ربیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که حضور همزمانش در راس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش منع قانونی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواهران دوقلوی وزنه برداری ایران برای اولین بار به صورت همزمان در مسابقات آسیایی شرکت می کنند.
دو خواهر وزنه بردار برای اولین بار به صورت همزمان در مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان روی تخته می روند.
شش سال پیش در چنین روزی حسن روحانی رییس جمهور وقت جمهوری اسلامی ایران در اجلاس مشترک سازمان همکاری شانگ‌های و گروه بریکس در روسیه شرکت کرد و دیدار‌هایی با رؤسای‌جمهور روسیه، افغانستان و بلاروس و نخست‌وزیر هند داشت.
شش سال پیش در چنین روزی حسن روحانی رییس جمهور وقت جمهوری اسلامی ایران در اجلاس مشترک سازمان همکاری شانگ‌های و گروه بریکس در روسیه شرکت کرد و دیدار‌هایی با رؤسای‌جمهور روسیه، افغانستان و بلاروس و نخست‌وزیر هند داشت.
همزمان با عید سعید غدیر خم؛ عید وحدت آفرین عاشقان ولایت و امامت؛ دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس در موکب این بزرگ‌ترین عید تبیین حضور یافت.
حضور رئیس جمهور فرانسه و همسرش در کنسرت موسیقی همزمان با گسترش دامنه اعتراضات در شهرهای مختلف فرانسه در قتل نوجوانی توسط پلیس موجی از اعتراضات گسترده به رفتار نامسئولانه وی برانگیخت.
همزمان با آغاز نمایشگاه الکامپ، وزیر ارتباطات از نزدیک با دستاوردهای ویژه همراه اول در حوزه هوشمندسازی و تحول دیجیتال آشنا و همچنین در این بازدید پروژه ربات خودرو خودران نیز رونمایی شد.
سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری گفت: رویدادهای مختلفی توسط کمیته‌های تخصصی برنامه‌ریزی شده که با جدیت در پایتخت و اقصی نقاط کشور در حال برگزاری است.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همزمان با تحویل سال 1402 شمسی در مجتمع مس سونگون حضور یافت
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان مشخص شد.
مدیرعامل بانک ملت در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان یزد در میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی در این استان حضور پیدا کرد.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به پیگیری همزمان دیدارهای تیمش در لیگ ایران و غرب آسیا گفت: این حضور تاوان دارد با این حال باید تلاش کنیم در هر دو جبهه جایگاه فعلی را حفظ کنیم.
همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از دانشگاه‌ تهران به سمت معراج شهدا آغاز شد.
مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با محوریت «شبکه‌های نوین مخابراتی» و «راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی» در نمایشگاه تستا حضور دارد.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اگر نفراتی چون رضازاده، کوروش باقری و انوشیروانی نتوانند کاری در وزنه‌برداری کنند، معتقدم فرد دیگری هم نمی‌تواند.
همزمان با برگزاری تجمعات اعتراضی در برخی دانشگاه ها از جمله دانشگاه شهید بهشتی عده ای به منظور ایجاد اغتشاش و آشوب با هویت ناشناس و در حالی که دانشجو نبودند به این دانشگاه ورود پیدا کردند.
امیر قلعه‌نویی ترکیب 11 نفره تیمش در مصاف با فولاد خوزستان را مشخص کرد.
فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام به حضور همزمان پرچم ایران و اسرائیل روی سکو واکنش نشان داد.
امیر قلعه‌نویی در حالی ترکیب مورد نظرش برای جدال با استقلال را اعلام کرده که از دو مهاجم خارجی‌اش مقابل این تیم استفاده می‌کند.
حضور جواد نکونام در تیم ملی ایران و کادر فنی کارلوس کی‌روش قطعی شده است و این همکاری احتمالا به صورت همزمان با سرمربیگری در باشگاه فولاد همراه خواهد بود.
حضور جواد نکونام در تیم ملی ایران و کادر فنی کارلوس کی‌روش قطعی شده است و این همکاری احتمالا به صورت همزمان با سرمربیگری در باشگاه فولاد همراه خواهد بود.
اردوی تیم کشتی آزاد دانشجویان در حالی برای حضور در رقابت‌های جهانی ترکیه آغاز خواهد شد که سرمربیگری این تیم بر عهده احسان امینی گذاشته شده است.
این احتمال وجود دارد که ریکاردو ساپینتو تیمش را با تغییر سیستم نسبت به دیدارهای قبل وارد زمین مسابقه کند.
همزمان با عید غدیر، در ابتکاری قابل توجه، مهمانی عظیم ۱۰ کیلومتری مردم تهران به مناسبت عید سعید غدیر، از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ در خیابان، ولی عصر حدفاصل چهارراه، ولی عصر تا چهارراه پارک‌وی آغاز شد و تا نیمه شب، جمعیت میلیونی از مردم پایتخت در این مهمانی شرکت کردند، به گونه‌ای که ظرفیت خیابان ولیعصر تکمیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ