نماینده مردم تهران گفت: قبول داریم بودجه آسیب‌های اجتماعی گاه با تأخیرهای زیادی تخصیص پیدا می‌کند که ممکن است اثربخشی لازم را نداشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک شماره 10 سپاهان مدعی است که آنها تمام توان خود را روی موفقیت با این تیم قرار داده‌اند و حضورشان پیش از این در استقلال و پرسپولیس دلیلی برای عدم تعصب به طلایی‌پوشان نیست.
گزینه سرمربیگری پیکان درباره مذاکره با این باشگاه و دلیل عدم توافق با خودروسازان توضیحاتی ارائه داد.
حققان با استفاده از یک روش به نام تجزیه و تحلیل منحنی ویژگی‌های عملکرد گیرنده، تخمین زدند که افراد چند روز نیاز دارند تا مصرف غذای خود را پیگیری کنند تا از نظر بالینی به کاهش وزن قابل‌توجهی برسند.
زیباکلام گفت: با توجه به عدم موفقیت دولت رئیسی، خصوصا در حوزه اقتصادی، فکر می‌کنم تعداد افرادی مانند لاریجانی روز به روز افزایش می‌یابد. زیرا این سوال ایجاد می‌شود که یکدست شدن حاکمیت و قوای سه‌گانه که رخ داده است، به کجا رسیده است. در این شرایط نه‌تنها پیشرفت نکرده‌ایم که درنتیجه عملکرد دولت رئیسی یک گام هم به عقب حرکت کرده‌ایم.
فردی که به دلیل عدم موفقیت در فوتبال اقدام به آدم ربایی کرده و پس از حبس ترانسفر فوتبال درخواست ۵۰۰ میلیون تومان غرامت را کرده بود بازداشت شد.
مدیر برنامه توسعه سازمان ملل متحد امروز اعلام کرد که در صورت عدم موفقیت در قانع کردن مقامات طالبان پیرامون اجازه دادن به زنان محلی برای کار در این سازمان، ممکن است از افغانستان خارج شویم.
یک کارشناس بخش کشاورزی گفت: کشت قراردادی پروژه ای ملی است که عدم موفقیت آن به پرداخت نشدن هزینه محصولات خریداری شده برمی گردد؛ از این رو انتظار است وزیر جدید متعهدانه تر عمل کند.
یکی از اعضای ارشد انصارالله یمن درباره عدم موفقیت مذاکرات جاری در صنعا به شدت هشدار داد و آنرا به منزله بازگشت جنگ با شدت بسیار بیشتر دانست.
مسعود نیلی با یادآوری عدم جامعیت این طرح و همراه نشدن آن با اقداماتی که برای موفقیت آن لازم است گفت که اجرای این مصوبه دولت را در جایگاه متناقضی قرار می‌دهد چرا که دولت درحالی‌که باید تورم را کنترل کند، همزمان از این تورم منتفع می‌شود.
عملکرد هافبک ملی پوش پرسپولیس در هفته‌های گذشته نشان از عدم تمرکز او برای موفقیت در ترکیب این تیم دارد.
کیانوش رحمتی به لزوم ثبات در ترکیب استقلال اشاره می کند و آن را لازمه موفقیت می داند.
سطح زندگی در فقیرترین کشور‌های جهان، با نرخ‌های رشد جاری که دارند، سرانجام به آمریکا خواهد رسید‌اما به حدود ۷۰۰ سال‌زمان نیاز دارد، اما اگر بتوانیم علل جهش اقتصادی کره‌جنوبی را شناسایی کنیم، خواهیم توانست چنین معجزه‌ای را به امری عادی تبدیل کنیم و شاهد کشور‌های بیشتری باشیم که طی چند دهه و نه چند قرن همانند کره‌جنوبی خودشان را همپای کشور‌های توسعه یافته کنند.
معاون وزیر صمت گفت: دلیل بعضی عدم موفقیت‌ها در صنعت خودرو و برخی صنایع دیگر موجود نبودن راهبردهای بالادستی در حاکمیت است.
یک رسانه عرب زبان با اشاره به عدم موفقیت فراخوان تظاهرات در مصر در روز جمعه یازده نوامبر جاری به بررسی دیدگاه حامیان دولت مصر و مخالفان آن پرداخته است.
یک رسانه عرب زبان با اشاره به عدم موفقیت فراخوان تظاهرات در مصر در روز جمعه یازده نوامبر جاری به بررسی دیدگاه حامیان دولت مصر و مخالفان آن پرداخته است.
یک رسانه عرب زبان با اشاره به عدم موفقیت فراخوان تظاهرات در مصر در روز جمعه یازده نوامبر جاری به بررسی دیدگاه حامیان دولت مصر و مخالفان آن پرداخته است.
اصولا وقتی شما قرار است یک پایه مالیاتی را گسترش دهید و یا نحوه اخذ آن را تغییر بدهید باید با مطالعه رفتار بازار، ذی‌نفعان، بانک‌های اطلاعاتی و ... این کار را انجام دهید. درصورت موفقیت در اجرا و لحاظ ضرورت‌ها، سامانه مودیان منجر به شفافیت شده و در مبدا اقدام به اخذ مالیات می‌کند، ولی اگر موفق نشود می‌تواند در کنار مالیات بر ارزش افزوده به مصیبتی برای تولید بدل شود.
ری- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر در جهاد تبیین موفق بودیم، در خیابان‌های تهران و برخی دیگر از شهرها این روال را نمی‌دیدیم.
پائولو دیبالا، ملی‌پوش آرژانتینی، می‌گوید موفقیت و عدم موفقیت آلبی‌سلسته در جام جهانی قطر به درخشش لیونل مسی بستگی دارد.
هرچند در تمام دنیا باربری آنلاین صنعتی رو به رشد بوده و هست، انحصار دولتی در ایران موجب عدم شفافیت و کارآمدی و موفقیت این صنعت در سال‌های گذشته شده است.
مورایس همچنان از رسیدن به پیروزی در ۳ بازی اخیر با سپاهان ناکام ماند و با گذشت ۵ هفته از لیگ ایران با کسب ۸ امتیاز در رده چهارم ماند.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: صرف نگاه سخت افزاری به احیای دریاچه ارومیه یکی از دلایل عدم موفقیت در احیای آن است.
رئیس کمیته ملی المپیک دلایل مختلف از جمله هدفگذاری و برنامه‌ریزی دقیق و عدم بزرگ نمایی چالش‌ها و عدم توجه به حاشیه‌ها را از جمله عوامل تاثیرگذار در موفقیت کاروان ورزش ایران قلمداد کرد.
ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ این روزها ابهت سالها قبل خود را از دست داده‌اند و علت عدم موفقیت یونایتد در جذب بازیکنان بزرگ چیزی جز این نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ