عبور یک خودروی از پلی که درگیر سیلاب است و ناگهان پل شکسته و خودرو غرق می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرهام مصطفوی از اصفهان توانست رتبه یک کنکور تجربی را به خود اختصاص دهد. وی رمز موفقیت خود را اراده و برنامه‌ریزی و حمایت خانواده در این مسیر می‌داند.
سوال مسابقه شبکه افق: کدام یک از فرزندان هاشمی رفسنجانی از تحریم‌های ترامپ علیه ایران حمایت کرد.
مصطفی میرسلیم ، عضو مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس در گفت و گویی از ادامه کار گشت ارشاد حمایت کرد.
شب گذشته، محمد مایلی‌کهن، پیشکسوت فوتبال ایران یک گفتگوی جنجالی با پیمان اسعدیان در شبکه خبر انجام داد که سروصدای زیادی به پا کرد.
علی پروین در سال ۵۷ در تبلیغ آدامس خروس نشان و حمایت این برند از تیم ملی حضور یافته است./چندثانیه
سیف الله یکی از ساکنان غزنی افغانستان، یک ماشین زرهی بر پایه یک خودروی تجاری ساخته است که به گفته او پنج ماه و ۵۰۰۰۰۰ افغانی ( ۵۷۰۰ دلار ) برای او هزینه برداشت. او با حمایت سرکرده‌های طالبان قول ساخت ماشین آلات عجیب و غریب جدید را داده است.
امام جمعه موقت تهران گفت: از مسؤولان پرسپولیس می‌خواهم دیگر روی من حساب نکنند، زیرا من در لیگ برتر باید از شمس آذر قزوین حمایت کنم.
در ساعات اخیر ویدیویی در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود که حسابی خبرساز شده است.
«جورجیا ملونی» درحال صحبت درباره حمایت از اوکراین در نشست خبری مشترک با زلنسکی بود که برق ریاست‌جمهوری در کی‌یف قطع شد. بعد از وصل‌شدن برق، زلنسکی با لحنی طنزآمیز گفت که قطع برق کار روسیه بود.
آنجلینا جولی خواستار تعهد طولانی مدت بین المللی برای حمایت از احیای منطقه سنجار و زادگاه ایزدی‌های عراق شد.
نام او زمانی در شبکه‌های اجتماعی برای کاربران ایران مورد توجه قرار گرفت که در ویدیویی بعد از شکست تیم ملی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی او از فوتبالیست‌های ایرانی و تیم ملی ایران حمایت کرد.
وزیر امور خارجه بوسنی در نشست خبری مشترک با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران بوسنیایی از امیرعبداللهیان روسری بر سر کرد.
تا ساعتی دیگر بازی دوم تیم ملی ایران در جام جهانی آغاز می‌شود و هواداران تیم برای حمایت از تیم ملی در مسیر ورزشگاه قرار دارند.
خیابانی گزارشگر فوتبال در برنامه ای گفت: دلیل برد عربستان حمایت ملی از این تیم بود و دلیل باخت ایران عدم حمایت از تیم ملی بود.
محمدجواد ظریف، استاد دانشگاه تهران: تصویر دانشجوی زندانی، تصویر داشتن حمایت مردمی نیست. اینکه دانشجو در زندان باشد، این حتما تصویری در ذهن دیگران شکل می‌دهد که تصویر قدرت ما نیست و در این شرایط از قدرت بازدارندگی ما کم می‌کند./ جماران
محمد قوچانی گفت: به چهار منطقه بلوچستان خوزستان آذربایجان و کردستان رسیدگی ویژه کنید؛ نه اینکه به اقای مولوی عبدالحمید بسپارید. آقای مولوی عبدالحمید هم از اقای رییسی حمایت کرد هم از پیروزی طالبان در افغانستان.
دوچرخه سوار زن افغان می گوید: ورزش برای زنان افغان مرده است و آن‌ها حتی نمی‌توانند به مدارس بروند و او این رکاب‌ها را برای دادخوان به زنان افغان می‌زند.
ملاله یوسف‌زی ۱۰ سال قبل تنها ۱۵ سال داشت که به دلیل حمایت از تعلیم دختران هدف حمله طالبان قرار گرفت. پس از یک دهه دوری از وطن این زن جوان برای بازدید از مناطق سیل زده به پاکستان بازگشته است.
منابع فلسطینی از یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و درگیری مسلحانه رزمندگان مقاومت با نظامیان اشغالگر در قدس اشغالی خبر دادند.
مهناز افشار که درتجمع ضد انقلابی حمایت از اغتشاشات علیه ایران شرکت کرده بود توسط برخی دیگر از شرکت‌کنندگان در همین تجمع، با اهانت از جمع بیرون انداخته شد!
بعد از پیروزی بزرگ شاگردان شمسایی، تماشاگران سنگ تمام گذاشتند و به شدت از بازیکنان تیم ملی حمایت کردند.
باشگاه پورتو در حمایت از مهدی طارمی در برابر هجمه‌ها ویدئویی منتشر کرد.
رئیس جمهور اوکراین در دیدار با بازیگر زن آمریکایی و برنده اسکار از حمایت او تشکر کرد.
سه زن اوکراینی که در خط مقدم جنگ با ارتش روسیه در شرق کشورشان حضور دارند می ترسند که در میدان نبرد رها شوند، مرده یا مجروح. ربوده شدن توسط نیروهای روسی ترس دیگر آنهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ