به رغم شواهد موجود، برخی افراد هنوز فکر می‌کنند که دایره‌های روی مزارع ساخته‌ی موجودات بیگانه‌ای است که آن‌ها را با بشقاب پرنده ایجاد کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار آزمون شوخی عجیبی با عکس هم‌باشگاهی‌اش در لورکوزن کرده است.
کاربران به بخش نظرات تصویر هجوم آوردند و بسیاری به شوخی می‌گفتند که ماسک یک «بچه رئیس واقعی» (اشاره به انیمیشن بچه رئیس) است.
لیان گلگر، خواننده معروف انگلیسی، پس از گلزنی ایلکای گوندوغان در فینال جام حذفی شوخی عجیبی با یکی از هواداران منچستریونایتد کرد.
شبکه خبر حین استیضاح وزیر صمت زیرنویس کرده که: مردم از نابسامانی‌ها به سطوح آمده‌اند. کاربری به شوخی نوشت: نه که ما موش خرما هستیم و در لایه‌های زیرین زمین زندگی می‌کنیم، نابسامانی‌ها باعث شده که به سطح زمین بیایم!! البته یجورایی هم بخوای حساب کنی درسته‌ها!!
هوش مصنوعی این بار شوخی عجیبی با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا کرده و گریم یک دلقک را به صورت وی اضافه کرده است.
کریستیانو جونیور، فرزند بزرگ کریستیانو رونالدو، رابطه جالبی با جورجینا رودریگس دارد.
عکسی از شوخی عجیب سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل منتشر شده است.
صندوق کمک‌های مالی به اوکراین و زلنسکی در پایتخت ایتالیا طوری طراحی شده‌اند که، پول بایستی از راه بینی رئیس‌جمهور اوکراین وارد صندوق به شود.
رییس فدراسیون فوتبال از امکانات کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد و در حاشیه جمله عجیبی را خطاب به حسن یزدانی گفت.
ماجرای ویار عجیب یک زن در سریال «نون خ» را ببینید. در سکانسی بازیگر زن این فیلم می‌گوید: "بچه قبلی‌مان رو که باردار بود ویار شبکه چهار داشت، خیلی دوران سختی بود! "
مهدی قایدی ستاره تکنیکی تیم استقلال با انتشار یک استوری جنجالی در اینستاگرام اش شوخی عجیبی با همبازی اش رضا میرزایی انجام داده است.
بررسی‌های عینی و میدانی در مرکز درمانی مشخص کرد مقتول جوانی به نام «سینا- س» است که تیغه چاقوی یک دم، قفسه سینه اش را نشانه رفته بود و خالکوبی تصویر یک حیوان بر بازویش خودنمایی می‌کرد.
شوخی عجیب غریب چند جوان با انتشار ویدیویی جنجالی از بلعیدن یک انسان توسط یک مار غول‌پیکر را ببینید. این ویدیو توسط جلوه‌های ویژه ساخته شده و حسابی در شبکه‌های مجازی جنجال به پا کرده است.
آبی‌پوشان تهرانی امروز و پس از دیدار پرگل مقابل ملوان، تمرینات ریکاوری را در کمپ ناصر حجازی برگزار کردند.
یک سایت کروات گزارش عجیبی را درباره تقابل کرواسی با تیم ملی آرژانتین منتشر کرده است.
آزمون که در نیمه دوم تعویض شده بود و روی نیمکت حضور داشت، بعد از گلزنی ایران از شدت خوشحالی گلو و صورت کارلوس کی روش سرمربی ایران را فشار داد تا جشن پیروزی ایران را به شکل عجیبی انجام بدهد! این حرکت بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های دنیا داشت؛ از جمله توئیتر پرطرفدار ESPN که به کنایه و شوخی نوشت: «گاهی اوقات شما می‌توانید بعد از پیروزی در جام جهانی بیش از حد هیجان زده بشوید.»
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار این تیم مقابل ایران در جام جهانی، در خصوص پنالتی تیم ملی کشورمان اظهارنظر کرد.
تنها یک هفته مانده به آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲ و مسی با ویدئوی وایرال شده‌اش همه را شوکه کرد.
این بار خبری از شوخی و خنده در صورت کی‌روش نبود؛ خشم، اخم و ناراحتی، تنها نکاتی بود که در چهره و کلمات سرمربی تیم‌ملی دیده می‌شد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در مورد شرایط پیچیده آنتوان گریزمان، در اتلتیکومادرید، اظهار نظر کرده است.
در حالی که فرگی یک دست خود را روی شانه امیرخان گذاشت تا گپ و گفتش با بوکسور بازنشسته حالت صمیمانه‌تری به خود بگیرد، امیرخان دستان خود را روی شکم فرگوسن گذاشت که این حرکت او برای عده‌ای به سوژه طنزپردازی و برای عده‌ای دیگر به سوژه‌ای برای انتقاد از او تبدیل شد.
وزیر جهاد کشاورزی قیمت تضمینی شیر خام درب دامداری ها را کیلویی ۱۲ هزار تومان اعلام کرد.
نتایج اولیه کنکور اواسط مردادماه اعلام می‌شود
فعال سیاسی اصولگرا، سخنان جلالی نماینده رفسنجان در مجلس که گفته ««از ایران رهاتر و برهنه‌تر جایی سراغ نداریم» را با چاشنی «شوخی» پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ