکشنبه کاهش نسبی دما و سپس افزایش تدریجی و محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور برای کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از این مخاطرات عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها را توصیه می‌کند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران از کاهش ۲۸ درصدی پرونده‌های قضایی در حوزه سرقت طی ۹ ماهه ابتدایی سال جاری در شهر تهران خبر داد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع باد شدید در اکثر مناطق استان و بارش برف و باران در غرب و شمال اصفهان خبرداد.‌
آستارا- فرمانده انتظامی آستارا با اشاره به شرایط مناسب امنیتی در این شهرستان از کاهش ۱۴ درصدی وقوع سرقت خبر داد.
محمد سبزه زاری اظهار کرد: در پی تداوم وقوع مه در خوزستان صبح امروز (۳ بهمن ماه) دید افقی در مسجدسلیمان و شادگان به صفر رسید.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی آمار سرقت در استان تهران، بر ضرورت تعیین قاضی ناظر بر مراکز ترک اعتیاد تاکید کرد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره ورود سامانه بارشی به کشور و احتمال وقوع سیل در چهار استان از کاهش آلودگی هوای پایتخت طی روز‌های پایانی هفته خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کاهش ۴۰ درصدی وقوع سرقت در فرودگاه‌های کشور خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از پیشنهاد طرح کارآگاه خصوصی خبر داد و گفت: وقوع جرایم جنایی نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است.
اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش دما طی هفته آتی و وقوع رگبار پراکنده در ارتفاعات استان تهران خبر داد.
مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه انتظار اثرگذاری سامانه مدیریت پنجره واحد زمین بر کاهش جرائم و تخلفات در این حوزه را دارد.
نماینده مردم تهران گفت: قبول داریم بودجه آسیب‌های اجتماعی گاه با تأخیرهای زیادی تخصیص پیدا می‌کند که ممکن است اثربخشی لازم را نداشته باشد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: کاهش ریسک از وضع موجود شهر با تمرکز بر پیشگیری از وقوع حوادث و بحران‌ها و ایمن‌سازی ساختمان‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری تهران است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وقوع رگبار پراکنده در ارتفاعات شرقی استان تهران و خیزش گردوخاک در نیمه جنوبی پیش‌بینی می‌شود.
نای تاکید دارد که بهترین راهکار جهت کاهش احتمال وقوع یک جنگ اتمی، در دستورکار قرار‌دادنِ تنش زداییِ تدریجی در این رابطه است. به نحوی که در دراز مدت شانس تحقق یک چنین سناریویی به نحو قابل ملاحظه‌ای کاهش یابد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: راه جلوگیری از افزایش مهاجرت پرستاران برآورده کردن خواسته‌های منطقی این قشر است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: برنامه پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح با موضوع بررسی جرائم نوپدید با محوریت فضای مجازی و سایبر به منظور کاهش آسیب‌های فضای مجازی اجرا می شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به کاهش چشمگیر جرائم و تخلفات در کشور در ماه محرم بر ضرورت تقویت این موضوع در قالب یک الگوی موثر فرهنگی و اخلاقی تاکید کرد.
وقوع حوادث طبیعی خسارت های مالی و جانی را به همراه دارد، اما موضوعی که مغفول واقع شده بحث خسارت های روحی و روانی در این بلایا است. تیم‌های محب بهزیستی در راستای کاهش این خسارات می‌کوشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ