وزیر کشور گفت: سالانه ۶۰ هزار نفر به علت تصادفات به جمعیت معلولان کشور افزوده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت:سالانه ده همت برای دانش‌آموزان اتباع هزینه می‌شود.
خشکی تالاب‌ها و بیابان‌زایی باعث شده که عراق از کشورهایی باشد که بیشترین تأثیر را از تغییرات آب‌وهوایی و طوفان‌های شنی پذیرفته است.
براساس آخرین گزارش‌ها که به زودی منتشر می‌شود، میزان فرسایش خاک در ایران به ۱۶.۲ تن در سال رسیده در حالی که متوسط فرسایش خاک در آسیا ۳.۴۷ تن در هکتار است.
مشخص است که دخانیات بر ظاهر فرد مصرف‌ کننده نیز تأثیر می­‌گذارد؛ از زرد شدن دندان­‌ها و ایجاد پلاک‌های دندانی گرفته تا اثرگذاری بر کلاژن پوست و ایجاد پیری زودرس. افت عملکرد ریه و اختلالات تنفسی، فشارخون و افزایش خطر سکته قلبی و مغزی، کاهش توان باروری، انواع سرطان‌ها از جمله سرطان ریه، حنجره، دهان، مری، معده، کبد و ...آب مروارید، شکاف کام و لب در نوزادان مادران سیگاری، تضعیف سیستم ایمنی و ... از جمله بیماری‌ها و عوارض مصرف دخانیات هستند.
آمار‌های جهانی نشان می‌دهد که مصرف الکل سالانه ۳ میلیون نفر را در سراسر دنیا به کام مرگ می‌کشاند همچنین منجر به معلولیت و از دست رفتن سلامت میلیون‌ها نفر می‌شود.
رئیس کارگروه فنی حوادث ترافیکی دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: سالانه ۱.۵ میلیون سال زندگی با کیفیت مردم ایران در حوادث ترافیکی از بین می‌رود.
رئیس کارگروه فنی حوادث ترافیکی دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: سالانه ۱.۵ میلیون سال زندگی با کیفیت مردم ایران در حوادث ترافیکی از بین می‌رود.
عباسعلی نوبخت گفت: سالانه ۶۰۰ میلیون دلار خسارت ناشی از پدیده بیابان در کشور به اقتصاد تحمیل می‌شود که اگر عدد کوچکی ازآن در برنامه‌های پیشگیرانه هزینه شود موفق تر خواهیم بود.
یک نشریه آمریکایی در گزارشی فاش کرد که سالانه حدود ۲۰۰ هزار آمریکایی در اثر فقر از دنیا می‌روند.
سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از فرآوری سالانه ۱۶ میلیون تن گچ در این استان خبر داد.
اگرچه هنوز همان سؤال همیشگی مطرح است که چرا باید پاداش این اعضا به اندازه بازیکنان تیم ملی تعیین شود، این ابهام جدید هم مطرح می‌شود که آیا دریافت پاداش ۶۰ هزاردلاری معادل ۲۰ درصد قرارداد آن‌ها با فدراسیون فوتبال بود؟ اصلا با دریافت همان پاداش ۲۰ هزاردلاری، می‌توان با نرخ همین روز‌ها به رقمی نزدیک به یک میلیارد تومان رسید و این سؤال را پرسید که آیا قرارداد اعضای فدراسیون که چنین رقمی را گرفته‌اند، سالانه پنج میلیارد تومان است؟ اگر چنین است که شغل آب و نان‌داری برای خودشان دست‌وپا کرده‌اند و اگر چنین نیست، باید به این ابهام پاسخ دهند که چرا برای خودشان مصوبه پاداش حداکثر ۲۰ درصدی تصویب و اجرائی نشده و حالا قرار است برای بازیکنان اعمال شود؟
از ابتدای سال ۱۴۰۲ مدت زمان تکمیل مدارک در سامانه های ازدواج و فرزند از ۴۵ روزکاری به ۶۰ روزکاری افزایش می یابد.
چندین تظاهرکننده سعی می‌کنند روی صحنه‌ای که قرار بود سیریل رامافوسا رئیس جمهور آفریقای جنوبی سخنرانی سالانه خود را در مورد وضعیت کشور انجام دهد، حاضر شوند. نیرو‌های امنیتی پیش از آن تظاهرکنندگان مراسم را به هم زدند آن‌ها را به بیرون هدایت کردند. معترضان خواستار استعفای رئیس جمهور آفریقای جنوبی و همچنین پایان قطعی برق در این کشور شدند. ۶۰ میلیون نفر در آفریقای جنوبی ساعت‌ها در روز بدون برق می‌مانند.
ایران، تنها کشوری است که کمترین مالیات را از دخانیات می گیرد؛ در حالی که سیگار ارزان قیمت سالانه جان ۶۰ هزار نفر را می گیرد.
هوندا فروش سالانه حدود ۲۰۰۰ دستگاه از سیستم جدید را در اواسط این دهه هدف قرار خواهد داد، این شرکت اعلام کرد که هدف آن افزایش این میزان به ۶۰ هزار دستگاه در سال ۲۰۳۰ است.
سخنگوی دولت گفت: عرضه ارز در سامانه نیما به بیش از ۳۵ میلیارد دلار رسیده است در حالی که در بازه زمانی گذشته این میزان ۲۲ میلیارد دلار بوده است و ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
سخنگوی دولت گفت: عرضه ارز در سامانه نیمه بیش از ۳۵ میلیارد دلار رسیده است ر حالی که در بازه زمانی گذشته این میزان ۲۲ میلیارد دلار بوده است و ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از ۶۰ امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد.
راندمان نیروگاه‌های برق ایران۳۴ تا ۳۹ درصد است،این عدد درکشورهای پیشرفته حدود ۶۰ درصد است که با بهبود،نیم‌درصد راندمان نیروگاهی کشور، می‌توان سالانه ۸۴۶ میلیون مترمکعب سوخت صرفه‌جویی کرد.
رئیس مجلس خطاب به وزیر نفت گفت: همه دلسوزان انقلاب و نظام می‌دانند که ما سالانه بین ۶۰ تا ۸۰ میلیارد دلار انرژی‌های مان را هدر می‌دهیم؛ آیا نمی‌خواهیم در این زمینه در کشور تصمیم بگیریم؛ چطور حاضریم دست گدایی به همه جا دراز کنیم و پول بگیریم، ولی حاضر نیستیم اصلاح کنیم؟
مشهد ـ رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سالانه ۶۰ هزار معلول به علت تصادفات و سوانح در سطح کشور به جمعیت زیر پوشش این سازمان افزوده می‌شود.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: برآورد می‌شود سالیانه ۶۰ هزار نفر در جهان جان خود را بر اثر هاری از دست می‌دهند. از سال ۲۰۰۷ سالروز درگذشت لویی پاستور کاشف واکسن هاری را به عنوان روزجهانی هاری در نظر گرفته‌اند. امسال سازمان جهانی بهداشت شعار «پایان مرگ ناشی از هاری با رویکرد سلامت واحد» در نظر گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ