تصاویری از بارش شدید باران بعد از روزهای متوالی آلودگی هوا در تهران را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محبوبی با اشاره به بارش تابستانی باران، گفت: ۵ تیم عملیاتی از نجاتگران هلال‌احمر شهرستان چایپاره، در حال امدادرسانی به متاثرین از سیل و آب‌گرفتگی در شهر چایپاره و روستا‌های بسطام، بابل‌آباد و خاتون‌آباد هستند.
بارش سنگین باران در مسکو پایتخت روسیه منجر به آبگرفتگی خیابان‌ها شد و خساراتی هم به درختان و تجهیزات عمومی وارد آورد. منبع: فارس
گیلانی‌ها با توجه به ورود سامانه بارشی شامگاه گذشته به استان، امروز دوشنبه هوایی خنک و بهاری را همراه با کاهش مطبوع دما تجربه کردند و بنا به پیش‌بینی‌های هواشناسی این شرایط آب و هوایی به مدت ۲ روز تداوم دارد.
در ویدئو اول دقایقی از طوفان سهمگین و بارش شدید باران در ایرانشهر را می‌بینید. ویدئو دوم هم توفان شدید و اثرات خشک شدن دریاچه هامون را نشان می‌دهد.
دقایقی از طوفان سهمگین و بارش شدید باران در ایرانشهر را ببینید. منبع: باشگاه خبرنگاران
بارش باران دل‌انگیز در تهران حال و هوای تازه ای به پایتخت داده است.
بارش شدید باران در شهر قم سبب آبگرفتگی و جاری شدن سیل در معابر شهر شد./فارس
بارش شدید باران موجب جاری شدن سیل در روستاهای "یوقان برج" رازوجرگلان و " قاضی" از توابع شهرستان بجنورد شده است.
بارش شدید باران در شهرستان‌ نیکشهر سیستان و بلوچستان، طغیان رودخانه‌های محلی را به دنبال داشته است./باشگاه خبرنگاران جوان
دقایقی پیش بارش تگرگ و جاری شدن سیلاب در خیابان های بوکان باعث گرفتگی معابر شد.
در پی بارش سنگین باران و تگرگ در شهر جوانرود سیلاب سنگینی در خیابان‌های این شهر جاری شد. شدت سیلاب در معابر مرتفع از جمله خیابان بازارچه جوانرود شدت بیشتری داشت. منبع: خبرفوری
در پی بارش باران و وزش باد، ابرهایی با ظاهر عجیب در آسمان تهران پدیدار شد.
در پی بارش شدید باران رودخانه خرم‌رود در شهرستان خرم‌آباد دیشب طغیان کرد. همچنین بارش شدید باران که از صبح امروز آغاز شده است، باعث آبگرفتگی معابر و طغیان آب در کانال‌ها در نقاطی از شهر خرم‌آباد شد.
خشکسالی و کاهش بارش باران در اقصی نقاط کره زمین مساله‌ساز شده است. در این میان عده‌ای می‌گویند جنگ جهانی بعدی، بر سر آب خواهدبود. این ادعا، اما چقدر صحت دارد؟
برخی مناطق تهران عصر امروز شاهد بارش شدید باران بود. بر اساس فیلم‌های منتشرشده در فضای مجازی، برخی معابر تهران پس از این بارش کوتاه دچار آبگرفتگی شده است.
در این ویدئو، تصاویری از بارش باران در جاده کرج چالوس را مشاهده می‌کنید که به زیبایی این جاده افزوده است.
ریزش باران سمی در اوهایو منجر به پوسته شدن رنگ روی خودرو‌های این منطقه شده است.
جو بایدن برای اولین بار از زمان روی کار آمدنش به مرز مکزیک سفر کرد تا با مسئله بحران مهاجرت که نقطه ضعف عمده داخلی‌اش است، مقابله کرده باشد.
صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفتگو با خبرفوری اعلام کرد: خبر ورود غول دریای سرخ به ایران و بارش،۳۰۰ میلیمتر را تکذیب می‌کنیم. در هفته آینده از روز شنبه تا تقریبا سه‌شنبه در هیچ کجای کشور بارندگی نداریم. منبع: خبرفوری
علیرضا زاکانی شهردار تهران در واکنش به سوالی پیرامون ترافیک شدید تهران پس از بارش برف و باران، گفت: بارش باران و ایجاد ترافیک غافلگیرکننده نیست، تا زمانی که ٦٦ درصد حمل و نقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها ٣٤ درصد آن با حمل و نقل عمومی باشد ترافیک وجود دارد و تا زمانی که این آمار برنگردد ترافیک باقی میماند. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شهروندان در استان فارس، از صبح پنجشنبه ۱۲ آبان شاهد بارش نخستین باران پائیزی و سرد شدن هوا بودند. منبع: اصلاحات نیوز
مهاجم کهنه‌کار نراتزوری ۲ بار در دقایق ۴۴ و ۷۵ روی پاس‌های دنزل دومفریز و هنریک میخیتاریان موفق شد دروازه کونسیلی را باز کند.
مهاجم کهنه‌کار نراتزوری ۲ بار در دقایق ۴۴ و ۷۵ روی پاس‌های دنزل دومفریز و هنریک میخیتاریان موفق شد دروازه کونسیلی را باز کند.
بارش باران تابستانی در مناطق عشایری کوهرنگ چهارمحال و بختیاری خسارات فراوانی به برجایی گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ