شیخ دیاباته با وجود مصدومیت از ناحیه تلاش زیادی برای گلزنی مقابل هوادار انجام داد اما در این امر ناکام بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان رای‌گیری تیم منتخب تاریخ جام ملت‌های آسیا، نام علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در این تیم دیده می‌شود.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
ستارگان مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا در شرایطی مشخص شدند که اسمی از علی دایی نیست.
بازیکن محبوب و پیشین تیم ملی با انتقاد از وضعیت اقتصادی در کشور گفت: هیچ جای دنیا مثل ایران نیست که در عرض دو ماه قیمت دلار و مواد غذایی چند برابر شود و مردم در تهیه مایحتاج اولیه خود دچار مشکل شوند، برای همین می گویم سال گندی را پشت سر گذاشتیم!
علی دایی نیست و هست؛ به این معنا که خودش فعالیت خاصی در حوزه ورزش قهرمانی و عرصه محبوبش یعنی مربیگری ندارد، اما در افکار عمومی با قدرت مطرح است و به سطح شاید بی‌نظیری از محبوبیت رسیده باشد.
شیخ دیاباته با وجود مصدومیت از ناحیه سر تلاش زیادی برای گلزنی مقابل هوادار انجام داد، اما در این امر ناکام بود.
علی دایی و پژمان جمشیدی دو چهره مطرح ورزشی بودند که به گزارش روزنامه همشهری، به دلیل حمایت از اعتراضات، بیلبورد‌های تبلیغاتی‌شان از سطح شهر جمع شده بود
با توجه به خداحافظی کی روش از تیم ملی فوتبال ایران و نزدیکی نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، جواد علیزاده کارتونیست روزنامه هم‌میهن، علی دایی را گزینه‌ای مناسب برای این تیم دانسته و به نادیده گرفتن دایی انتقاد کرده است.
با وجود همین ناملایمتی‌ها که البته چندان برای علی دایی ناآشنا نیست، او همچنان مرد محبوب مردم است و بسیاری حاضر هستند در چنین شرایطی اگر خودش پا پیش بگذارد، همراهش شوند و در کمترین زمان ممکن برای حل‌کردن مشکلات موجود، آستین بالا بزنند.
موج جدیدی که علیه دایی شکل گرفته برای خودش چندان تازه نیست. او پیش‌ازاین در چند نوبت فشار‌های مشابهی را تجربه کرده، ولی هر‌بار که بحث مهاجرتش از ایران پیش کشیده شده، این موضوع را تکذیب کرده و گفته ترجیح می‌دهد همین‌جا کنار مردم بماند
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری اظهار کرد: متاسفانه برنامه‌هایی در صداوسیما پخش و صحبت‌هایی مطرح می‌شود که در آن‌ها به اسطوره‌های ما توهین می‌شود. علی دایی همیشه جانش را برای پیراهن و پرچمش می‌داد. همه می‌دانیم او وقتی بازی می‌کرد برای مملکت چطور افتخار آفرید. همه به علی دایی افتخار می‌کنیم.
اینکه درست بعد از اقدام نسنجیده اخیر مبنی بر بازگرداندن خانواده علی دایی و بازتاب منفی آن در رسانه‌های جهان، یکی از چهره‌های نزدیک به جبهه پایداری خواستار برخورد تندوتیز با علی دایی می‌شود، یکی از آن ابهاماتی است که باید برایش پاسخ روشنی مطرح شود. مشخص نیست در این فضا سیلی‌زدن به علی دایی کدام درد موجود را تسکین می‌دهد یا اینکه کدام یک از مشکلات مردم را حل‌وفصل می‌کند.
پرسش علی دایی درباره اینکه «آیا می‌خواستند تروریست بازداشت کنند؟» اشاره به اتفاقی تاریخی دارد که دست بر قضا آن هم بر کسی پوشیده نیست. ماجرای این یکی مربوط به اسفند ۱۳۹۸ است که نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران در اقدامی خبرساز هواپیمایی دوبی به قرقیزستان را در بندرعباس به زمین نشاندند؛ در آن پرواز عبدالمالک ریگی حضور داشت که بعد از بازداشت، به اوین برده شد و سرانجام هم به دار آویخته شد. بعد از آن تا به الان، مشابه اتفاق مذکور، اینکه بخواهند هواپیمایی را به زمین بنشانند، رخ نداده یا اینکه اگر رخ داده، خبرش رسانه‌ای نشده است.
امیرحسین ذوالانواری مدیر روابط عمومی ماهان به خبر نشست اضطراری هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی در فرودگاه کیش واکنش نشان داده و گفته این اتفاق هیچ ارتباطی به هواپیمایی ندارد و به دستور شورای عالی امنیت ملی انجام شده است.
بر این اساس، بازداشتی در این ماجرا در کار نیست و همسر علی دایی پس از پیاده شدن از هواپیما در حال عزیمت به تهران است. ضمناً دختر علی دایی مشکلی برای سفر نداشته و به تشخیص خود سفر را ادامه نداده است.
بر این اساس، بازداشتی در این ماجرا در کار نیست و همسر علی دایی پس از پیاده شدن از هواپیما در حال عزیمت به تهران است. ضمناً دختر علی دایی مشکلی برای سفر نداشته و به تشخیص خود سفر را ادامه نداده است.
در نشست هیئت رئیسه و در صورتی که قرار به انتخاب مربی داخلی باشد، اعضا در خصوص مربیانی، چون فرهاد مجیدی، امیر قلعه نویی و ... صحبت خواهند کرد.
علی ربیعی نوشت: متاسفانه شنیده می‌شود برخی افراد، اصلاح و متعادل سازی را به معنای عقب‌نشینی قلمداد کرده و مدعی هستند که عقب‌نشینی یعنی تا به ناکجا عقب رفتن که البته به نظرم نظریه‌ای غلط بوده و دامی بیش نیست که منجر به پیچیده‌تر شدن اوضاع و عدم حل قضایا می‌شود.
این رویه درستی نیست که اگر روزی حرف دایی به مذاق‌مان خوش نیامد او را از اساس انکار کنیم و روزی دیگر اگر حرف دل‌مان را زد، کاملا تغییر موضع بدهیم. این درست نیست که حق اظهارنظر اجتماعی یا طرح سوال را برای یکی در قواره‌های دایی محفوظ ندانیم، اما تلویزیون در مورد مسائل روز با ورزشکاران همسو که از نظر حرفه‌ای در سطحی بسیار پایین‌تر قرار می‌گیرند مصاحبه‌های اختصاصی ترتیب بدهد.
دلیل تفاوت دایی با بقیه این است که در وهله اول او سرشناس‌ترین چهره بین‌المللی کشور است. هیچ هنرمند و ورزشکار دیگری اندازه دایی معروف نیست. نه کیارستمی و شهاب حسینی برنده نخل طلا، نه اصغر فرهادی برنده اسکار، نه این همه فوتبالیست لژیونر دیگر و نه حتی فردی نظیر مرحوم استاد شجریان.
این ماهیت «ح». «ع» است؛ کسی که از سخنرانی، دادزدن را آموخته و می‌تواند بدون سند و مدرک به مخاطبش بتازد. فارغ از اینکه دانش او درباره شهدای فوتبالیست آن‌قدر نازل است که بسیاری از نزدیکانش هم به این سخنان تاخته‌اند، کسی نیست از او بپرسد اگر شهادت لیاقت می‌خواهد و شهید ۴۰ سال پیش هم قبول نیست، الان پشت میکروفن چه می‌کند و چرا تا به حال در راه جهاد، شهید نشده است؟
سرپرست فدراسیون فوتبال با بیان اینکه شرکت مدنظر برای کمک داور ویدئویی روسی نیست، به بحث تایید مذاکره‌اش با علی دایی و همچنین دلخوری مهدی مهدوی کیا واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ