مدافع چپ آلومینیوم معتقد است توانایی ادامه پیروزی در هفته‌های آینده را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان فولاد برای موفقیت در لیگ بیشت و سوم هم‌قسم شدند.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران می‌گوید: هم‌قسم شدیم که بهترین نتیجه را بگیریم البته اولویتمان نمایش والیبال زیباست.
نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در هفته سوم لیگ ملت‌ها در سالن ورزشگاه آینتراخت فرانکفورت آلمان برگزار شد.
ملی‌پوش شمشیربازی ایران گفت: هم‌قسم شده‌ایم که سهمیه المپیک پاریس را به دست آوریم و هدف‌مان در قهرمانی آسیا گرفتن امتیاز خوب و مدال طلا است.
ملی‌پوش شمشیربازی ایران گفت: یکی از بهترین بازی‌هایمان را مقابل ایتالیا انجام دادیم . هم‌قسم شده بودیم، هم مدال جام جهانی را به دست آوریم و هم انتقام المپیک را بگیریم.
دورتموند حالا بالاتر از بایرن مونیخ شانس اول قهرمانی در بوندسلیگا محسوب می‌شود.
مهاجم نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد که آنها می توانند با حمایت مسئولین و شارژ روحی، برای بقا در لیگ برتر تلاش کنند.
مدافع پیکان می‌گوید اعضای تیمش هم‌قسم شده‌اند تا در هفته های پایانی لیگ و جام حذفی بهترین نتایج را رقم بزنند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط بازیکنان خوب بوده و هم‌قسم شده‌ایم تا بازی خوبی ارائه دهیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود دهیم.
سازمان محیط زیست به منظور حفظ کریدور ایران و برای اینکه شاهد حضور جمعیت بیشتری از درنا‌ها در کشورمان باشیم، یک درنای ماده به نام «رویا» را به امید معرفی کرده که به نظر می‌رسد این معرفی موفقیت آمیز بوده و «امید» و «رویا» با یکدیگر ارتباط گرفته‌اند.
سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: تمام اعضای تیم برای صعود به پلی‌آف هم‌قسم شده‌اند.
مجموعه پیکان در فاصله کوتاه تا دیدار با پرسپولیس هم قسم شدند.
بازیکنان نفت مسجدسلیمان با پشت سر گذاشتن بحران‌ها، حالا آماده یک مصاف حساس با فولاد خوزستان هستند.
امیلیانو مارتینز، گلر آرژانتین، لیونل مسی را در بهترین فرم خودش می بیند و معتقد است با این مسی شانس بالایی برای قهرمانی دارند.
مربی تیم بانک شهر گفت: بچه‌های تیم ما در آستانه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد هم‌قسم شده اند تا دوباره مثل سال گذشته، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
مربی تیم بانک شهر گفت: بچه‌های تیم ما در آستانه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد هم‌قسم شده اند تا دوباره مثل سال گذشته، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
اعضای تیم فوتبال پیکان قبل از دیدار با فولاد خوزستان طی جلسه‌ای با مدیران باشگاه برای کسب موفقیت هم‌قسم شدند.
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرد و با زائران اربعین هم‌قدم شد. وی همچنین در مسیر پیاده‌روی اربعین از موکب نداء الاقصی در عمود ۸۳۳ طریق الحسین بازدید کرد. در این موکب در کنار تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصاویری از شهدای مقاومت به چشم می‌خورد و نماد‌هایی از جنایات رژیم اشغالگر قدس به صورت نمادین به نمایش گذاشته شده است که سردار قاآنی با حضور در این موکب ضمن بازدید از فعالیت جمعی از فلسطینی‌ها در مسیر اربعین، با برخی از فعالان حوزه فلسطین گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ