کوین یامگا در تمرین دیروز استقلال رویت نشد و به نظر می رسد امروز در بازی با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی شانس بازی نداشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روی کین، اسطوره منچستریونایتد، پس از شکست مقابل تاتنهام انتقادات تندی را علیه شاگردان اریک تن هاخ مطرح کرد.
کوین یامگا در جریان بازی دوستانه امروز استقلال از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد.
انجمن بلاکچین ایران درباره «کربلا کوین» اعلام کرد: این پروژه تمامی مولفه‌های یک پروژه فریبکارانه را لذا از تمام کاربران دعوت می‌نماییم ضمن توجه بیشتر به ادعا‌های مطرح شده در چنین پروژه‌هایی، در آگاه‌سازی سایر کاربران نیز کوشا باشید تا هرگز شاهد فریب خوردن هموطنانمان توسط سوداگران قریبکار به واسطه روی فروشی نباشیم.
سرپرست مدیرعاملی جدید استقلال در یکی از اولین اقدامات خود باید به وضعیت کوین یامگا رسیدگی کند.
سایت سوپراسپورت یونان با انتشار خبری از علاقه ریکاردو ساپینتو به ادامه همکاری با کوین یامگا وینگر و مدافع راست فرانسوی استقلال پرده‌برداری کرد.
کوین یامکا برای بازی روز چهارشنبه در لیست قرار نمی گیرد و از روی سکوها بازی را دنبال خواهد کرد.
کوین یامکا برای بازی روز چهارشنبه در لیست قرار نمی گیرد و از روی سکوها بازی را دنبال خواهد کرد.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که این باشگاه باید هر چه زودتر جانشینی را برای داوید دخیا در نظر بگیرد.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که راز موفقیت پپ گواردیولا در فروش به موقع بازیکنان سیتی است.
روی کین، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید در صورت کسب سه‌گانه توسط منچسترسیتی عصبانی می‌شود.
شمار گل های کوین یامگا و مهدی قایدی در تیم استقلال به 7 گل رسیده است. مهدی قایدی در مصاف با ذوب آهن در جریان بازی و یامگا طبق معمول از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند.
کوین دی‌بروینه به خصوص پس از جام جهانی افت کرده و حالا پپ گواردیولا حتی 90 دقیقه او را روی نیمکت نیز می‌نشاند. چه بر سر پادشاه بلژیکی آمده است؟
کوین یامگا حالا با چهار گل، بهترین گل‌زن تقابل دو تیم است. این بازیکن چهار بار مقابل گل‌گهر پشت ضربه پنالتی قرار گرفته که سه پنالتی تبدیل به گل شده و یک پنالتی هم در برگشت وارد دروازه حریف شده است. از ۱۶ گلی که استقلال تاکنون در لیگ و حذفی به گل‌گهر زده هفت گل از روی نقطه پنالتی بوده است.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است عملکرد خوب آرسنال در چند ماه اخیر باعث ناامیدی همه از شکست این تیم برابر سیتی شده است.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است مارکوس رشفورد باید از فرصتی که برای اثبات مهارتش به دست آورده به خوبی استفاده کرده است.
تغییرات گسترده پپ گواردیولا در ترکیب منچسترسیتی و نیمکت‌نشینی چند ستاره از جمله کوین دی‌بروینه در مقابل تاتنهام هواداران سیتی را شگفت‌زده کرده است.
کوین یامگا از 12 باری که پشت ضربات پنالتی قرار گرفته، یازده مورد را به صورت مستقیم و یک پنالتی را روی ریباند به گل تبدیل کرده است.
کوین یامگا بعد از گلزنی دوباره از روی نقطه پنالتی نشان داد شانه‌های تنومندش تاب تحمل هر فشاری در طول بازی را دارد.
امروز مطالبی همچون نرخ سود بانکی در مسیر افزایشی است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو | نوسان دلار توافقی در کانال ۳۶ هزار تومان، صندوق سهامی انار بازدهی بالاتر از شاخص کسب کرد، جدیدترین لیست افزایش سرمایه‌ها، تحلیل تکنیکال کگل امروز | دو سناریو پیش روی کگل، دو رویداد مهم باعث سقوط قیمت بیت کوین می‌شود، رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی/ یورو قد کشید، خرید طلای کارکرده به صرفه تر است یا طلای نو؟، کدام خودرو گران تر شد؟، کدام خودرو گران تر شد؟، تحلیل| شبندر چه روندی را طی خواهد کرد؟، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین، زمان واریز سود سهامداران ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی، قطعی گاز روی شرکت ها بورسی چه تاثیری دارد؟، ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تیم بسکتبال بروکلین نتس با وجود درخشش دو ستاره نامدار خود، کایری اروینگ و کوین دورانت، همچنان روی دور شکست قرار دارد.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید از تماشای موفقیت میکل آرتتا روی نیمکت آرسنال شگفت‌زده نشده است.
این فیلم موضوعی اجتماعی دارد و درباره بیت کوین است. «سیاه باز» نخستین فیلم سینمایی حمید همتی به شمار می‌رود.
ساخته قدرتمند کوین کاستنر که از قضا با نقش آفرینی دیدنی کاستنر اینچنین درخشان شده، روایتی متفاوت را سوای کلیشه‌ها در به تصویر کشیدن نژادها و اقشار مختلف در آمریکای در حال شکل گیری پیش روی تماشاگر قرار می‌دهد و این روایت آنچنان با زندگی روزمره یک مرد در هم آمیخته که تماشاگر متوجه گذر زمان طولانی این فیلم نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ