زینت که از درون زیرزمین منزل صدای زن برادرش را شنیده و به ماجرا پی برده بود پنجره زیر زمین را گشود و با چهره‌ای غضب آلود گفت: ۱۳ سال بیشتر نداشتم که به پای این مرد بی مسئولیت سوختم و مدام باردار شدم، اما فرزندانم نابینا بودند چرا که او حتی هزینه آزمایش‌های پزشکی یا حتی مخارج درمان را نمی‌پرداخت به همین دلیل من هم نمی‌توانستم به پزشک مراجعه کنم تا این که سه فرزند نابینا به دنیا آوردم، اما این مرد بی خاصیت مرا به دام مواد افیونی انداخت تا او و فرزندان معلولم را رها نکنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کمتر از ۲۴ ساعت پرستو شناسایی و دستگیر شد. هر چند او در بازجویی‌ها اصرار بر بی‌گناهی داشت اما وقتی تصویر خود را در دوربین‌ها دید شوکه شد و به سرقت با همدستی همسر و خواهرشوهرش اعتراف کرد. با اقرار این زن، شوهرش دستگیر شد اما خواهرشوهرش از ترس فراری شده است که جست‌وجو برای شناسایی مخفیگاه او و دستگیری‌اش ادامه دارد.
مرد میانسال به نام شهرام اعتراف کرد که ساعاتی قبل زن مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده و عذاب وجدان باعث شده که به کلانتری بیاید و خود را معرفی کند. به‌دنبال اظهارات متهم وی به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شد.
وقتی میترا برای آخرین دفاع پشت تریبون ایستاد، گفت: من بی‌گناهم اگر چند سال بعد قاتل شوهرم پیدا شد چه پاسخی به من می‌دهید؟
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به انتشار تصویر متهم با دستور قضائی گفت: چنانچه افرادی از این زن فریبکار اطلاعی دارند مشخصات متهم را در اختیار پلیس قرار دهند
طولی نکشید که به یک معتاد حرفه‌ای تبدیل شدم و آرام آرام مصرفم را افزایش دادم. در این میان گاهی مجبور می‌شدم برای خرید موادمخدر به منزل ساقی (توزیع کننده موادمخدر) بروم که دو بار نیرو‌های انتظامی در آن ساعات شب به من مشکوک شدند، اما، چون موادمخدر همراهم نبود، مرا آزاد کردند. از طرف دیگر، فرزندانم را با خودم می‌بردم تا کمتر مورد توجه قرار بگیرم. این در حالی بود که «فریدون» از اعتیاد من خبر نداشت، به همین دلیل از خرده فروش موادمخدر خواستم تا خودش مواد را به در منزلمان بیاورد.
مجله «نیویورکر» تحت عنوان «شاهزاده‌های بازمانده» مقاله‌ای درباره تلاش چهار زن برای فرار از دست حاکم دبی که به برابری جنسی معتقد است، منتشر کرد.
سرمربی پیکان معتقد است نداشتن یک پشت خط زن خوب به این فیلم لطمه زده است.
خزعلی گفت: اینکه ما معتقد به تساوی زن و مرد نیستیم به این معنی نیست که ما خواهان تبعیض هستیم بلکه علاوه بر نگاه مساوی باید امتیازات و نگاه ویژه برای زن دیده شود. همچنین اسم این امر را تبعیض مثبت نمی‌گذاریم، چون خودش بار منفی و نگاه نقص داری دارد و تحقیر آمیز است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت ۷۰۰ میلیونی پرستار قلابی از زن ۹۱ ساله/ معمای قتل مرد افغانستانی از سوی مردان موتورسوار/ دختری در لانه کثیف/ افشای راز قتل راننده سمند با دستگیری ۲ معتاد/ فرجام مرگبار کیف‌قاپی در خیابان پاسداران تهران/ بخشش مردی که اشتباهی آدم کشت/ سرقت‌های لاکچری!/ حکم حبس، تبعید و دیه برای یک متهم فراری
مرد معتاد با همدستی همسرش از مردی فیلم سیاه تهیه و از او اخاذی کردند.
زن جوان می‌گوید: شوهر معتادم موضوع شرم‌آوری را مطرح کرد و از من خواست تا از طنازی‌های زنانه‌ام برای درآمدزایی در فضای مجازی استفاده کننم!
این اقدام طالبان تازه‌ترین فرمان این گروه شبه‌نظامی برای محدود کردن بیشتر زنان افغانستان است که از زمان روی کار آمدن طالبان در افغانستان از تابستان سال گذشته تاکنون بسیاری از زنان و دختران نه تنها از حق تحصیل و کار محروم شده‌اند، بلکه بخش عمده‌ای از فرصت‌های دیگر حضور خود در اجتماع را نیز از دست داده‌اند.
محسن کوهکن نماینده سابق مجلس با بیان اینکه زنان کشور ما نجابت دارند، اعلام کرد: با وجود همه تبلیغات دشمن، وقتی اکثریت جامعه را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم حجاب دارند. اگر قبلا در خیابان راه می‌رفتم و می‌دیدم برخی زنان یک شالی روی سرشان انداخته و حجاب کامل و صحیحی ندارد، فکر می‌کردم اعتقادی ندارد، امروز اگر همان زن را ببینم باید بگویم استغفرالله، چراکه به حجاب معتقد است، اما تشخیصش این است که در این حد داشته باشد.
مرد معتادی که از حدود 18 ماه قبل با سرقت های سریالی از زعفران فروشی های مشهد، کسبه هسته مرکزی شهر را عاصی کرده بود، با تلاش نیروهای تجسس کلانتری نجفی به دام افتاد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تباهی دختری در خلوت شیطانی!/ پایان یکسال زندگی مخفیانه قاتل در کوه/ قتل زن تهرانی با چکش!/ بازداشت شاکی به اتهام سرقت/ سروصدای گوسفندان گرسنه، قاتل نامرئی را لو داد/ معتاد سرقتم نمی‌توانم ترک کنم/ پولشویی میلیاردی با حساب بانکی پاتوق نشینان!/ ۸ سال پس از ارتکاب قتل چوپان جوان از حبس آزاد شد
زن معتاد گفت: یک روز برای خرید مواد به میدان شوش رفته بودم که شاهرخ را دیدم. سر صحبت را با او باز کردم و بعد به خاطر اینکه پول مواد نداشتم تصمیم گرفتم با ترفندی وی را به باغ ببرم تا بتوانم گوشی و سیمکارتش را سرقت کنم و با پول آن مواد تهیه کنم. وقتی به باغ رسیدیم شاهرخ را در اتاقک زندانی کردم و گوشی و سیمکارتش را دزدیدم، بعد هم به دنبال مواد رفتم. ولی فکر نمی‌کردم این کارم باعث مرگ او شود.
ابراهیم فیاض استاد دانشگاه تهران معتقد است: «امروز زن‌ها آمده‌اند که مطالبه جنسی خودشان‌ را به عنوان یک زن از مرد داشته باشند. این مطالبه زنانه برای خانواده محوری و برای ازدواج است. من وسط برنامه زنده گفتم دانشگاه واحد اجتماعی است، گفتند بروید بیاوردیش بیرون. الان رسانه ملی ضد رسانه است، تنفر ایجاد می‌کند»
متهم گفت: زندگی فلاکت بار من از زمانی که معتاد شدم در مسیر بیراهه قرار گرفت و برای تامین مخارج اعتیادم مجبور بودم سرقت کنم! یک بار پرایدی را از منزل یک جوان هوسران به سرقت بردم و آن را به زنی تحویل دادم که مدتی در منزل او زندگی می‌کردم. آن زن هم مبلغ اندکی به من داد و بعد هم فهمیدم که او پس از مدتی استفاده از پراید، آن را در بیابان رها کرده است که خودرو توسط پلیس کشف شد و در اختیار مال باخته قرار گرفت. از آن روز به بعد تلاش می‌کردم طوری رفت و آمد کنم که شناسایی نشوم.
زن معتاد گفت: من وضع مالی بدی دارم و به خاطر اعتیادم از همسرم جدا شده‌ام. برای تکدی‌گری تیام را که در کوچه در حال بازی بود داخل یک کارتن گذاشتم و با خودم بردم؛ اما وقتی به چهارراه تیرانداز رسیدیم او را در جمعیت گم کردم.
زن گفت: ازدواج اولم به خاطر اینکه شوهرم معتاد و مافنگی بود و زن و بچه داشت دوام نداشت. ۱۳سالگی با زنش درگیر شد، برادرزنش او را کشت و بعد هم زنش من را از خانه بیرون کرد. بعد دوباره ازدواج کردم. شوهرم باز معتاد بود، آن‌قدر کشید که مرد. برادرشوهرم می‌خواست من را بگیرد که فرار کردم. در ازدواج سوم هم که باز پدرم شوهر انتخاب کرد خودم طلاق گرفتم، چون آدم بدی بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری زوج سارق با ۴۰ کلید/ مرد میانجی دست به قتل زد/ قتل ۲ زن جوان به خاطر شرکت در مراسم عروسی/ دام شیطان!/ محاکمه پدر به اتهام قتل پسر معتاد/ آدم کشی ماهواره ای!/ افشای راز سرقت ۳۰۰ میلیارد تومانی از صرافی
زن ۱۹ ساله گفت: یک روز پیشنهاد عجیب گلناز افکارم را به شدت مشغول کرد. چند روز به پیشنهاد سقط جنین فکر می‌کردم که گلناز معتقد بود مرا از این شرایط روحی رها می‌کند و می‌توانم نزد خانواده ام بازگردم. او بعد از مدتی دارو‌های سقط جنین را از طریق غیرقانونی تهیه کرد.
علی اصغر مجرد سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران معتقد است که تیم جوان ما حرف های زیادی برای گفتن دارد.
نکته قابل تامل اینکه تجربه نشان داده چنین نهادهایی هیچ کارایی موثری ندارد و زنان سینماگر نیز به دنبال چنین مجموعه‌هایی نمی‌آیند؛ کمااینکه می‌توانستند خواستار پیگیری سازمان سینمایی شوند اما در هر دو نامه‌شان بر تشکیل کمیته مستقل با اکثریت زنان متخصص و دارای تجربه در این امور ذیل خانه سینما تاکید کردند، نه سازمان سینمایی و تاکید کردند امورشان در چارچوب صنف پیش برود. اگر سازمان سینمایی قصد حمایت از این سیصد زن را داشت و دارد، باید به جای این شورا که اعضای منتصبش نیز تجربه کار در این حوزه را ندارند و از هم اکنون ناکارآمدی‌اش مسجل است، از هیات مدیره خانه سینما می‌خواست تا درخواست زنان سینماگر را برای تشکیل کمیته مورد نظر ایشان ذیل خانه سینما با اکثریت زنان متخصص و معتمد این 300 سینماگر زن تشکیل دهد؛ در غیر این صورت هیچ اقدامی برای حمایت از این زنان انجام نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ