اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوگاتی ویرون هنگام تعویض چرخ‌ها و لاستیک‌ها، هزینه‌ای بسیار گران داشت، اما بوگاتی هزینه‌های شیرون را به شدت کاهش داد. چرخ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عمر زیادی را دوام می‌آورند و دیگر نیازی به تعویض ندارند، البته مگر اینکه آسیب دیده باشند.
انبوهی از سردرگمی‌ها و اطلاعات نادرست در مورد هزینه‌های سرویس و تعمیر هایپرکارهایی مانند بوگاتی شیرون و استون مارتین والکری منتشر شده است.اما یک چیزی که می‌توانیم از آن مطمئن باشیم، این است که هر زمانی که نیاز به انجام کاری با یکی از این خودروها داشته باشید، صورت‌حساب‌هایی را به همراه خواهد داشت که چشمان مردم را خیره خواهد کرد!
مدیران پیشین باشگاه استقلال در بحث هزینه‌های جانبی ریکاردو ساپینتو، حسابی ولخرجی کرده‌اند!
یکی از نمونه‌های معروف گونه‌های ماهی صورت انسانی، ماهی ماشه‌ای است. الگوی مشخص صورت آن، با چشمانی که در نزدیکی بالای سر قرار گرفته اند، ظاهر یک چهره انسان را در نیم رخ می‌دهد. گونه‌های دیگر، مانند «زاویه‌ماهی» و «طوطی‌ماهی»، الگو‌های صورت مشابهی را نشان می‌دهند که تداعی‌های انسان‌سازی را برمی‌انگیزد.
کیم کارداشیان هرگز ابایی از نمایش هر دو وجه خوب و بد زندگی شخصی خود نداشته است.
وقتی آب کمتری می‌نوشید، طبیعی است که احساس تشنگی داشته باشید، در این مواقع اشتباه گرفتن حس تشنگی با گرسنگی اتفاق عجیبی نیست و ممکن است به جای رفع تشنگی، پرخوری کنید و چاق شوید. علاوه بر این، تشنگی زیاد می‌تواند منجر به انتخاب گزینه‌های ناسالم مانند نوشابه و آبمیوه‌های فرآوری‌شده جهت رفع این حس شود. تنها گزینه مناسب برای رفع تشنگی، آب است که به ما انرژی می‌دهد، دمای بدن را تنظیم می‌کند و سموم را از مغز و خون ما خارج می‌سازد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اگر واقعا دغدغه جوانی جمعیت کشور را دارند، باید قوانین کشور را در مسیر تسهیل ازدواج جوانان، حمایت یارانه‌ای از خانواده‌های پرجمعیت و کاهش هزینه‌های معیشتی مردم تغییر دهند، نه اینکه با بالابردن مخارج زندگی عامه مردم، ژست حامی فرزندآوری به خود گرفته و مخارج افزایش عائله یک گروه را از جیب گروهی دیگر تأمین کنند.
شیائومی ممکن است گزینه‌های رنگی جدید را به طور انحصاری در چین به شیوه‌ای مشابه با گزینه‌های رنگی انحصاری آنلاین شیائومی ۱۳، قرمز، زرد، سبز و آبی عرضه کند.
محمود فکری صحبت‌هایی جنجالی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی، دوران حضورش در استقلال و احتمال مربی‌گری‌اش در تیم ملی امید مطرح کرد.
متولیان سازمان بهزیستی کشور و امثال کمیسیون معلولان مجلس شورای اسلامی به جای پیگیری این مساله عجیب و تاریخی، سکوت را ترجیح داده اند. سکوتی کر کننده و سوال برانگیز که در روز‌هایی اتخاذ شده که اوضاع اقتصادی بسیاری از مردم خوب نیست و گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که بهزیستی در پرداخت برخی کمک هزینه‌های دیگر هم مشکلاتی جدی دارد.
متولیان سازمان بهزیستی کشور و امثال کمیسیون معلولان مجلس شورای اسلامی به جای پیگیری این مساله عجیب و تاریخی، سکوت را ترجیح داده اند. سکوتی کر کننده و سوال برانگیز که در روز‌هایی اتخاذ شده که اوضاع اقتصادی بسیاری از مردم خوب نیست و گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که بهزیستی در پرداخت برخی کمک هزینه‌های دیگر هم مشکلاتی جدی دارد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از آنجایی که این موضوع بر خلاف رویه فرهنگ و آداب رسوم استان و فاقد هرگونه مبنای شرعی و دینی بوده و جز ترویج خرافات و البته تحمیل هزینه‌های گزاف بر گُرده مردم بویژه خانواده‌های فقیر و دارای یتیم، منفعتی نه برای خانواده‌ای، قبیله‌ای و حتی اموات ندارد و به عنوان بدعت در حال گسترش است، بنابراین باید سریعا جمع آوری و مدیریت شود.
شش صندلی فرست کلاس اساسا در کابین‌های کوچکی با در‌های مخصوص به خود قرار گرفته‌اند، این کابین‌ها یا اتاق‌ها علاوه بر سیستم اطلاعات سرگرمی معمول یک صفحه نمایش ۳۲ اینچی نیز دارند، این کابین‌ها دارای یک تخت مستطیلی موازی در کنار صندلی عریض و گزینه‌های ذخیره‌سازی، از جمله کشوی لباس خواب هستند. کابین‌های فرست کلاس همچنین دارای یک کنسول بزرگ و یک میز غذاخوری جدا شونده بزرگ هستند.
گل‌های مردار که از نظر گیاه شناسی به عنوان طیف گسترده‌ای از گونه‌های مختلف طبقه بندی می‌شوند، می‌توانند بوی گوشت پوسیده یا پوسیدگی را تقلید کنند؛ بسته به گیاه، رایحه‌ای که از آن ساطع می‌شود، می‌تواند از تخم مرغ فاسد گرفته تا بوی مشخص انسانی مرگ متفاوت باشد. شکل ظاهری گل‌های مردار نیز متفاوت است، اما ظاهر آن‌ها حتی از بوی آن‌ها هم دلخراش‌تر است.
با اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تا روز سه‌شنبه احتمال تغییر در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی وجود دارد.
عبدالله ویسی انتقادات تندی را نسبت به استعفای جواد نکونام و همچنین گزینه‌های مطرح‌ شده برای هدایت تیم ملی امید مطرح کرد.
افعی شاخدار دم عنکبوتی Pseudocerastes urarachnoides، گونه‌ای بومی در رشته کوه‌های زاگرس در غرب ایران است. سر آن شبیه به دیگر گونه‌های Pseudocerastes است، در حالی که دم آن منحصربه‌فردتر است و انتهای لوله‌ای شکلی دارد که با فلس‌های بلند و دراز پوشانده شده‌است و ظاهری شبیه عنکبوت به آن می‌دهد.
او تلاش می‌کرد با همراهی عاقلانه و مدبرانه با مردم، نقطه «امید به اصلاح» را در دل آنان زنده نگه دارد و برای دستیابی به آن، همچون گذشته هزینه‌های سنگین و فشارهای طاقت‌فرسا بر خود و نزدیکان خود را بر دوش می‌کشید چنان که دور از ذهن نیست که در این راه و با توجه به تشدید محدودیت‌ها که شاهد هستیم، خود ایشان نیز در حصر قرار می‌گرفت!
باشگاه بارسلونا به دنبال خرید ویلفرد زاها از کریستال پالاس در صورت فروش فران تورس است.
اختاپوس دامبو نام خود را از یکی از شخصیت‌های انیمیشن شرکت دیزنی گرفته است. پانزده گونه در این سرده شناسایی شده اند. اختاپوس دامبو به طور معمول از سخت پوستان، دو کفه ای‌ها و کرم‌ها تغذیه می‌کند. میانگین طول عمر گونه‌های مختلف اختاپوس دامبو سه تا پنج سال است.
هزینه‌های عجیب و غریب باشگاه استقلال در دوره مصطفی آجورلو به بیرون درز کرده که بدهی سنگین به تهیه غذا تا قرارداد 800‌ میلیونی ماساژور را شامل می‌شود!
کلاغ نوک ضخیم با منقار خاصی که دارد از دیگر گونه‌های کلاغ در جهان متمایز می‌شود. طول منقار بزرگ این کلاغ بین ۸ تا ۹ سانتیمتر است.
گزارش سازمان جهانی بهداشت بیانگر آن است که سالانه حدود ۳ میلیون نفر در اثر مصرف مشروبات الکلی فوت و میلیون‌ها نفر دچار معلولیت و بیمار‌های متعدد می‌شوند که این امر هزینه‌های گزافی را به کشور‌ها تحمیل می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ