رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شناسایی دوربرگردان‌های ناایمن در دستور کار پلیس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ایمن سازی نقاط پرحادثه در استان از اهداف این اداره کل است و پروژه‌های این بخش با قوت ادامه دارد.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ایمن‌سازی کامل محور کرج - چالوس به بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز ایمن سازی گود رها شده «فرهنگ» خبر داد.
ملکی درباره اینکه خلاء‌های ایمنی این انبار چه بوده است، گفت: در گزارش‌های آتش‌نشانی موجود است که نسبت به سیستم‌های اعلام و اطفای حریق تذکراتی داده شده بود. درباره مقاوم سازی سازه‌ها، اصلاح نوع چیدمان انبار و... هم اخطار و تذکر صادر شده بود، اما توجهی به آن نشد تا اینکه در نتیجه این بی‌توجهی‌ها یک انبار در آتش سوخت و جان‌های بسیاری به خطر افتاد.
شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: پس از ۱۰ سال و با مجوز معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۷، گود رها شده شاندیز، ایمن سازی می‌شود.
شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: پس از ۱۰ سال و با مجوز معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۷، گود رها شده شاندیز، ایمن سازی می‌شود.
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای طرح ایمن سازی خیابان هلال احمر، گفت: اجرای این طرح باعث تردد ایمن عابر پیاده اتوبوس و موتورسیکلت‌های عبوری از مسیر شرق به غرب خیابان هلال احمر شد.
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر یکصد کیلومتر پروژه ایمن سازی در محور ایذه اجرایی شده است.
شهردار منطقه ۸ تهران از اصلاح هندسی چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع با هدف مناسب‌سازی معابر، ایمن‌سازی و کانالیزه کردن حرکات در این منطقه خبر داد.
جانشین پلیس راهور گفت: کماکان شاهد این هستیم که به کیفیت و ایمنی خود اهمیتی داده نمی‌شود و متأسفانه گوش شنوایی در این رابطه وجود ندارد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: شناخت رفتار زلزله به ایمن سازی شهر و ساختمان‌ها کمک می‌کند.
اعضای شورای شهر تهران با افزایش بودجه برای ایمن‌سازی گود برج میلاد و افزایش حقوق کارکنان شهرداری موافقت کردند.
مدیرعامل شرکت خاکریز آب بر ضرورت تسریع عملیات احداث سازه مستهلک کننده انرژی پایین دست تندآب در طرح ایمن سازی و ساماندهی رودخانه کن تاکید کرد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای عملیات اصلاح هندسی و ایمن سازی خیابان مهربار در ناحیه ۴ این منطقه واقع در محله آشتیانی خبر داد.
سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۴ از اجرای دیوار حائل به منظور جلوگیری از صدمه دیدن سازه پل بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.
بورس این روزها اصلا حال و روز خوشی ندارد و متاسفانه به جز یک مقطع کوتاه دو سالی است که این روند ادامه دار است. در گفتگو با ایمان رئیسی تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی دو پیشنهاد برای بهبود این شرایط بورس پرداختیم.
یکی از فرماندهان حشد عشایری عراق از آغاز عملیاتی از سه محور برای تامین امنیت جاده زمینی میان دیالی و بغداد خبر داد.
مدیرکل دفتر نگهداری علایم، تجهیزات و توسعه ایمنی راه‌ها از ایمن سازی محورهای شریانی منتهی به پایانه مرزی خسروی جهت سهولت در تردد زائران اربعین خبر داد.
کمیته ایمنی و کمیسیون رفع خطر در محل تاور کج شده در زعفرانیه تشکیل و تدابیر ایمنی، عملیات اجرایی و ترافیکی در حال انجام است و به طور تقریبی ظرف ۷۲ ساعت به اتمام می‌رسد.
مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از رفع خطر و ایمن سازی یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری تهران در مرکز شهر و محدوده کریم خان زند خبر داد.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: در محورهای ورودی به استان تا گذرگاه های اربعین اصلاحات مورد نیاز از قبیل آسفالت، نصب علائم راهنمایی رانندگی و ایمن سازی جاده‌ها انجام شده است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۵۹۰ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در کشور داریم، گفت: بیش از ۵۰۰ نقطه آن ایمن‌سازی شده و ۲۲۴ نقطه هم در دست اصلاح است.
شاهرود- فرمانده حفاظت محیط زیست با بیان اینکه ایمن سازی محدوده عبور یوز یعنی حدود ۲۵ کیلومتر به همه لحاظ نیازمند اعتبار است، گفت: ارگان‌ها و مسئولان مربوطه نیز باید در این طرح مشارکت کنند.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در پی فرونشست سقف کانال هدایت آبهای سطحی شقایق در این منطقه محل حادثه با حضور به موقع عوامل اجرایی و اقدامات معاونت فنی و عمرانی رفع خطر و ایمن سازی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ