طبق تحلیلی از شرکت تحقیقات بازاری «کانتر پوینت ریسرچ» تخمین زده می شود هزینه ساخت آیفون ۱۴ پرو مکس ( گرانقیمت ترین سری جدید موبایل اپل)  از لحاظ مواد اولیه ۴۵۴ دلار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه از متن مواد لایحه عفاف و حجاب می‌آید و مجازات‌هایی که آوردند عطف به آن می‌شود؛ باید تاکسی، اسنپ، اتوبوس و هواپیما دوربین داشته باشد. البته نیاوردند که در داخل این وسایل نقلیه باید دوربین نصب شود، اما در برخی مواد آمده اگر در داخل این وسایل اتفاقی افتاد... که معطوف به دوربین است؛ در غیر این‌صورت از کجا می‌دانند در هواپیما کشف حجاب اتفاق افتاده است؟ بنابراین همه این وسایل نقلیه باید مجهز به نصب دوربین شوند که این موضوع هزینه دارد و حافظه دوربین‌ها حداقل باید ۲۰ روز نگه داشته شود و در صورت درخواست پلیس به آنها تحویل داده شود.
بدلیل قابل‌پیگیری شدن کارت‌خوان‌ها بسیاری از تأمین‌کنندگان مواداولیه بصورت نقدی یا چک محصول خود را می‌فروشند در نتیجه فروش فاکتور به تولیدکنندگان مشکل و هزینه جدیدی برای آن‌ها به همراه دارد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال از مبالغ مورد نظر سرمربیان خارجی برای نشستن روی نیمکت این تیم پرده برداری کرد.
به دلیل عدم پرداخت هزینه دادرسی، هنوز شکایت سیاوش یزدانی از استقلال به جریان نیفتاده است.
اصفهان- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با سرمایه گذاری روی کیفیت مواد غذایی باید تغذیه مناسب را جایگزین درمان و هزینه دارویی کنیم.
مهدی تاج می گوید، بخشنامه سقف قرارداد که به باشگاه ها ابلاغ شده تنها برای کاهش هزینه ها نیست و موردهای زیادی در لایه های پنهان آن وجود دارد.
صدور صیغه نامه نیز مشنول پرداخت هزینه‌هایی در دفترخانه است که در موارد الزامی به ثبت عقد موقت در محضر، با پرداخت هزینه‌های مربوطه، ثبت اردواج صورت می‌گیرد. حال گا‌ها در این زمینه سوالی مطرح می‌شود که هزینه صیغه موقت چه مواردی را شامل می‌شود؟
حیدر زندیه، معلم و فعال صنفی می‌گوید: هرچند این کار از اساس اشتباه است، اما مدارس برای مدیریت هزینه‌هایشان مجبور هستند که به دلار شهریه بگیرند. هر سال اگر مدرسه استیجاری باشد حدود ۴۰ درصد به هزینه اجاره آن اضافه می‌شود، هزینه‌های جاری از جمله تفریحات و سرگرمی دانش‌آموزان این مدارس و مواد خوراکی هم که مدام در حال افزایش است، پس از دید آن‌ها منطقی است که وقتی اقتصاد مملکت با نرخ دلار بالا و پایین می‌شود، هزینه را هم به دلار بگیرند که بتوانند مدیریت کنند.
یورگن کلوپ حاضر نشد در مورد رقم موردنظر لیورپول برای هزینه در بازار تابستانی نقل و انتقالات توضیح بدهد، ولی گفت که این کار را هوشندانه انجام خواهند داد.
دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی گفت: اتحادیه درخواست دارد چون تامین و تخصیص ارز طولانی و زمان بر است امکان ترخیص ۱۰۰ درصدی نهاده های دامی همچون سال های گذشته دوباره فعال شود.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی گفت: ما نیازمند تغییر در برخی مواد قانون هستیم. باید به سمت طرحی برویم که در آن، به صورت غیرمستقیم و هوشمند برای افرادی که قانون را رعایت نمی‌کنند و آن را زیر پا می‌گذارند، مجازات‌های دقیق با ضمانت‌نامه‌های لازم اجرایی، پیش‌بینی شود که آن افراد نسبت به شکستن قانون و ریختن قبح قانون این‌قدر جسارت نداشته باشند.
رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد برنامه‌های آماده‌سازی احسان حدادی گفت که این ورزشکار در سال آینده مدتی به خارج از کشور اعزام می‌شود.
هیچ ناظر جدی‌ای نمی‌تواند یک قضاوت اولیه در مورد جنگ عراق را رد کند: این یک شکست بود. دولت بوش تصمیم گرفت در فاصله سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ میلادی با صدام حسین مقابله کند تا تهدیدی فزاینده و غیرقابل تحمل برای امنیت آمریکا پس از ۱۱ سپتامبر از بین برود. هدف او سرنگونی یک استبداد وحشیانه بود. استبدادی که منبع تجاوز و بی ثباتی در خاورمیانه از طریق مداخله‌ای کوتاه و کم هزینه بود. با این وجود، در نهایت کار‌ها بسیار کم طبق برنامه پیش رفتند.
لایحه بودجه ۱۴۰۲ در حال حادر صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حال بحث و بررسی است و در سه شیفت مورد بحث و بررسی نمایندگان قرار می‌گیرد. برخی از مواد این لایحه که با تاخیر دولت و تعجیل مجلس مواجهه کاملا بیانگر این است که متاسفانه در برخی مواد به مبانی و منشا لایحه نویسی در قانون بودجه توجه نشده و نمی‌شود
دولت فدرال استرالیا برآورد هزینه مورد نیاز برای میزبانی بازیهای المپیک را اعلام کرد.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه ۷۰ هزار میلیارد تومان هزینه مولد سازی در کشور است، گفت: درآمد این محل صرف امور زیرساختی خواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که به دنبال کاهش هزینه های لجستیک و در نتیجه آن کاهش بهای تمام شده تولید هستیم، خواستار همکاری وزارت خانه‌های امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی برای اختصاص فضای بیش تر جهت انبارش مواد اولیه خودروسازان در گمرک آپرین در راستای افزایش سرعت در تولید شد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: : پارلمان اروپا بداند با این نابخردی که کردند، دیگر ضرورتی ندارد ایران با تقدیم شهدا هزینه سلامت دشمنان را دهد و مانع ترانزیت مواد مخدر به اروپا شود.
اعضای هیات اجرایی و رییس فدراسیون کشتی در مورد بودجه مورد نیاز این رشته گفت و گو کردند.
یکی از بهترین شیوه های نگهداری مواد غذایی، فریز کردن است. فریزر سبب صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود و کمک می‌کند تا موادغذایی فصل‌های گوناگون را نگهداری داریم. اما برخی مواد غذایی را نمی‌توان فریز کرد.
«کامران عاروان»، مدیرعامل جامعه معلولین ایران در واکنش به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی می‌گوید: «این مبلغ حتی برای انجام کمترین کار برای معلولان مستمری‌بگیر بسیار ناچیز است. مسئولان بهزیستی می‌دانند که تنها یک قلم از وسایل توان‌بخشی در سال‌های اخیر، تا پنج برابر گران شده است. به عنوان نمونه مهم قیمت هر بسته پوشک بزرگسالان برای افراد معلول به حدود ۱۳۰ هزار تومان رسیده است؛ هر فرد معلول باید در روز حدود پنج پوشک استفاده کند که هزینه ماهانه‌اش برای همین یک قلم کالا، به حدود پنج میلیون تومان می‌رسد. پس این مستمری‌ها هزینه ایزی‌لایف و پوشک را هم تأمین نمی‌کنند چه برسد به نیاز‌های بعدی و مهم‌تر مثل مواد غذایی یا ابزار کمک توان‌بخشی مثل ویلچر»
علی فتح‌الله زاده در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال باید ۳۰۰میلیارد ظرف دو هفته پرداخت کند، اظهار داشت: استقلال همیشه بدهی داشته و ما مشکل داریم.
زینت که از درون زیرزمین منزل صدای زن برادرش را شنیده و به ماجرا پی برده بود پنجره زیر زمین را گشود و با چهره‌ای غضب آلود گفت: ۱۳ سال بیشتر نداشتم که به پای این مرد بی مسئولیت سوختم و مدام باردار شدم، اما فرزندانم نابینا بودند چرا که او حتی هزینه آزمایش‌های پزشکی یا حتی مخارج درمان را نمی‌پرداخت به همین دلیل من هم نمی‌توانستم به پزشک مراجعه کنم تا این که سه فرزند نابینا به دنیا آوردم، اما این مرد بی خاصیت مرا به دام مواد افیونی انداخت تا او و فرزندان معلولم را رها نکنم.
دولت فنلاند در اطلاعیه‌ای ضمن اعلام منفی شدن تست مواد مخدر نخست وزیر این کشور گفت هزینه این آزمایش را هم خود او پرداخت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ