اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: همزمان با ۶ استان کشور، طرح ویژه پلیس برای مقابله با سرقت در خوزستان آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آستان مقدس علوی به تشریح طرح ویژه استقبال از زائران اربعین امام حسین(ع) پرداخت.
معاون سازمان راهداری از اجرای طرح ویژه تامین ناوگان برای شرکت‌کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از امروز تا دوشنبه آینده خبر داد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه برخورد با مخدوشی پلاک در خودروها خبر داد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد : از روز شنبه طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به ویژه موتورهای فاقد یا مخدوشی پلاک، توسط پلیس راهور تهران بزرگ اجرا می‌شود.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد : از روز شنبه طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به ویژه موتورهای فاقد یا مخدوشی پلاک، توسط پلیس راهور تهران بزرگ اجرا می‌شود.
جانشین فرمانده انتظامی ویژه کیش افزود: طرح عفاف و حجاب با مشارکت نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول به ویژه حمایت سازمان منطقه آزاد، نهاد امامت جمعه، قوه قضائیه، صداوسیما و جوامع صنفی از ۲۶ فروردین آغاز شده است.
منابع عبری از طرح پلیس رژیم صهیونیستی برای تقویت نیروهای خود در قدس اشغالی، در پی عملیات‌های ضدصهیونیستی اخیر به ویژه عملیات روز گذشته در خیابان یافا، خبر دادند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از رسیدگی و کشف ۷۷ هزار فقره پرونده سرقت و دستگیری ۴۴ هزار سارق در طرح ویژه سرقت خبر داد.
از زمان اجرای طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت تا کنون بیش از ۱۶ هزار سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس پلیس راه فراجا از آغاز طرح ویژه ترافیکی از بیست و چهارم اسفند تا چهاردهم فرودین خبر داد.
کشفیات طرح عملیاتی ویژه مبارزه با سرقت پلیس کرمانشاه
سردار احمدرضا رادان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرمان آغاز طرح جدید و ویژه پلیس برای مقابله با سارقان را صادر کرد.
به مناسبت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بخشش 6 درصدی جرائم مطالباتی مشتریان با تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات و با هدف مساعدت به مدیونین در دستور کار شعب بانک سپه قرار گرفت.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای افزایش کیفیت محصولات ایران‌خودرو هم‌زمان با طرح تحول کیفی، خودروهای خانواده هایما مشمول بسته‌های تشویقی و جبرانی شد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که طرح تضمین کیفیت قوای محرکه خودروی هایما هم‌زمان با ارایه محصول جدید هایما ۸S به بازار اجرا می‌شود، گفت: پیرو نتایج مثبت حاصل شده از طرح تضمین کیفیت تارا و طرح جهش کیفیت محصول و خدمات ایران خودرو، با تضمین کیفیت موتور و گیربکس محصولات گروه هایما شامل S5 پلاس، S7 پلاس و 8S از ابتدای دی‌ماه دنبال خواهد شد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: در مجموع با کشف ۲۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۲۲۱ نفر از خرده فروشان که در خیابان‌ها، معابر و بوستان‌ها حضور داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.
اواخر بهمن ماه سال قبل بود که طرح بزرگ ساماندهی و انضباط بخشی تردد موتور سیکلت سواران در شهر تهران به اجرا درآمد. طرحی که اجرای آن، تخلفات موتورسیکلت سواران نظیر عبور از پیاده‌رو و خط ویژه، حرکت یک طرفه، حمل بار غیرمتعارف، مخدوش کردن پلاک و ... را تا حد زیادی کاهش داد.
جانشین فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه گشت‌های ویژه جو جامعه را پلیسی نمی‌کند، گفت: مجلس در قالب یک طرح دو فوریتی اختیارات را در صحنه افزایش دهد.
رئیس پلیس تهران بزرگ از آغاز طرح های ویژه پلیس خبر داد و گفت: هدف اصلی این گشت‌ها برخورد با مجرمین و مرتکبین جرایم خشن، جرایم به عنف، زورگیری و خفت گیری و مجرمان گستاخ است.
جانشین فرمانده کل انتظامی از طرح های ویژه پلیس برای تشدید اقدامات مقابله ای با مجرمان سابقه دار و جرایم خشن خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت از افزایش استفاده سارقان از سلاح‌ها به ویژه سلاح گرم خبر داد و گفت: در این مرحله از طرح رد ۱۴ متهم فراری دستگیر شدند.
با اضافه شدن طرح اربعین به تقویم طرح‌های فراجا، شاهد تشکیل قرارگاه ظفر در مرزها، استفاده از پهپادها و جایروپلن ها و بکارگیری یگان ویژه در مرزها هستیم.
فرمانده پلیس دیوانیه عراق به جزئیات طرح امنیتی ویژه زائران اربعین حسینی اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ