رییس هیات مدیره انجمن صنایع قند ایران گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، سازمان حمایت از مصرف کنندگان قیمت شکر درب کارخانه را ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین کرده اما نرخ برای عمده فروشی و مصرف کنندگان مشخص نیست که همین مسئله، اخلال در بازار این محصول را موجب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان حج گفت: مشکل سامانه سماح از دیروز به دلایل مشکلات فنی و به روز رسانی سیستم است.
نجفی‌توانا: وقتی احساس می‌شود ضابطان دادگستری به وظایف خود آن‌گونه که باید عمل نمی‌کنند، دانش کافی را ندارند یا به مهارت‌های نوین برای اجرای وظایف خود مسلط نیستند این کاستی‌ها در فرآیند اجرای وظایف قوه قضاییه ایجاد اخلال و اشکال می‌کند. به همین دلیل در دستورالعملی که اخیرا آقای اژه‌ای صادر کرده‌اند بحث‌هایی، چون آموزش ضابطین، بازآموزی مسائل ظریف و دقیق مربوط به انجام وظایف ضابطین عام و خاص و... مورد تاکید قرار گرفته و این وظیفه به دادستان‌ها محول شده است.
به دلیل اخلال چند روزه در رفت و آمد شهروندان و بر هم زدن نظم و انضباط شهری، پلیس با تجمع کنندگان برخورد کرد و تعداد قلیلی از آن‌ها که در برابر قانون مقاومت می‌کردند را بازداشت کرد.
دو مدیر باشگاه پرسپولیس به دلیل آنچه که «مصاحبه‌های غیرمسئولانه» عنوان شده، جهت ارایه توضیحات به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شدند.
جانشین فرمانده کل سپاه: ستون پنجم دشمن در حوزه اقتصاد به راحتی شناسایی نمی‌شود و به دلیل سود دهی بالا و نداشتن خطر برای آنها در جنگ اقتصادی و فرهنگی پر قدرت کار می کند، وضعیت مسکن و اجاره بها طبیعی نیست و عده‌ای با اخلال در بازار سعی دارند جلوی پیشرفته کشور را بگیرند.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیام رسان‌های داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیام رسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
صالحی تصریح کرد: متهمان این پرونده که با اقدامات غیرقانونی خود موجب دامن زدن به اخلال در بازار و آشفتگی قیمت ارز شده بودند.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
نرجس سلیمانی تصریح کرد: بابت اختلال پیش‌آمده در متر از شهروندان عزیز عذرخواهی می‌کنم و خواستار تعیین تکلیف مشکلات در سامانه بلیت هستم.
مسئولان شهری هنوز هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای این اختلال که مشابه آن دستکم از دو ماه پیش در مترو آغاز شده است ارائه نداده اند.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود، اما شمار بسیاری از فرهنگیان اعلام کرده اند، در آخرین لحظات سال ۱۴۰۱ حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آن‌ها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است، به طوری که در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند.
طی ماه‌های گذشته اختلالاتی در اینترنت کشور مشاهده شد و شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل این اتفاق از مردم عذرخواهی کرد اما اواخر هفته جاری، بار دیگر این اختلال رخ داد و وزیر ارتباطات با رد حمله سایبری گفت که این اختلال به دلیل بروز مشکل در زیرساخت یکی از اپراتورها رخ داده است.
سردار رادان گفت: افرادی که به دلیل اخلال در نظم و هنجارشکنی در شب چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند ماند.
وزیر ارتباطات گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که یک حمله سنگین سایبری اتفاق افتاده بود که به سرعت مشکل حل شد و قطعی کامل اصلا ایجاد نشده است.
زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اختلال ۱۰ دقیقه‌ای هفته گذشته، قطعی کامل نبود، کاهش و افت شدید ترافیک در مرکز تبادل تهران بود؛بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که یک حمله سنگین سایبر
شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه ای با تایید بروز اختلال در ترافیک اینترنت دلیل این موضوع را بروز مشکلات فنی در راستای توسعه شبکه اعلام کرد.
برای درمان اختلال نعوظ می‌توان از روش‌های مختلف از جمله کاهش وزن، ترک دخانیات، مصرف دارو و تزریق دارو‌هایی داخل آلت تناسلی بهره گرفت.
مدیر کل فرودگاه های استان فارس گفت: پرواز شرکت هواپیمایی سپهران از شیراز به تهران به دلیل حضور سه مسافر دارای سابقه بیماری اعصاب و روان که قصد اخلال در پرواز را داشتند با تاخیر انجام شد.
در این حکم محرومیت، دلیل وقوع آن عنوان نشده و مشخص نیست داور مذکور به خاطر تبانی و فساد در تغییر نتیجه محروم شده است یا مسایل دیگری باعث این محرومیت شده است.
رئیسی: محدودیت اینترنت به دلیل اخلال دشمن و ایجاد ناامنی است
پیاده روی یک فضانورد روس در خارج از ایستگاه فضایی بین المللی به دلیل اختلالی الکتریکی در لباس فضانوردی او مختل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ