ناپولی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-0 کرمونزه را شکست بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در دهمین مصاف خود با بلغارستان به دنبال کسب ششمین پیروزی و انتقام شکست سال گذشته در لیگ ملت‌هاست.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی به دیدار فینال راه یافت و باید منتظر حضور احتمالی پرسپولیس باشد تا انتقام شکست در دربی صدم را بگیرد.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی پرگل مقابل تراکتور، انتقام سنگینی از بازی رفت
مدافع چپ آلومینیوم معتقد است توانایی ادامه پیروزی در هفته‌های آینده را دارند.
فولاد این هفته در سیرجان تقابل سختی با گل‌گهر خواهد داشت و به دنبال ادامه روند مثبت خود در لیگ برتر و‌ البته انتقام شکست در دور رفت است.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، پس از پیروزی امشب مقابل آتالانتا، چند سنگ‌ریزه از کفش کفشش می‌کَند و به سمتی پرتاب می‌کند.
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال تورنمنت تایلند برابر ژاپن به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کرد.
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال تورنمنت تایلند برابر ژاپن به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کرد.
پرسپولیس با این پیروزی 45 امتیازی شد و پیش از آنکه سپاهان بازی خود را انجام دهد به رتبه اول جدول رفت. تراکتور نیز همان 36 امتیازی باقی ماند.
تیم فوتبال اتحاد کلباء در دیداری عجیب و با دو ضربه پنالتی، پیروزی 2 بر صفر را با تساوی 2 – 2 عوض کرد.
تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، در نخستین بازی‌ خود از دور برگشت سوپر لیگ غرب آسیا به پیروزی دست یافت.
هاکان چالهان اوغلو، ستاره اینتر، از پیروزی تیمش برابر میلان ابراز خوشحالی کرد و گفت این برد برایش خاص بوده است
هفته هجدهم لیگ برتر والیبال شاهد نبرد های انتقامی خواهد بود البته به جز یک بازی که در آن هراز آمل به دنبال تکرار پیروزی دور رفت است.
سعید مهری می‌گوید بازیکنان استقلال وارد درگیری مدیریت فعلی و سابق استقلال نمی‌شوند.
تیم والیبال سایپا در لیگ برتر یک بار دیگر مغلوب راه‌یاب ملل مریوان شد و نیان الکترونیک خراسان شکست دور رفت لیگ برابر پاس گرگان را جبران کرد.
شیرهای کازابلانکا شب گذشته موفق شدند با پیروزی مقابل پرتغال به مرحله نیمه نهایی جام‌جهانی صعود کنند و اولین تیم آفریقایی حاضر در این مرحله لقب بگیرند.
نبوغ اراک با دو اختلاف امتیاز بازی را به حریف مشهدی خود واگذار کرد.
ژوزه مورایس با کنایه در مورد کری‌خوانی ساپینتو بابت پیروزی هفته اول مقابل سپاهان اظهارنظر کرد.
رونالدو نازاریو معتقد است رئال مادرید در ال‌کلاسیکو شانس پیروزی بیشتری نسبت به بارسلونا دارد، به خصوص که با انگیزه گرفتن انتقام شکست 0-4 چند ماه قبل وارد زمین می شود.
تیم ملی اروگوئه پس از شکست مقابل ایران موفق به کسب پیروزی برابر کانادا شد.
کارلوس کی‌روش انتقام باقیمانده دوره کلمبیا را از اروگوئه گرفت و نخستین شکست لاسلسته با مربی جدیدش را به این تیم تحمیل کرد. یوزها با این برد روحیه آور، قدرت خود را به رخ حریفان جام جهانی کشیدند
پیروزی ایران با گل طارمی؛ انتقام کی‌روش از اروگوئه
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یک بار خاک به یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد، بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یکبار خاک به حسن یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ