دانشمند آلمانی، کارل فردیش گاوس، یکی از بسیار دانشمندان قرن نوزدهم بود که باور داشت حیات هوشمند در ماه وجود دارد و ریاضی زبان مشترک بین انسان‌ها و آدم فضایی‌ها است. او عقاید زیادی داشت که یکی از آن‌ها پیشنهاد نصب ۱۰۰ آینه روی ساختمانی بود که هر کدام‌شان ۱۶ فوت باشند و نور خورشید را بازتاب دهند و از طریق ارسال نور به فضا پیام بفرستند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز دوم رقابت‌های جهانی هانمادانگ نمایندگان ایران موفق به کسب 4 نشان طلا، نقره و برنز شدند.
در پایان روز نخست رقابت‌های جهانی هانمادانگ، نمایندگان کشورمان موفق به کسب 2 نشان ارزشمند طلا شدند.
مراسم ویژه روز جهانی صنایع‌دستی با حضور مسئولانی از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نمایندگانی از شورای جهانی صنایع‌دستی در اصفهان برگزار می‌شود.
مدیرکل دفتر بافت و بناهای تاریخی برنامه‌های روز جهانی بافت‌ها را اعلام کرد و از اقدام مشترک وزارت میراث با بنیاد مسکن و سازمان اوقاف خبر داد.
مردم روزه‌دار سراسر کشور، جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با بیست و سوم رمضان ۱۴۴۴، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را گرامی داشته‌اند.
مردم روزه‌دارتهرانی از ساعت ۱۰ صبح امروز؛ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با بیست و سوم رمضان ۱۴۴۴ از مسیرهای تعیین شده، همراه با سایر شهرهای کشور با حضور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس را گرامی داشته‌اند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران-۳
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی در سراسر کشور صبح امروز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تهران برگزار شد.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی در سراسر کشور صبح امروز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تهران برگزار شد.
دادستان کل کشور گفت: امسال به لحاظ حوادثی اخیر و جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی و قدس مرتکب شد، مردم دنیا بیشتر نسبت به این غده سرطانی متوجه و آگاه شده‌اند.
وزیر دفاع با بیان اینکه روز جهانی قدس نمایش قدرت جهانی علیه نظام سلطه است، گفت: انشاءالله شاهد سرنگونی و اضمحلال رژیم صهیونسیتی باشیم.
رئیس مجلس گفت: روز قدس و به صحنه درآمدن امت اسلامی نقاب از چهره جنایتکار رژیم صهیونیستی و این رژیم کودک کش، جانی و نامشروع برداشته شد.
رئیس مجلس گفت: روز قدس و به صحنه درآمدن امت اسلامی نقاب از چهره جنایتکار رژیم صهیونیستی و این رژیم کودک کش، جانی و نامشروع برداشته شد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی آغاز شد که شاهد شرایط متفاوتی از تحولات منطقه‌ای و بین المللی هستیم و اتحاد شکل گرفته در دنیای اسلام، رژیم صهیونیستی را در شرایط ضعف و استیصال قرار داده است.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تا دقایقی دیگر در تهران و سراسر کشور آغاز می‌شود.
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای آورد: اعلام روز جهانی قدس نشان داد، مشکلات مسلمانان به هم پیوسته‌ است و آنان نباید اجازه دهند که دشمنان در جهان اسلام تفرقه‌اندازی کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: روز جهانی زن به جای آنکه انگیزه‌ای برای تأمل در کارنامه فاجعه‌آمیز فرهنگ غربی باشد، به سوژه سوءاستفاده سیاسی آنان برای اتهام زنی به دیگر کشورها شده است.
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت در اولین روز هفته چقدر شد؟، نرخ حواله یورو در سامانه نیما چقدر شد؟، چرا نباید ربع سکه بخریم؟، شوک فلز گرانبهای جهانی به بازار طلا و سکه داخلی، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد،  کدام شرکت‌ها به دلیل محدودیت مصرف گاز متوقف شدند؟، سهامداران شتران بخوانند، چقدر پول حقیقی از بورس خارج شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی امین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
با اینکه ورزش فوتبال عزادار درگذشت گرنت وال، روزنامه‌نگار بی نظیر دنیای ورزش است، به سراغ شب کابوس وار ستاره های پرشمار انگلیسی می رویم.
قطر از امروز رسما میزبانی جام جهانی را برگزار خواهد کرد؛ خوابی که بعد از 4300 روز که این تیم رسما به عنوان میزبان توسط سپ بلاتر معرفی شد، رسمی شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
روز آخر مسابقات جهانی کشتی آزاد یکشنبه پیگیری می‌شود و ایران و آمریکا ۲ فینالیست دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ