اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که سهم سه تیم مدعی قهرمانی بیشتر از بقیه است.
پرسپولیس در مسیر آماده سازی خود برای فصل آتی، این هفته دو دیدار تدارکاتی را پیش رو خواهد داشت.
قربان زاده گفت: ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به شیوه درستی واگذار خواهد شد که جزئیات آن هفته آینده اعلام می‌شود.
زنجان-رئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: واگذاری ۲ باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال قطعی است و جزئیات آن هفته آینده اعلام می شود.
با پیروزی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان تعیین تکلیف قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. استقلال با وجود پیروزی برابر مس شانس قهرمانی را از دست داد.
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر هفته آتی در آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت و سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان با پیکان روبرو می‌شود. استقلال هم در رفسنجان مهمان مس است.
غلامرضا فتح آبادی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس: من خیلی گرفتاری دارم، کسی خبر ندارد! چرا انقدر دورم؟ چه کسی می داند من کجا هستم؟ چه کسی می داند زن و بچه من چه می کنند؟ خبر دارند؟ می دانند به من چه گذشته؟
هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال ایران، هفته آتی شاهد جدال حساس سپاهان در خانه تراکتور خواهد بود. آخرین امید مدعیان برای رسیدن به تیم مورایس. البته استقلال هم در اراک باید به دیدار آلومینیوم رحمتی برود. پرسپولیس در خانه میزبان ملوان است
این رقابت جذاب برای قهرمانی هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود. جدالی تنگاتنگ برای جامی که با این روند، برنده‌اش در روز آخر مشخص خواهد شد.
در دومین هفته از مسابقات فوتبال پیشکسوتان پایتخت که با حضور چند چهره مطرح برگزار شد، استقلال و پرسپولیس به پیروزی رسیدند.
رقابت‌های لیگ برتر جوانان با برتری پرسپولیس در دربی و برد تیم کیا جذاب‌تر شده است.
بر اساس اعلام کمیته داوران منصوریان و همرنگ قضاوت بازی های پرسپولیس و استقلال را برعهده خواهند داشت.
هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رقابت در بین مدعیان را برای ماندن در جنگ قهرمانی به همراه دارد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال داوران مسابقات استقلال و پرسپولیس در هفته پانزدهم را مشخص کرده است.
اسامی داورانی که در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر سوت می زنند، اعلام شد.
سازمان لیگ اعلام کرده که دربی استقلال و پرسپولیس قرار است روز سه شنبه برگزار شود و این در حالیست که طی هفته‌های اخیر، دیدارهای لیگ طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار شده بود.
پرسپولیس و استقلال در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف همدیگر می‌روند.
فدراسیون فوتبال اسامی داورانی که قرار است در هفته یازدهم قضاوت کنند را اعلام کرد.
ازی‌های این هفته تحت تأثیر اتفاقاتی است که قرار است در هفته‌های آتی رخ دهد؛ اول جام جهانی و دوم دربی. بازی هفته دوازدهم و رقابت حساس دربی قرار است بعد از بازی‌های جام جهانی برگزار شود. اهمیت این دیدار آن‌قدری هست که تمامی ستاره‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس دوست داشته باشند در آن به میدان بروند. شرایط، ولی به‌گونه‌ای است که ممکن است ۹ نفر از همین بازیکنان دیدار دربی را از دست بدهند. در این مورد، وضعیت برای باشگاه پرسپولیس به‌مراتب پیچیده‌تر است. آن‌ها در مقایسه با استقلال در خطر ازدست‌دادن مهره‌های کلیدی‌تری هستند
با توجه به گذشت ۳ هفته از حضور زنان برای تماشای دیدارهای استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی، باشگاه نساجی درخواست رسمی خود را برای حضور زنان در بازی هفته آتی به سازمان لیگ ارسال کرد.
ساعت سه مسابقه از هفته پنجم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از جمله بازی‌های استقلال و پرسپولیس تغییر کرد.
ساعت چهار مسابقه از هفته سوم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی از بازگشایی نمادهای استقلال و پرسپولیس در فرابورس در هفته آینده خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ