هواداران تیم ملی مراکش بعد از پایان بازی برابر فرانسه مدعی شدند فرانسه حریف آرژانتین نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نام نیمار، کیلیان امباپه و مارکو وراتی در فهرست امشب پی اس جی برای بازی برابر لوریان دیده نمی شود.
کیلیان امباپه امشب در اولین بازی پیش فصل پی اس جی برابر لوهاور به میدان خواهد رفت.
گلی که کیلیان امباپه در دیدار امشب پی‌اس‌جی مقابل لوریان به ثمر رساند با اعتراض شدید تیم مهمان مواجه شد.
لیونل مسی و کیلیان امباپه دو ستاره بزرگ پاری سن ژرمن در دیدار امشب تیم‌شان مقابل لانس در نیمه اول گلزنی کردند تا نقش مهمی در برتری پاریسی‌ها در این نیمه داشته باشند.
کیلیان امباپه امشب یک گل تر و تمیز برای تیم پاریس به ثمر رساند؛ گلی که به یک لطف یک آمار و ارقام تاریخی، اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد.
ستاره خط حمله پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که قرار نبود امشب مقابل بایرن مونیخ بازی کند.
کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، در دیدار امشب تیمش مقابل مون‌پلیه در عرض 3 دقیقه سه موقعیت عالی برای گلزنی را از دست داد و چند دقیقه بعد مصدوم شد و زمین را ترک کرد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، در دیدار امشب تیمش مقابل مون‌پلیه در عرض 3 دقیقه سه موقعیت عالی برای گلزنی را از دست داد و چند دقیقه بعد مصدوم شد و زمین را ترک کرد.
مدافع حریف امشب پی‌اس‌جی در جام حذفی فرانسه یکی از اولتراهای هوادار تیم پاریسی است و می‌گوید برایش باورکردنی نیست که قرار است روی پای کیلیان امباپه تکل برود.
پاری سن ژرمن امشب در حالی به مصاف لانس می‌رود که کیلیان امباپه، بهترین گلزن جام جهانی، قصد دارد در این مسابقه به طلسم گل نزدن در مقابل این تیم پایان دهد.
ناصر الخلیفی دوست دارد امشب فرانسه به خاطر امباپه قهرمان جهان شود ولی به خاطر لیونل مسی از قهرمانی آرژانتین نیز خوشحال خواهد شد. او می گوید کاش جام به هر دو بازیکن می رسید.
مسی با پنالتی‌هایی که نصیبش شده است، به تعداد گل زده امباپه رسید اما ستاره گلزن فرانسه امشب می‌تواند مقابل مراکش صدر جدول آقای گل جام را از لئو پس بکیرد
تمرین امشب فرانسه تحت تأثیر غیبت چند بازیکن مطرح و اصلی تیم، به دلیل بیماری قرار گرفت.
جدال کیلیان امباپه و اشرف حکیمی که در پاری سن ژرمن همبازی و دوستان صمیمی هستند امشب با برتری تیم امباپه به پایان رسید.
اگر کلیان ام‌باپه امشب مقابل مراکش گل بزند به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل خواهد شد که به آمار ده گل زده در جام جهانی رسیده است.
بزرگترین سوالی که رکراکی امشب باید به آن پاسخ دهد این است که او چطور خواهد توانست امباپه را متوقف کند؟
ریو فردیناند که دیشب بعد از درخشش لیونل مسی مقابل استرالیا عملکرد او را بهترین عملکرد فردی در جام جهانی معرفی کرده بود امشب عملکرد کیلیان امباپه را برتر از درخشش مسی در آن بازی دانست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
کیلیان امباپه با دو گلی که در جریان پیروزی امشب فرانسه مقابل دانمارک به ثمر رساند به رکورد گلهای ملی زین‌الدین زیدان رسید.
امشب در دیدار مقابل بار دیگر ثابت شد که پاری سن ژرمن علاوه بر متول‌ترین، بدشانس ترین تیم فرانسه هم هست.
روبرت لواندوفسکی موفق شد در ثانیه 45 دیدار امشب بارسا مقابل رئال سوسیداد دروازه حریف را باز کند.
کیلیان امباپه به دلیل مصدومیت، بازی امشب پی اس جی برابر کلرمون را از دست داد.
کیلیان امباپه به دلیل مصدومیت، بازی امشب پی اس جی برابر کلرمون را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ