هزینه‌های عجیب و غریب باشگاه استقلال در دوره مصطفی آجورلو به بیرون درز کرده که بدهی سنگین به تهیه غذا تا قرارداد 800‌ میلیونی ماساژور را شامل می‌شود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر قصد سفر به مکانی آفتابی را دارید لوازم ضروری را بسته بندی خواهید کرد: عینک آفتابی، کلاه، بطری آب و کِرِم ضد آفتاب؟
لازم به ذکر است که پیش از این نوبخت اظهار کرده بود که با انتشار ٣١١/٥ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دوسال بیش از ٨ سال فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم ، انواع اوراق مالی برای کسب درامد منتشر کرد.
با بررسی مهم‌ترین فاکتور قهرمانی در لیگ برتر ایران، شاید بتواند از همین حالا، تیمی که بیشترین شانس قهرمانی را دارد، معرفی کرد. در ادوار گذشته لیگ برتر، عنوان قهرمانی در ۹۹ درصد اوقات به تیمی رسیده که خط دفاعی خوبی داشته است. این موضوع تقریبا تبدیل به یک قانون نانوشته شده؛ تیمی می‌تواند قهرمان لیگ برتر ایران شود که گل خورده کمتری در مقایسه با رقبا داشته باشد. اگرچه این فاکتور، فقط یکی از شروط قهرمانی است؛ ولی آمار نشان داده تأثیر بسزایی دارد.
اید قبول کرد، روند فعلی باعث شده تا مردم با ابهامات فراوانی مواجه باشند و احساس کنند که سیستم اهمیت مشارکت آن‌ها در انتخابات را درک نمی‌کند. بنابراین برای افزایش میزان مشارکت در انتخابات باید بستر‌های لازم برای این ارتقا را فراهم ساخت تا مردم مجاب به مشارکت بیشتر در انتخابات شوند. زمانی که این بستر فراهم نشود، نمی‌توان از مردم توقع داشت که وارد عرصه‌ای شوند که برای آن‌ها نفعی نداشته و مطالبات آن‌ها را محقق نمی‌کند.
سرمربی تیم ملی ایران تاکید دارد اتحاد زیادی بین بازیکنانش وجود دارد.
بر اساس ابلاغیه وزارت صمت خرید و فروش طلا فقط با فاکتور قابل استعلام سامانه جامع تجارت باید انجام شود.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از توزیع فرآورده خونی فاکتور ۸ و تلاش هلال‌احمر برای رفع نیاز بیماران‌ هموفیلی خبر داد
معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در مسیر رشد تولید، فروش و تحویل خودرو قرار گرفته است.
بازدهی بالای بازیکنان این تیم و هماهنگی مثال زدنی سرخ‌ها باعث شده تا حریفان با هر جایگاهی در جدول مقهور نمایش آنها شوند تا این تیم تبدیل به بخت اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شوند.
بازدهی بالای بازیکنان این تیم و هماهنگی مثال زدنی سرخ‌ها باعث شده تا حریفان با هر جایگاهی در جدول مقهور نمایش آنها شوند تا این تیم تبدیل به بخت اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شوند.
یک مطالعه جدید از یک عامل خطر احتمالی برای سرطان سینه پرده برداشته است که می تواند به پزشکان با دقت بیشتری برای تشخیص این بیماری کمک کند.
یک مطالعه جدید از یک عامل خطر احتمالی برای سرطان سینه پرده برداشته است که می‌تواند به پزشکان با دقت بیشتری برای تشخیص این بیماری کمک کند.
بارسلونا به زودی باید 2.5 میلیون یوروی دیگر نیز به خاطر جذب ژول کُنده به باشگاه سویا پرداخت کند.
به گفته محققان، تنهایی ممکن است عامل محرک افسردگی پس از زایمان در زنان باشد.
بر اساس تحقیقات جدید، سه عامل اصلی در دریافت کالری در هنگام مصرف غذا نقش دارند.
به گفته مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تیروکمان، این فدراسیون پیگیر اقدامات لازم برای اعزام ملی‌پوشان به کاپ آسیا است اما نهایی شدن تعداد نفرات اعزامی منوط به دو فاکتور بودجه و مسائل فنی است.
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تکلیف حقوق گمرکی مواد اولیه، واسطه‌ای، اجزاء و قطعات و ماشین آلات و تجهیزات و همچنین معافیت گمرکی ماشین آلات صنعتی مشخص نشده است، اما افزایش مورد اول و احیا نشدن موضوع دوم مجددا روی قیمت کالاها اثرگذار خواهد بود.
حضور امید عالیشاه در ترکیب امروز پرسپولیس یکی از بهترین تصمیمات یحیی گل محمدی در مسابقه امروز بود.
صدور فاکتور خودرو از جمله شاخص‌های مهم عملکردی خودروسازان در حوزه فروش محصولات است که بر این اساس، گروه صنعتی ایران‌خودرو با صدور فاکتور بیش از ۴۵۲ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری، موفق به افزایش ۴۵ درصدی این شاخص در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.
اتاق اصناف ایران اعلام کرد که درج کد رهگیری و شناسه لوازم یدکی و قطعات خودرو در فاکتورها، الزامی شده است.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: با اشاره به عوارض آلودگی هوا بر سلامت افراد، گفت: مواجهه با آلودگی هوا در کشور‌های توسعه یافته چهارمین عامل مرگ در جهان پس از خطرات متابولیک، رژیم غذایی و دود سیگار است. این در حالیست که در کشور‌های در حال توسعه آلودگی هوا سومین ریسک فاکتور مرگ است. در واقع مطالعات جهانی نشان داده است آلودگی هوای آزاد و داخل در مناطق شهری و روستایی سالیانه منجر به بیش از هفت میلیون مرگ زودرس می‌شود.
تنها کافیست این روز‌ها به اطراف خود بنگریم و ببینیم تا چه اندازه جامعه به شنیدن اخبار منفی و خشونت‌آمیز میل دارد. یا اگر مشهودتر بگوییم کافیست به فیلم‌های منتشر شده به فیلم‌های منتشر شده از شعار‌های دانشجویان در دانشگاه‌های درجه یک کشور همچون شریف، بهشتی، خواجه نصیر و... بنگریم تا عمیق فاجعه خشونت و گذار از مرز‌های اخلاق سنتی را ببینیم. گویی گستره‌ای از مرز‌های اجتماعی پیشین از میان رفته‌اند و تنها خشونت است که اکنونیت سوژه‌هایش را معنا می‌بخشد. حال می‌توان از این مجمل، حدیث مفصل انسداد سیاسی در کشور را بازخوانی نماییم.
سخنگوی کرملین با اشاره به سفر احتمالی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به اجلاس جی۲۰، گفت که برای این تصمیم، تمام مولفه‌ها از جمله «فاکتور امنیتی» لحاظ خواهد شد.
محققان می‌گویند پزشکان باید به چربی اضافی بدن، سابقه خانوادگی و چندین عامل دیگر توجه کنند تا به بیماران کمک نمایند تصمیم بگیرند که آیا به غربالگری و مداخلات پیشگیرانه اضافی نیاز دارند یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ