معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: ای کاش اسراییل جرئت کرده و یک غلطی بکند و بهانه ای به دست ما بدهد تا ما او را از روی زمین محو کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمریکایی ها خیلی زود توانستند شکست خود در فینال وزن 65 کیلو را در یک وزن بالاتر جبران کنند.
به نظر می رسد آبی ها چاره ای جز قبول خواسته دروازه بان فصل گذشته شان ندارند
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی اعلام کرد که همه شرایط برای صعود مجدد این تیم به لیگ برتر مهیا شده است.
رئیس کل بیمه مرکزی طی نامه ای انتصاب موسی رضایی بعنوان مدیرعامل شرکت بیمه البرز برای مدت باقیمانده از ماموریت اعضای هیات مدیره این شرکت را تایید کرد.
قرارداد مدافع ملی‌پوش با سپاهان تمدید شد.
رامین رضاییان در پایان دیدار با مس کرمان از هواداران سپاهان خواست حلالش کنند تا احتمال جدایی اش از این تیم بالا برود.
ای کاش همه دیوار‌های شهر، بنر و تراکت و دیوارنوشت بود، اما لبخند رضایت بر صورت کارگر می‌نشست، می‌توانست عرق جبین بریزد و حاصل دست‌رنجش را خرج زندگی بی‌دغدغه کند، می‌توانست استیصال و بلاتکلیفی را از چشمانش بیرون کند و از روی دیوار‌های شهر شغلی انتخاب کند و آینده‌اش را بسازد.
رامین رضاییان، ملی پوش سپاهان، بعد از پیروزی مقابل مس رفسنجان به تقدیر از هواداران تیمش پرداخت.
ملی‌پوشان سپاهان پس از ثبت گل برابر نفت آبادان چالش بامزه‌ای داشتند.
هواداران پرسپوليس استقبالی دوگانه از دو بازیکن سپاهان روی سکوها دارند.
دست صهیونیست‌ها پشت این قضایاست. آن‌ها در تلاشند ایران را به عنوان یک تهدید و یک نظام غیرقابل قبول معرفی کنند. این اثرات خود را در روابط خارجی ما می‌گذارد و باعث کاهش همکاری‌های ما با کشور‌های دیگر می‌شود؛ یعنی فضایی را به وجود می‌آورند که کشور‌ها برای همکاری با ایران تردید پیدا کنند.
دست صهیونیست‌ها در پشت این قضایا قرار دارد. آنها در تلاشند که ایران را به عنوان یک تهدید و یک نظام غیرقابل قبول معرفی کنند. این اثرات خود را در روابط خارجی ما می‌گذارد و باعث کاهش همکاری‌های ما با کشورهای دیگر می‌شود؛ یعنی فضایی را به وجود می‌آورند که کشورها برای همکاری با ایران تردید پیدا کنند.
دست صهیونیست‌ها در پشت این قضایا قرار دارد. آنها در تلاشند که ایران را به عنوان یک تهدید و یک نظام غیرقابل قبول معرفی کنند. این اثرات خود را در روابط خارجی ما می‌گذارد و باعث کاهش همکاری‌های ما با کشورهای دیگر می‌شود؛ یعنی فضایی را به وجود می‌آورند که کشورها برای همکاری با ایران تردید پیدا کنند.
با توجه به صحبت های صورت گرفته از سوی کاوه رضایی در پایان بازی استقلال – تراکتور، به نظر می رسد بازگشت این بازیکن به جمع آبی ها دست کم در این برهه از زمان منتفی است.
رامین رضاییان از شدت ناراحتی بابت شکست نمی توانست روی پاهای خود بایستد.
ناهید کیانی و متین رضایی، دو تکواندوکار ایران در روز پنجم مسابقات جهانی استارت امیدوار کننده ای داشتند.
سردار قاسم رضایی با بیان این مطلب که اقدام آشوبگران برای عده ای آثار روانی منفی داشته و در کسب وکارها خلل وارد شده است، افزود: مجموعه فراجا تکیه گاه مردم و بازاریان است و هرگز اجازه نخواهد داد که آشوبگران به اهداف خود مبنی بر آسیب به کسب وکار مردم صدمه ای وارد کنند و از روز گذشته نیروهای پلیس وبسیج برای تامین امنیت در کنارمردم قرار دارند..
رامین رضاییان پس از تساوی سپاهان - پرسپولیس حاضر به صحبت درباره این مسابقه نشد.
فدراسیون فوتبال پیگیر ویزای 3 بازیکن تیم ملی است تا هرچه سریع‌تر بتوانند به اردوی اتریش اضافه شوند.
بازگشت دوباره کارلوس کی روش به تیم ملی برای رامین رضاییان بهترین اتفاق ممکن بود چرا که بعد از دو سال دوری از تیم ملی بار دیگر به کمپ تیم های ملی برگشت.
عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد بهترین تصمیم را درباره وضعیت تیم ملی اتخاذ خواهند کرد.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد بهترین تصمیم را درباره وضعیت تیم ملی اتخاذ خواهند کرد.
استقلال برای استفاده از قایدی و رضایی چاره ای ندارد که حداقل نام دو بازیکن خود را از لیست بزرگسالان خارج کند.
برادرمان آقای‌‎ ‎‌رضایی ظرف بیست دقیقه رفتند به تهران و شاید مثلاً نیم ساعت هم طول‌‎ ‎‌کشید تا جماران رسیدند. ده ـ پانزده دقیقه هم خدمت حضرت امام (ره)‌‎ ‎‌بودند، نیم ساعته برگشتند تا فرودگاه و بیست دقیقه ای هم برگشتند تا دزفول.‌‎ ‎‌حدوداً بعد از دو ساعت، آنچه را که ما می خواستیم انجام شود، صورت‌‎ ‎‌گرفت...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ