رئیس پلیس پایتخت از افزایش استفاده سارقان از سلاح‌ها به ویژه سلاح گرم خبر داد و گفت: در این مرحله از طرح رد ۱۴ متهم فراری دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود افزایش سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ بیست و سوم اما نیمی از تیم‌های حاضر علاقه‌ای به جذب بازیکن غیرایرانی تا الان نشان نداده‌اند.
استفاده از انواع مختلف رنگ‌ها در قطعات کاربردی هواپیما؛ این رنگ‌ها را به یکی از محصولات راهبردی در این صنعت بدل کرده است و بهبود کیفیت آنها در ارتقای امنیت و ایمنی سفرها تاثیر مستقیمی دارد.
استفاده بهینه از آب‌های لب شور در مناطق روستایی غیر ساحلی، استفاده از فناوری‌ها و سیستم بیوفلاک از راهبردهای توسعه صنعت پرورش میگو در کشور است.
برای افزایش عمر جارو برقی، قبل از اینکه از آن استفاده کنید، لوازم مختلف را از روی فرش بردارید تا هنگام جارو کشیدن مجبور نباشید این کار را انجام دهید و از روشن ماندن بیش از حد جارو خودداری کنید.
با گذشت زمان و افزایش هزینه خرید املاک مسکونی، به مروز شاهد آن بوده ایم که بسیاری از این املاک تغییر کاربری داده و به املاک غیر مسکونی اعم از تجاری و اداری تبدیل شدند.این وضع در حالی است که در بسیاری از قوانین موجود، تغییر کاربری ممنوع و غیرقانونی تلقی شده است و در صورتی که چنین چیزی به شهرداری و مسئولان مربوطه گزارش داده شود، مورد پیگیری قرار می گیرد.
پروژه استفاده از نرمه و گندله های ریز دانه بخش اولیه پخت و غبارهای گرفته شده از سیستم فیلتراسیون هوای داغ حاصل از مکش و دمش فنهای پروسس و باز یافت مجدد آنها به چرخه تولید با موفقیت انجام شد.
برخی مدارس فوتبال در آستانه تابستان رو به استفاده از هوش مصنوعی آورده‌اند؛ این تکنولوژی اما چیست و چگونه کار می‌کند؟
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تسریع در اجرای طرح کهاب، تاکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه نفت می‌توانند بخش بزرگی از هزینه‌های این صنعت را کاهش دهند.
نتیجه مطالعه بزرگ صورت گرفته ‌ای بر روی ۲۱۲۰۴۶ شرکت کننده نشان می ‌دهد که استفاده از تلفن همراه برای برقراری یا دریافت تماس به طور قابل توجهی با افزایش خطر ابتلا به فشار خون بالا به ویژه در میان کاربران با فرکانس بالا مرتبط بوده است.
افزایش ساعات استفاده کودکان از فضا‌های مجازی این روز‌ها به معضلی برای برخی خانواده‌ها تبدیل شده است، از سوی دیگر والدینی هم هستند که از کودکان برای کسب درآمد در این فضا‌ها بهره می‌برند.
حرمت الله رفیعی با انتقاد از پیشنهاد افزایش ۱۰۰ درصدی بلیت هواپیما گفت: چرا برای استفاده ۵ درصد از صنعت هوایی ۹۵ درصد باید از جیبشان یارانه سوخت بدهند.
یک مطالعه جدید بزرگ نشان می‌دهد استفاده از صفحه نمایش توسط کودکان می‌تواند مغز در حال رشد آن‌ها را با ورود به دوره نوجوانی تغییر دهد و خطر ابتلا به اختلالات خلقی را افزایش دهد.
طبق آخرین نقشه رنگ‌بندی کرونایی کشور نیز در حال حاضر ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۸ شهر در وضعیت زرد و ۲۰۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند که این موضوع نشان دهنده افزایش آمار بیماران بستری است؛ بنابراین باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی ضد کرونایی را رعایت کرد تا نوروز با درد کرونا و بیماری همراه نشود.
دولت مکلف شد با استفاده از منابع داخلی ارزی و ریالی حاصل از صادرات محصولات نفتی و گازی، طرح های افزایش ظرفیت پایدار تولید نفت و گاز را مورد توجه قرار دهد.
شهردار تهران جزئیات برنامه مولد سازی شهرداری تهران را تشریح کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: میزان استفاده مردم از پلتفرم‌های داخلی در حال افزایش است و بیش از ۳۵ میلیون نفر از مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
آبان ماه امسال بود که تاکسی اینترنتی تپسی، اعلام کرد امکان پرداخت اعتباری (BNPL) را به خدمات خود افزوده و آن را برای بخشی از کاربران خود فعال کرده است. سرویس پرداخت اعتباری تپسی این امکان را فراهم می‌کند که هر کاربر تا سقف ۴۰۰ هزار تومان از خدمات تپسی استفاده کرده و در پایان ماه به صورت یکجا هزینه سفرهای خود را پرداخت کند.
دکتر رحیم طاهری از استقبال هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت (استقلال و پرسپولیس) از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
گاهی شنوایی یک نوجوان ۱۵ یا ۱۶ ساله بدلیل استفاده نادرست و طولانی مدت از وسائل صوتی شخصی از جمله هدفون، مانند یک سالمند ۶۰ ساله شده و آسیب دیده است.
رئیس شورای شهر تهران امروز درحاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری  از غرفه گروه بهمن بازدید کرد.
محققان دریافتند در صورتی که افراد به جای استفاده از لنز‌های قابل استفاده مجدد، از لنز‌های یکبار مصرف روزانه استفاده کنند، بین ۳۰ تا ۶۲ درصد موارد کراتیت آکانتاموبا در بسیاری از کشور‌ها قابل پیشگیری است.
شیرین‌کننده‌های مصنوعی روزانه توسط میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا استفاده می‌شوند. حالا مطالعه جدیدی که روی بیش از ۱۰۰ هزار بزرگسال در فرانسه انجام شد، نشان می‌دهد که این شیرین‌کننده‌ها که در محصولاتی مانند نوشابه‌های رژیمی به کار می‌روند، می‌توانند با افزایش ریسک ابتلا به بیماری‌هایی قلبی در ارتباط باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ