صحنه جنجالی دیدار مس رفسنجان و پرسپولیس مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی و رافینیا، سرمربی و ستاره بارسلونا، به دلیل حوادث دیدار بارسا - ختافه که با اخراج هر دوی آنها همراه بود از حضور در دو بازی تیم‌شان محروم شدند.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا خوش شانس بود که در نیمه اول بازی با ختافه اخراج نشد.
بورنموث در اقدامی شوکه کننده دست به اخراج گری اونیل زد، مربی که این تیم را از سقوط نجات داده بود.
اعدادی که از حالا می‌توان گفت این بازیکن درجه سه در صورت اخراج و قطع همکاری، به طور حتم یکی از شکایت های آتی پرسپولیس در فیفا خواهد بود، مگر اینکه مدیرعامل پرسپولیس دست پیش را بگیرد و به طور توافقی این مهاجم بنجل که دلال ها به او انداخته‌اند را از درب باشگاه خارج کند.
امید عالیشاه یکبار دیگر پس از گلزنی در دربی پیراهن خود را از تن خارج کرد، اما اینبار ماجرا رنگ و بوی دیگری داشت.
توماس توخل فاش کرد که از دیروز مطلع شده بود که تحت هر شرایطی الیور کان و صالح حمیدزیچ شغل خود در بایرن را از دست خواهند داد.
گاتزتا دلو اسپورت امروز گزارش داد که به دلیل غرامت بالایی که یووه برای اخراج مکس آلگری باید به وی بپردازد، اخراج این مربی چیزی نزدیک به غیرممکن خواهد بود.
شرکت ساوند کلاد تصمیم دارد ۸ درصد نیروی کار خود را اخراج کند تا به سودآوری دست یابد. این درحالی است که شرکت سال گذشته ۲۰ درصد نیروهای خود را نیز اخراج کرده بود.
رافا گِرِرو، کارشناس داوری ال‌چیرینگیتو، معتقد است در ال‌کلاسیکوی دیشب، گاوی باید اخراج می‌شد و گل مارکو آسنسیو نیز در شرایط آفساید نبود.
سلیمانی اضافه کرد: گل دوم سپاهان سالم بود زیرا نه خطایی انجام داد و نه آفسایدی بود. مغانلو با مدافع آخر پرسپولیس در یک خط بود و گل سپاهان درست بود. پنالتی‌ای که در وقت‌های اضافه گرفته شد، صحیح بود زیرا یزدانی پای مدافع پرسپولیس را زد. اخطار هم درست بود و در نتیجه مدافع سپاهان باید اخراج می‌شد که این اتفاق رخ داد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل کریستال پالاس ضمن ستایش از بازیکنانش از یکسان نبودن داوری‌ها در مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد.
نیمه اول دیدار پرسپولیس و آلومینیوم با صحنه‌های جنجالی داوری همراه بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم ۱۱ امتیاز با اشتباهات داوری از دست داده است، به تمجید از دو بازیکن تیمش پرداخت و دلیل بازی ندادن به سجاد شهباززاده را توضیح داد.
برانکو با رضاییان اختلاف داشت و او را از تیم اخراج کرد؛ من هم دوست رامین بودم و از او حمایت کردم، فکر می‌کنم این پشت پرده دلیل جدایی من از پرسپولیس باشد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از تساوی 1-1 مقابل تورینو گفت اخراجش توسط داور درست بوده و کلماتی که به زبان آورده در حد کارت قرمز بوده است.
اخراج مدیر و سرمربی تیم پیکان در جریان مسابقه با نفت آبادان یکی از اتفاقات پرحاشیه هفته یازدهم لیگ برتر بود.
شریفات: اخراجم درست بود اما کاظمی دعوا داشت!
دو صحنه مشکوک دیدار استقلال - آلومینیوم مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
بررسی قوانین نشان می دهد تصمیم داور برای اخراج فیکایو توموری، مدافع میلان، درست بوده است.
در شرایطی که اعلام خطای پنالتی به سود استقلال آنها را در موقعیت پیروزی قرار داده بود، اما عصبانیت ساپینتو باعث اخراج او شد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید اخراج داروین نونیز در بازی برابر کریستال پالاس کاملا درست بود و او بود از این اتفاق درس بگیرد.
بازی پر تنش چلسی و تاتنهام بارها به درگیری توخل آلمانی و کونته ایتالیایی منجر شد. بعداز درگیری بچگانه دو مربی بر سر شادی گل‌ها، در پایان مسابقه هم توخل هنگام دست دادن ، دست کونته را رها نکرد!! چیزی نمانده بود که دو مربی همدیگر را کنک بزنند. دربی لندن دو بر دو مساوی تمام شد. باوجود پایان مسابقه داور هردو مربی را اخراج کرد.
«عبور مستقیم» ایران خودرو از بحران خودروهای ناقص

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ