با وجود شایعات درباره خرید باشگاه منچستریونایتد توسط سرمایه‌گذاران قطری حضور سِر جیم رتکلیف، ثروتمند انگلیسی، در دفتر این باشگاه باعث شده احتمال واگذاری یونایتد به او قوت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران منچستریونایتد در آستانه بازی با ولورهمپتون اعتراضات جدیدی را علیه گلیزرها برگزار کردند.
سر جیم راتکلیف، میلیاردر انگلیسی، می‌گوید همچنان به خرید منچستریونایتد امیدوار است و پیشنهاد خوبی را به گلیزرها ارائه کرده است.
گزارش‌ها نشان می‌دهد منچستریونایتد فصل گذشته رکورد کسب درآمد در یک فصل را شکسته است. این در حالی است که هواداران از مدیریت خانواده گلیزر به شدت ناراضی هستند.
طرفداران منچستریونایتد اعتراض علیه گلیزرها را در مراسم عرضه لباس جدید این باشگاه برگزار کردند.
طرفداران منچستریونایتد اعتراض علیه گلیزرها را در مراسم عرضه لباس جدید این باشگاه برگزار کردند.
هواداران خشمگین منچستریونایتد فردا در فروشگاه بزرگ اولدترافورد علیه گلیزرها اعتراض خواهند کرد.
شیخ جاسم بن حامد آل ثانی پیشنهاد جدیدی را برای خرید باشگاه منچستریونایتد به گلیزرها ارائه کرده است.
بر اساس گزارش های جدید پروژه فروش باشگاه منچستریونایتد با انتخاب سر جیم رتکلیف از سوی گلیزرها در آستانه بسته شدن قرار دارد.
شبکه اسکای مدعی شد پیشنهاد سِر جیم راتکلیف برای خرید سهام منچستریونایتد شامل بندی است که بر اساس آن مالکان فعلی مجبور به فروش کل سهام خود در این باشگاه خواهند شد.
شیخ جاسم میلیاردر قطری امیدوار است که پس از ارائه پیشنهاد جدیدش در پایان ماه آوریل، یونایتد را به طور کامل تصاحب کند. و نشریه «بیلد» ادعا می‌کند که شیخ جاسم در صورتی که تابستان امسال جایگزین گلیزرها شود، برنامه‌های بزرگی برای شیاطین سرخ دارد.
درحالیکه مذاکرات برای فروش باشگاه منچستریونایتد ادامه دارد انتشار اسناد مالی این باشگاه نشان می‌دهد این باشگاه انگلیسی با بدهی 600 میلیون یورویی مواجه است.
رسانه‌ها از افزایش نیم میلیون یورویی پیشنهاد شیخ جاسم بن حمد برای تصدی بر مالکیت منچستریونایتد خبر می‌دهند.
باشگاه منچستریونایتد دو پیشنهاد رسمی و قابل توجه دریافت کرده اما خانواده گلیزر شاید همچنان در راس این باشگاه بمانند.
اختلاف بین خانواده گلیزر بر سر فروش منچستریونایتد مشکلات بسیاری را به وجود آورده است.
خریداران احتمالی باشگاه منچستریونایتد قصد دارند در کنار خانواده گلیزرها، این باشگاه را اداره کنند.
آورام گلیزر، یکی از مالکان منچستریونایتد، برای اولین بار درباره شرایط این باشگاه صحبت کرد.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، از این که گلیزرها تصمیم به فروش این باشگاه دارند ابراز خوشحالی کرد.
انتقادات تند کریستیانو رونالدو از وضعیت یونایتد و نیز خانواده گلیزرها تاثیرگذار بود و این باشگاه به دنبال اعمال تغییراتی بسیار مهم و استراتژیک است.
خانواده گلیزر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که به دنبال فروش باشگاه منچستریونایتد هستند.
گری نویل می‌گوید تصمیم مالکان لیورپول برای فروش این باشگاه منطقی است و خانواده گلیزر، مالکان آمریکایی منچستریونایتد، هم در وضعیتی مشابه آنها به سر می‌برند.
اسب مسابقه معروفی که بخشی از سهام آن به سر الکس فرگوسن، مربی‌افسانه‌ای منچستریونایتد، تعلق داشت نقش مهمی را در آینده این باشگاه ایفا کرد.
گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید از خانواده گلیزر عصبانی است و اینکه آنها قصدی برای فروش باشگاه ندارند بیش از پیش عصبانی‌اش می‌کند.
مدیران منچستریونایتد به اریک تن‌هاخ، سرمربی این تیم، اعلام کردند در صورت جدایی کریستیانو رونالدو می‌تواند 100 میلیون یورو در ماه ژانویه هزینه کند.
خانواده گلیزر، مالک منچستریونایتد، با فروش بخشی از سهام اقلیت باشگاه موافقت کرد. سهام اقلیت به بخشی از سهام یک شرکت گفته می‌شود که دارنده آنها نمی‌تواند به صندلی مدیریت برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ