یوفا در حکمی جدید، اعلام کرد که برای اوساسونا محرومیت از حضور در رقابت های اروپایی از فصل 26-2025 در نظر گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اکثر ما مشکل خواب نداریم بلکه مشکل اضطراب و استرس داریم. تکنیک‌هایی را بیابید که برای شما مفید هستند خواه تمرکز حواس، یوگا و یا هر چیز دیگری باشد. این مهم است که استرس را از بین ببرید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مصاحبه با سایت یوفا درباره قهرمانی تاریخی سیتی در لیگ قهرمانان صحبت کرد.
یوفا به دو باشگاه بزرگ اسپانیایی هشدار داد که فروش دارایی هایشان در واقع نوعی بدهی محسوب می شود نه درآمد و آنها باید مراقب رعایت فرپلی مالی باشند.
رئیس یوفا به عربستان درباره هزینه‌های سرسام‌آور در بازار نقل و انتقالات هشدار داد و گفت جذب ستاره‌های نامدار راه رسیدن به موفقیت در فوتبال نیست.
بارسلونا گزارشهای امروز درباره احتمال حذف شدنش از فصل آینده لیگ قهرمانان به دلیل پرونده نگریرا را تکذیب کرد.
یک کارشناس داوری می‌گوید سیستمی که کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای بازی پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته، از سوی یوفا از چرخه خارج شده است!
یوفا با انتشار بیانیه ای تایید کرد که فینال لیگ قهرمانان فصل جاری طبق برنامه قبلی در ورزشگاه آتاتورک استانبول برگزار خواهد شد.
روز گذشته در حضور مهدی مهدوی‌کیا و چند اسطوره فوتبال دنیا، موارد مشکوک خطای هند در یوفا بررسی شد.
یوفا تصمیم دارد هرچه سریعتر تکلیف پرونده‌های بزرگ بارسلونا و یوونتوس را مشخص کند.
یوفا می‌گوید با ایده برگزاری بعضی از مسابقات چمپیونزلیگ در آمریکا مخالفتی ندارد و در آینده ممکن است شاهد به واقعیت تبدیل شدن این ایده باشیم.
یوفا همچنان در انتظار رای نهایی دادگاه ایتالیا در مورد پرونده تخلفات یوونتوس است و اگر تا قبل از ماه ژوئن حکم صادر نشود، به شکل مستقل اقدام خواهد کرد و یووه باید منتظر جرایمی سنگین باشد.
رئیس اتحادیه فوتبال اروپا اظهارات را درباره درگیری ها در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام داد.
یوفا آماده است تا شدیدترین جریمه ممکن را برای بارسلونا درباره پرونده انریکز نگریرا در نظر بگیرد.
الکساندر چفرین، رییس یوفا، مدعی شده که منچسترسیتی و چلسی از ابتدا درباره پیوستن به رقابت‌های سوپرلیگ اروپا تردید داشتند.
تمام ۱۱ نفری که درباره شیء مشکوک پرنده تهران گزارش دادند، افراد تحصیل کرده، باهوش و فنی بودند. همین، مسئله را پیچیده کرده است، چون در بسیاری موارد، گزارش‌های مربوط به رصد یوفو را آدم‌های معمولی گزارش می‌دهند که سندی هم برای حرفشان ندارند.
خاویر تباس، رییس لالیگا، در مستند مربوط به سوپرلیگ ادعاهای جالبی را درباره رابطه جانی اینفانتینو و الکساندر چفرین مطرح کرده است.
شبکه کان اعلام کرد که «یواف گالانت» وزیر امنیت رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته در دیدار با «دیوید بارنیا» رئیس موساد، تحولات امنیتی منطقه به ویژه موضوع ایران را مورد بررسی قرار داده اند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در مصاحبه با سایت یوفا درباره فلسفه مربی‌گری خاص خود صحبت کرد.
رئیس سابق اتحادیه فوتبال روسیه دلیل اینکه چرا این اتحادیه رای گیری درباره خروج احتمالی از یوفا و انتقال به AFC را به تعویق انداخت، عنوان کرد.
اتحادیه فوتبال روسیه دو روز دیگر بحث مفصلی درباره پیوستن این اتحادیه به فوتبال آسیا و عضویت در AFC خواهد داشت اما بعضی از کارشناسان نسبت به این اتفاق هشدار داده‌اند.
بعد از جنجال‌هایی که هواداران یوونتوس در جریان دیدار تیم‌شان مقابل پی‌اس‌جی بوجود آوردند یوفا اعلام کرد بررسی حوادث حاشیه این مسابقه را آغاز کرده است.
بارسلونا به شروع تحقیقات یوفا درباره فرپلی مالی این باشگاه در فصل 21-2020 واکنش نشان داد.
یوفا قصد دارد تحقیقاتی را درباره فرپلی مالی بارسلونا و چند باشگاه دیگر در فصل 21-2020 انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ