دراین فیلم ،شنود وزارت اطلاعات از شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهایی اخلالگر بازار دارو را مشاهده می نمایید .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت کار گفت: از اقدامات مثبتی که در راستای تسهیل مراجعات مردمی به سامانه‌های وزارتخانه پیگیری می شود، ایجاد پنجره واحد است.
معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد: نمودار سازمانی جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور تصویب و ابلاغ شد.
رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در تعامل با وزارت بهداشت تلاش می کنیم بیمارستان هوشمند به صورت کامل برای خدمات رسانی به مردم افتتاح شود.
رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در تعامل با وزارت بهداشت تلاش می کنیم بیمارستان هوشمند به صورت کامل برای خدمات رسانی به مردم افتتاح شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فیبر نوری در تمام مسیر تا داخل منزل جایگزین کابل مسی می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای هیچ آزمونی حتی یک دقیقه هم اینترنت قطع نخواهد شد.
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: صحت پیشرفت‌هایی که وزارت ارتباطات درباره پروژه شبکه ملی اطلاعات ارائه می کند در کمیته ای خاص در مرکز ملی فضای مجازی ارزیابی می شود.
بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سامانه یکپارچه، اطلاعات معاملات خودرو به صورت یکپارچه در سامانه جامع تجارت وزارت صمت ثبت و شامل مالیات بر عایدی سرمایه می شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیام رسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
پیوست رسانه‌ای برای پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها با تشکیل کارگروهی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین می شود.
به گفته یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح اتصال (اینترکانکشن) پیام رسانهای بومی بنا بر وعده قبلی وزیر ارتباطات تا اوایل هفته آینده رونمایی خواهد شد.
فاطمه مقصودی نماینده مجلس گفت: نیرو‌های امنیتی به‌شدت پی‌گیر هستند تا مجرمان را پیدا کنند، آن‌ها دارند روی این موضوع کار می‌کنند و این وظیفه اجرایی دست آن‌هاست و ما نظارت می‌کنیم و تاکید می‌کنیم که هرچه زودتر باید تکلیف مشخص شود.
رئیس جمهور با تأکید بر همکاری وزارت بهداشت، وزارت اطلاعات و دیگر بخش‌ها با وزیر کشور در این زمینه، گفت که هرگونه اطلاع‌رسانی باید از طریق وزارت کشور انجام شود.
براساس اعلام مرکز ملی فضای مجازی گزارش بررسی و ارزیابی پیشرفت شبکه ملی اطلاعات که از سوی وزارت ارتباطات ارائه شده است به زودی و در آینده ای نزدیک منتشر می شود.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای رسیدن به اهداف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید از فناوری استفاده شود و در واقع نیازمند جنبش نرم‌افزاری هستیم.
در پی ابلاغ اصل ۴۴ قانون اساسی، شرکت مخابرات ایران از سال ۱۳۸۸ از مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منفک و به بخش خصوصی واگذار شد که در پی این اتفاق شرکت مخابرات شرکتی زیرمجموعه دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نبوده و طبق قانون تجارت، شرکتی خصوصی محسوب شده که با تصمیمات هیات مدیره مستقل خود اداره می شود و از اینرو مجلس به خاطر موضوعی که اجرای آن قانونا در حوزه اختیارات وزارت ارتباطات نیست، به وزیر کارت زرد داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مسئول فیلترینگ است که شش عضو از ۱۳ عضو آن از دولت هستند اظهار کرد: تلاش ما این است که سرویس‌هایی که مورد نیاز مردم است که مشکل ویژه‌ای ندارند مثل گوگل پلی که تا شهریور ماه باز بود و استفاده می‌شد و با توجه به شرایط امنیتی کشور و بنا به نظر مراجع امنیتی، محدودیت‌هایی روی آن اعمال شد، باز شود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره زمان صدور رتبه همه معلمان گفت: ارزیابی هر همکار که انجام شود در کارپوشه هیئت ممیزه قرار می‌گیرد و با توجه به دریافت اطلاعات، به ترتیب انجام می‌شود و کاری نیست که دفعتا انجام و برای همه یک مرتبه حکم صادر شود.
اصولا چیزی به عنوان اینترنت ملی وجود ندارد، اگر منظور نویسنده از اینترنت ملی همان شبکه ملی اطلاعات است که توصیه می‌شود برای فهم درست از شبکه ملی اطلاعات به متن برنامه‌ها و مصاحبه‌های چندساله اخیر مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رجوع شود. به‌طور خلاصه شبکه ملی اطلاعات یک شبکه پرسرعت، با کیفیت و امن است و راه‌اندازی آن به هیچ‌وجه به معنای قطع اینترنت بین‌الملل نیست.
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
بچه‌های بخش خارجی وزارت اطلاعات گفتند که نمی‌شود در دبی قرار گذاشت. بهتر است در مالزی قرار بگذاریم. احمد رفت مالزی، با آن‌ها دیدار کرد و اطلاعاتش را داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات امکانی را فراهم کرده تا کودکان و نوجوانان از محتوای مناسب برخوردار شوند. سرویس «۶، ۵، ۴» از طریق سرشماره#۴۵۶* قابل‌ دسترسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ