خشکی تالاب‌ها و بیابان‌زایی باعث شده که عراق از کشورهایی باشد که بیشترین تأثیر را از تغییرات آب‌وهوایی و طوفان‌های شنی پذیرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
خشکی تالاب‌ها و بیابان‌زایی باعث شده که عراق از کشورهایی باشد که بیشترین تأثیر را از تغییرات آب‌وهوایی و طوفان‌های شنی پذیرفته است.
ولیودان با اشاره به اینکه سالانه حدود ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون مورد گزارش ابتلا به تب دنگی ثبت می‌شود، گفت: حدود نیمی از جمعیت جهان در معرض خطر ابتلا به دنگی هستند و دنگی تقریبا ۱۲۹ کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو فردا (۲۴ خرداد) با اطلاع از زمان واگذاری خودرو می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان مسدودی خود را برداشت کنند.
۲۴ خرداد فهرست اولویت متقاضیان خرید خودرو در مرحله دوم عرضه از طریق سامانه یکپارچه اعلام و موعد تحویل خودروها مشخص می شود. همچنین امکان برداشت ۱۰۰ میلیون تومانِ مسدود شده فراهم خواهد شد.
از امروز فرایند پالایش اطلاعات حساب متقاضیانی که ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت وکالتی کردند آغاز شده و در نهایت از سوم خرداد سامانه برای ایجاد پروفایل و انتخاب محصول فعال خواهد شد.
متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم عرضه خودرو از سامانه یکپارچه فروش خودرو تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت افتتاح کنند.
متقاضیان برای ثبت نام در مرحله دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام کنند.
مشهد _ معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: سالانه مرمت اضطراری و جامع ۱۰۰ اثر تاریخی این استان براساس نیاز و اولویت انجام میشود.
قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت:سامانه یکپارچه ثبت نامه خودروهای داخلی برای افرادی که حساب وکالتی ۱۰۰ میلیونی باز کرده بودند و قصد داشتند ثبت نام خودرو را انجام بدهند طراحی شده است.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
علاوه بر فروش بالغ بر ۳۰۰ میلیون یورو ارز از محل منابع موجود کشورمان در عراق طی روزهای گذشته در سامانه نیما، در روز جاری نیز به میزان ۱۰۰ میلیون یورو از این محل عرضه شد.
رئیس انجمن دخانیات گفت: برآورد می شود سالانه ۱۵ تا ۲۰ میلیارد سیگار قاچاق و ۱۰۰ هزار تن تنباکوی قاچاق در کشور توزیع می شود.
میزان نیاز سالانه کشور به شکر بین یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن است که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آن در داخل تولید می شود.
میزان نیاز سالانه کشور به شکر بین یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن است که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آن در داخل تولید می شود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه جدید بارشی از اوایل روز چهارشنبه استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد: ساعت ۲:۴۸ بامداد امروز یکشنبه ۱۵ آبان، خبر آتش سوزی در یک برج مسکونی واقع در منطقه ۲۲، خیابان کاج، تقاطع خیابان اقاقیا به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و حریق در برج ۱۵ طبقه‌ای رخ داده بود که پنج طبقه منفی نیز داشت.
شرکت سپرده گذاری مرکزی (سمات) در بازه‌های زمانی متفاوت، آمارهای مختلفی در خصوص بازار سرمایه را منتشر می‌کند.
مدیرعامل شرکت بن رو از گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید شرکت بن رو از ابتدای سال تاکنون به صورت کامل و با نرخ عبور مستقیم ۱۰۰ درصدی همراه بوده و تمامی خودروهای تولید شده مستقیما به بازار عرضه شده است.
شهردار تهران پس از نشستن بر مسند شهرداری پایتخت ساخت سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داد و پیش بینی میشود تا پایان سال بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی جواز شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، آمادگی داریم تا سالانه نسبت به تامین و تولید دوهزار دستگاه ون آمبولانس و بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس‌ آمبولانس اقدام کنیم.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج گفت: تاکنون حدود یک میلیون و ۷۴۰ هزار نفر در سامانه «سماح» پیش ثبت نام انجام داده و ۳۹۰ هزار نفر نیز ثبت نام خود را قطعی کرده اند.
چه کسانی می‌توانند نوبت چهارم واکسن کرونا را تزریق کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ