نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: : پارلمان اروپا بداند با این نابخردی که کردند، دیگر ضرورتی ندارد ایران با تقدیم شهدا هزینه سلامت دشمنان را دهد و مانع ترانزیت مواد مخدر به اروپا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک جامعه شناس به اهمیت چگونگی انتقاد و مطالبه گری و لزوم توجه به موازین قانونی اشاره کرد.
انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پیش روی اعضای مجمع این فدراسیون قرار دارد که هیچ الزام قانونی در مورد «ابطال» نام‌نویسی کاندیداها و لزوم تکرار آن وجود ندارد.
یک فعال سیاسی اصولگرا در خصوص لزوم در نظر گرفتن مجازات کافی و تاثیرگذار برای رفتار‌های خودسرانه گفت: «مجازات‌های فعلی به اندازه کافی قابلیت بازدارندگی ندارد. یک بازداشت ساده و محاکمه کوچک و سپس آزادی فرد می‌تواند باعث شود این رفتار‌ها ادامه پیدا کند، پیشتر و در ماجرای حمله به سفارت عربستان در سال ۱۳۹۴ نیز شاهد همین نوع رفتار‌های خودسرانه بودیم»
باشگاه چلسی تصمیم گرفت جشن آخر فصل را که در آن بهترین‌های باشگاه معرفی می‌شدند، لغو کند. دلیلش فصل فاجعه‌باری است که باعث شد تیم مردان باشگاه در نیمه پایینی جدول جا بگیرد.
معاون رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح یمن بر آمادگی این نیروها برای بازگشت به میدان جنگ در صورت لزوم تاکید کرد.
دروازه‌بان موفق پرسپولیس لزومی به درگیرشدن در حاشیه‌ها ندارد
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره لزوم رعایت حجاب و عفاف گفت: کسی در این موضوع شک ندارد ولی راه‌های رسیدن به آن باید کاملا علمی، منطقی، شرعی وعقلی باشد. نمی‌شود که هر کسی بدون توجه به شرایط شرعی و عرفی و الزامات، به امر به معروف و نهی از منکر بپردازد؛ یکی با چوب دستی و دیگری با سطل ماست و آن یکی با باتوم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه بخش عمده تلاطمات بازار ارز به دلیل تورم است، گفت: یکسری از کالاها لوکس هستند که هیچ لزومی ندارد دولت برای واردات این کالاها ارز دهد.
با نظر اکثریت قضات حاضر در جلسه هیأت عمومی دیوان عالی کشور در مواردی که فاصله بین حداقل و حداکثر مجازات بیش از سه درجه است، امکان اعمال مقررات ماده ۳۷ قانون مجازات اسلامی وجود ندارد.
یکی از اشتباهاتی که معمولا در این زمینه رخ می‌دهد، این است که مسئولان فکر می‌کنند مولدسازی اموال یعنی فروش دارایی‌های عمومی. به عنوان مثال فرض کنید در میان این اموال یک زمین بلااستفاده وجود دارد. لزومی ندارد این زمین فروخته شود. می‌توان با همکاری بخش خصوصی یک فضای سبز در قالب پارک در آن ساخت که هم امکان تفریح و ورزش در آن وجود دارد و موجب افزایش سطح سلامت جسمی و روحی افراد جامعه می‌شود و هم می‌تواند فضای مناسبی برای اشتغال‌زایی باشد. این اقدام هم نوعی مولدسازی است
انزلی- استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف زمین کشاورزان حاشیه تالاب انزلی گفت: هیچ مانعی در مسیر احیای تالاب بین الملی انزلی وجود ندارد.
پیشکسوت هندبال ایران گفت: لزومی ندارد تاکید زیادی روی برخی اصطلاحات از جمله «تاریخ‌سازی» داشته باشیم، چون موضوعات مهمتری وجود دارد که بخواهیم به آنها بپردازیم.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که پوتین در صورت لزوم با گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفتگو خواهد کرد، اما برنامه ای در این ارتباط نیست.
رییس اداره صحه‌گذاری و تایید نوع محصول ایران‌خودرو با تاکید بر این‌که مشکلات آلودگی هوای شهرها هیچ‌گونه تناسبی با سطح آلایندگی محصولات تولیدی ندارد، گفت: ترکیب خودرو یورو پنج با سوخت کم کیفیت حاضر، نه‌تنها موجب کاهش آلودگی هوا نمی‌شود، بلکه به دلیل عدم تناسب سیستم‌های احتراقی و کنترلی خودرو با سوخت مصرفی، موجب افزایش هزینه‌های نگهداری خودرو شده و کاهش عمر مفید خودرو را به دنبال خواهد داشت.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: وقتی دیوید تیلور که مسابقات در کشورش برگزار می شود حضور ندارد، چه لزومی دارد که حسن یزدانی اعزام شود.
قاسم محبعلی تحلیلگر مسائل خاورمیانه: «بقبول ندارم که عربستان این قدرت و توان را دارد که در مسائل داخلی ایران دخالت کند. ما به مراتب کشور قدرتمندتری هستیم که کشوری مثل عربستان بتواند در معادلات داخلی ما تاثیر بگذارد؛ لذا لزومی ندارد با چنین ادعا‌هایی به آن‌ها اعتبار و قدرتی بدهیم که ندارند؛ باید از تهدید کشور‌های کوچکتر خودداری کنیم»
عبدی نوشت: پیام این است که ما یا پیام شما را نمی‌شنویم، یا اگر هم بشنویم، نمی‌فهمیم و اگر هم بفهمیم لزومی ندارد که پاسخ مثبتی به آن بدهیم. روشن است که این پیام را به صورت صریح نخواهند گفت، ولی شنونده و مخاطب آن را درک می‌کند.
«باید در نظر داشت که خشونت بازی با جمع جبری منفی است. هیچ نتیجه‌ای جز شکست برای طرفین ندارد. تفاوتی هم ندارد که از سوی کدام یکی از طرفین آغازگر خشونت است. مسأله این است که حتی طرفی هم که پیروز می‌شود، لزوما در ادامه هزینه‌های سنگینی را خواهد پرداخت، چون خشونت سیاسی تبدیل به یک نهاد می‌شود و پایان نمی‌پذیرد.»
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس با یادآوری پیاده نظام آمریکا در ایران، گفت: کسانی که اعتقاد به اهمیت آزادی حقیقی از غل و زنجیرهای اسارت‌بار نفسانیات و شهوات و تباهیها نداشتند و ندارند، کسانی که ارزش استقلال را باور نداشتند و آن را در برابر ابرقدرت آمریکا، جز خیال بیهوده نمی‌دانستند و نمی دانند و امروز خروج از نابسامانی‌هایمان را فقط در گرو سرسپردگی به استکبار می دانند، کسانی که دین و ایمان و حدود و احکام آن را برنمی‌تابیدند و مدافع اباحه‌گری تمام‌عیارند و‌ همچنین کسانی که قانون اساسی ما را قبول نداشتند و امروز در آشکار و نهان با اصل ولایت فقیه مخالفت می‌ورزند اینها همه منابعی شدند برای سیاه‌نمایی، لجن پراکنی، تحلیل‌های گویای لزوم سرسپردگی به آمریکا، القاء یاس در بین مردم.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: برای من اولویت این نیست که چند درصد بودجه را گرفتم بلکه اولویت این است که کار من هر طور هست راه بیفتد.
این روزها پس از اعتراضاتی که با ماجرای مهسا امینی شروع شد، دوباره موضوع حق قانونی اعتراض، الزامات و بسترهای لازم برای تحقق آن به خصوص پس از تبدیل شدن برخی اعتراضات به آشوب و ناامنی، داغ شده است. موضوعی که رئیس‌جمهور هم به آن اشاره کرد و گفت: یک وقت اعتراض، نقد و سخن مخالفی وجود دارد که هیچ اشکالی ندارد و باید شنیده شود و شنیدن آن به اصلاح امور کمک می‌کند. چه اشکالی دارد که برای گفتگو، نقد و حتی اعتراض مراکزی اختصاص پیدا کند؟ این امر در قانون اساسی هم جایگاه دارد.
وزیر اقتصاد گفت: حداقل بازنشسته‌ها و کارمندانی که از بانکی که حقوق می‌گیرند باید بتوانند راحت تسهیلات دریافت کنند.
جنازه کودک ۷ ساله بین اسباب بازی‌ها پیدا شد!
در روزهایی که بسیاری از خانواده‌ها برای تهیه مایحتاج زندگی مشکل دارند و گرانی‌ها باعث شده که حقوق و درآمد برخی اقشار جامعه کفاف هزینه‌هایشان را ندهد، پرداختی چند میلیاردی به ستاره‌های ورزشی آن هم از سوی باشگاه‌های دولتی جای هیچ دفاع و توجیهی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ