شرکت ارتباط فردا، پیشروترین هلدینگ فینتک و لندتک کشور، به‌ عنوان بازوی دیجیتال بانک آینده، ورود به بازار سرمایه را در برنامه راهبردی خود، قرار داده است. در همین راستا، فرآیند ثبت پذیرش این شرکت در سال 1401 شروع شده و پس از طی مراحل قانونی، به‌زودی سهام آن در فرابورس عرضه عمومی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرد استرالیایی مبتلا به ای ال اس با کمک ایمپلنتی متعلق به شرکت سینکرون که در مغز او نصب شده با رایانه ارتباط برقرار کرده و می تواند پیام بفرستد و بازی رایانه ای انجام دهد.
در ادامه گفت‌وگو با محسن رامخو قائم مقام شرکت رونیکس را به بهانه نمایشگاه صنعت ساختمان می خوانید.
بانک آینده از تعیین قیمت سهام «شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا» خبر داد.
ارتباط تمامی کلانتری‌های سراسر کشور با مراجع قضایی به صورت برخط والکترونیک است. در این طرح امکان دریافت مستقیم و برخط شکوائیه در راستای اجرای ماده ۳۷ آیین دادرسی کیفری فراهم‌شده است. با اجرای این طرح موجب کاهش زمان رسیدگی و خطرات مربوط به جعل یا مفقود شدن پرونده ها، افزایش دقت رسیدگی‌ها و درنهایت افزایش رضایت مندی عمومی مراجعان به هر دو نهاد شده است.
مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ـ بافق در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس ۲۰۲۳) حضور یافت.
در آیین قرعه کشی جشنواره «لیگ ستاره‌ها»ی باشگاه پذیرندگان پایانه‌های فروش شرکت ارتباط فردا وابسته به بانک آینده، برندگان خوش شانس آن مشخص شدند.
شرکت‌های ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مخابرات ایران به‌منظور تأمین ارتباط پایدار و امن روی زیرساخت‌های شبکه سوخت‌رسانی کشور، تفاهم‌نامه‌همکاری امضا کردند.
وزارت خزانه داری آمریکا یک فرد و چند نهاد را با ادعای فعالیت در برنامه ساخت پهپاد در ایران تحریم کرد.
در ارتباط با مباحث مطرح‌شده در خصوص عرضه محصول کاتد مس در بورس کالا و نرخ ارز لحاظ شده در محاسبه قیمت پایه، موارد زیر را به استحضار می‌رسد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرار شد قبل از برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با شهردار در ارتباط با انحلال شرکت کنترل ترافیک فعلاً این موضوع به صورت مسکوت بماند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرار شد قبل از برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با شهردار در ارتباط با انحلال شرکت کنترل ترافیک فعلاً این موضوع به صورت مسکوت بماند.
یک هیات از وزارت خارجه سوریه امروز یکشنبه دمشق را به مقصد مسکو ترک کرد تا در نشست چهارجانبه در روسیه که در ارتباط با تحولات سوریه برگزار می شود، مشارکت کند.
در سومین اجلاس سراسری «یک‌صد واحد مشتری‌مدار»، شرکت ارتباط فردا وابسته به بانک آینده مورد تقدیر قرار گرفت و تندیس مشتری‌مداری را دریافت کرد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اسامی ۱ فرد و ۴۵ شرکت را به بهانه ارتباط با بخش‌های پتروشیمی و هواپیماسازی ایران در فهرست تحریم‌ها قرار داد.
شرکت انطباق گستر سپهر، موسسه ناجی پارس امین و شرکت ناجی پاس به بهانه ارتباط با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز پنجشنبه از اعمال تحریم‌های جدید در ارتباط با ایران خبر داده است.
امارات متحده عربی سه فرد و یک شرکت را به بهانه ارتباط با حزب الله لبنان در فهرست اصطلاحا تروریستی قرار داد.
مدیرفناوری اطلاعات وارتباطات شرکت ملی گازایران گفت:شبکه ارتباطی اختصاصی این شرکت،نقش مهمی درپایداری جریان گازدرزمستان امسال داشت وتجربه موفقی درمدیریت بحران مبتنی برفناوری اطلاعات بود
وزارت خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه آورده است که شش تولیدکننده محصولات پتروشیمی مستقر در ایران و شرکت‌های تابعه آنها و همچنین سه شرکت در مالزی و سنگاپور را به دلیل تولید، فروش و ارسال صدها میلیون دلار پتروشیمی و نفت ایران هدف تحریم قرار داده است.
گفت: هم‌اکنون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیش از شش هزار و ۵۰۰ شرکت سازنده در ارتباط است که حدود ۱۴۰۰ شرکت آن را شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل می‌دهند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اسامی افراد و شرکت‌های جدیدی را در ارتباط با ایران در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم علیه ۹ شرکت و یک نفتکش در ارتباط با فروش نفت ایران خبر داد.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد اوکراین قصد دارد افراد و نهادهای بسیاری را در سراسر دنیا به دلیل ارتباط با روسیه تحریم کند.
به نظر می‌رسد که شرکت آمریکایی آپولو که به دنبال خرید بخشی از سهام منچستریونایتد است با ولادیمیر پوتین و دولت روسیه در ارتباط است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ