اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند با عینک مخصوص تمرین دوشنبه پرسپولیس را پشت سر گذاشت.
باشگاه استقلال قصد دارد یکی از پیشکسوتان مطرح را به عنوان سرپرست این تیم در لیگ بیست و سوم انتخاب کند.
تیم فوتبال امید عراق با یک اشتباه عجیب داوری حریف ایران در فینال غرب آسیا شد.
منچسترسیتی در نیمه اول بازی برابر رئال مادرید برای دومین بار توسط برناردو سیلوا به گل رسید.
مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، با وجود از دست دادن 2 امتیاز بسیار حساس خانگی تاکید کرد که خیلی عصبانی نیست.
باشگاهی که تیم فوتبالش در حساس ترین مقطع فصل قرار دارد و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است، با تصمیم هیات مدیره و سرپرست باشگاه تعدادی از عوامل اجرایی را برکنار کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید اعتراض هواداران به مالکان باشگاه، در خلال دیدار دیشب این تیم، خللی در روند بازی بازیکنان یونایتد ایجاد نکرده است.
آرسنال مذاکره برای تمدید قرارداد میکل آرتتا را متوقف کرده تا حواس او و کادر فنی توپچی‌ها در روزهای حساس پایان فصل پرت نشود و شانس تیم برای قهرمانی کاهش نیابد.
نوروزی درباره این‌که رهبری در انتخاب گذشته عنوان کردند در حق برخی از افراد احجاف شد، چقدر ضرورت دارد نگاه شورای نگهبان در مسئله رد و احزار صلاحیت‌ها تغییر کند، عنوان کرد: به هر حال کسی که فرزندش آمریکا است، کسی که در انگلستان و ... ملک داشته باشد، باید خودش حواسش جمع باشد. انقلاب، انقلاب اسلامی است؛ فرمایش رهبری به عنوان بزرگ‌تر ما روی سر ماست، اما امام فرمودند شورای نگهبان آن چشم بیدار حساس نظام است که باید وظیفه خودش را انجام دهد.
سرمربی فرانسوی پی‌اس‌جی تمرکزش روی ادامه فصل معطوف شده است و نه چیز دیگر.
رئیس جمهور روسیه ادعاهای مبنی بر اینکه حمله به خطوط لوله نورد استریم احتمالا با دخالت فعالان «حامی اوکراین» صورت گرفته را رد کرد.
به نظر می‌رسد که کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، انگیزه و تمرکز سابق را در این فصل ندارد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری ال نود با سواری هیوندای در مسیر شمال به جنوب بزرگراه باکری خبر داد.
نونو سانتو، سرمربی پرتغالی الاتحاد، برای افزایش تمرکز بازیکنان خود، تمرینات این تیم را با عینک مشکی برگزار می‌کند!
کیلیان امباپه در جام جهانی قطر با اینکه فشار زیادی را تحمل می‌کرد عملکردی استثنایی داشت و او را باید یکی از بهترین ستاره‌های این تورنمنت دانست.
قاتل حواس پرت کلاهش را در صحنه جرم جا گذاشت
یکی از علامت سئوالات دربی پیش رو، انتخاب داور وسط دیدار حساس دو تیم مشهور و پرطرفدار پایتخت است.
برناردو سیلوا، ستاره تکنیکی تیم ملی پرتغال، حتی لحظه گلزنی نیز بازیکنی حواس جمع است.
اسطوره کانادایی-کروات هاکی دنیا، کرواسی را برنده دیدار حساس امروز با کانادا می‌داند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در سفر به پاکدشت گفت: دشمن میخواهد امید مردم به یاس تبدیل شود، دشمن نمیخواهد کشور ما پیشرفت کند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت گفت: وقتی تلفن همراه زنگ می‌خورد حواس راننده پرت شده و به سمت گوشی برای پاسخ می‌رود تا بررسی کند چه کسی زنگ زده است؛ در این بین راننده تلاش می‌کند قفل تلفن همراه را باز کند و تلفن را پاسخ دهد؛ همه این فرآیند چقدر زمان می‌برد؟ ۳ ثانیه؟ در این سه ثانیه اگر خودرو ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد خودرو به ازای هر ثانیه مسافتی حدود ۳۰ متر حرکت می‌کند که این ۳۰ متر در ۳ ثانیه می‌شود ۹۰ متر؛ عملا با پاسخ به یک زنگ تلفن همراه خودرو ۱۰۰ متر حرکت کرده و در این مدت خودرو از کنترل راننده خارج شده است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک که ریاست ستاد برگزاری انتخابات این کمیته را بر عهده داشت در حالی از این مسئولیت کناره‌گیری کرده است که مشخص نیست چه کسی باید جایگزین او برای پیگیری فعالیت‌ها شود.
با توجه به اینکه صالح حردانی به دلیل مصدومیت در دیدار حساس با سپاهان حضور نخواهد داشت باید دید کادر فنی یامگا را جایگزین او خواهد کرد یا خیر؟
پلیس بریتانیا در حال آزمایش یک نوع خودروی ون کنار جاده‌ای هوشمند است که می‌تواند تشخیص دهد آیا رانندگان در حالی که پشت فرمان هستند، گوشی در دست دارند یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ