شیرهای کازابلانکا شب گذشته موفق شدند با پیروزی مقابل پرتغال به مرحله نیمه نهایی جام‌جهانی صعود کنند و اولین تیم آفریقایی حاضر در این مرحله لقب بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نواک جوکوویچ یکی از بهترین بازی‌های اخیرش را در دیدار نهایی سینسیناتی برابر کارلوس آلکاراس انجام داد و فاتح این رقابت‌ها شد.
پیرس مورگان، مجری جنجالی انگلیسی، بعد از باخت منچستریونایتد به تاتنهام به تمسخر شیاطین سرخ پرداخت و به رفتار یونایتدها با کریستیانو رونالدو اشاره کرد.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی به اظهارات یکی از ورزشکاران این رشته که تصاویری از سوسک در غذایش و گربه در اتاقش منتشر کرده بود، واکنش نشان داد.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه با انتقاد از رفتار‌های افرادی که با هدف سلامت توصیه به پیروی از رژیم‌های غذایی وابسته به گروه خونی می‌کنند، افزود: این موضوع که بدن انسان برای حفظ سلامت به چه گروه‌هایی از مواد غذایی نیاز دارد وابسته به اعتقاد یا باور این نظر غیرکارشناسانه نیست بلکه باید تمام این موارد علمی و ثابت شده باشد.
گاما آمینو بوتیریک اسید (گابا) مهم‌ترین انتقال دهنده عصبی در سیستم عصبی مرکزی است و نقش مهمی در هماهنگی شبکه‌های عصبی موضعی و عملکرد نواحی مغزی ایفا می‌کند. هنگامی که سطوح منیزیم در بدن کافی نباشد، سطح گابا کاهش یافته و در نتیجه استرس افزایش می‌یابد.
روزنامه جوان نوشت: گرانی قیمت مواد غذایی از میوه و صیفی گرفته تا لبنیات و مرغ و گوشت حتی در ایام افزایش تولید نوبر است. اکنون در روز‌هایی قرار داریم که فصل نوبرانه‌های میوه تمام شده است و هیچ توجیهی برای عرضه میوه گران پذیرفته نمی‌شود، اما قیمت انواع میوه همچنان بالاست.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از خردشدن مستمر اراضی کشاورزی گفت: تأمین امنیت غذایی در گرو حفظ اراضی کشاورزی بوده و اگر این زمین ها ساماندهی نشوند غذای 85 میلیون نفر باید وارد شود.
بازیکن محبوب و پیشین تیم ملی با انتقاد از وضعیت اقتصادی در کشور گفت: هیچ جای دنیا مثل ایران نیست که در عرض دو ماه قیمت دلار و مواد غذایی چند برابر شود و مردم در تهیه مایحتاج اولیه خود دچار مشکل شوند، برای همین می گویم سال گندی را پشت سر گذاشتیم!
زرده تخم مرغ یکی دیگر از منابع ویتامین D است. تخم مرغ همچنین منبع غنی از پروتئین است و آمینو اسید‌های ضروری در آن‌ها به کار رفته است و همچنین حاوی تریپتوفان می‌باشد که به ایجاد سروتونین کمک می‌کند که یک ماده شیمیایی انتقال دهنده عصبی است و حافظه، خواب، رفتار و روحیه فرد را بهبود می‌بخشد.
مهاجم اهل غنای باشگاه هاتای‌اسپور که در زمین لرزه اخیر، زیر آوار مانده بود، ساعتی پیش نجات یافته و به بیمارستان منتقل شد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، شب گذشته انتقامی تماشایی از اتلتیکو مادرید گرفت.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با انتقاد از برخی باور‌های تغذیه‌ای نادرست برای رژیم کاهش وزن، گفت: یکی از باور‌های اشتباه رایج بین عموم مردم، آن است که سالم‌ترین نان، سنگک است، اما این باور درست نیست.
بهرامی از مردم می‌خواهد با دیدن فرد بی‌خانمان، حتما با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های اجتماعی شهرداری برای انتقال این افراد به یک محل گرم و امن و نجات جانش از یخ‌زدگی و مرگ اقدام کند و می‌گوید توزیع شبانه غذا و لباس گرم بین کارتن‌خواب‌ها را تا گرم شدن هوا ادامه خواهد داد و خطاب به همه یاوران و ناجیان جان بی‌خانمان‌ها می‌گوید: «باید از مردمی که در این شرایط سخت، برای نجات جان انسان‌های فراموش‌شده‌ای مثل کارتن‌خواب‌ها، به ما کمک‌های نقدی و غیر نقدی می‌رسانند، ممنون باشیم.»
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای رسیدن به اقتدار و امنیت غذایی باید بتوانیم یافته‌های دانشمندان را به مزرعه برسانیم.
آهن انتقال اکسیژن از ریه‌ها به نقاط مختلف بدن را تسهیل کرده و به عضلات کمک می‌کند که اکسیژن را ذخیره و مصرف کنند. اگر میزان کافی آهن در رژیم غذایی فرزند ما وجود نداشته باشد، کودک دچار فقر آهن خواهد شد. اما خوب است بدانیم که فقر آهن در کودکان شایع است.
تماشاگران تیم ملی غنا علی‌رغم حذف از مرحله گروهی، به خاطر گرفتن انتقام از اروگوئه خوشحال ورزشگاه را ترک کردند.
محقق برجسته زیست فناوری با انتقاد از عدم تسهیل ورود فناوریهای زیستی به کشاورزی سنتی گفت: در فناوریهای مدرن برای تأمین امنیت غذایی توانمندیم اما عملکرد مسئولان مانع استفاده از آنها می شود.
وزیر امور خارجه فرانسه امروز بدون اشاره به اقدامات خصمانه اوکراین علیه روسیه ادعا کرد که مسکو با تعلیق توافق انتقال غلات در پی «تشدید» بحران غذایی در جهان است!
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم ربودن دختر خردسال و یک فقره کودک ربایی دیگر با شگرد تعارف غذای نذری در اواسط مرداد ماه امسال اعتراف کرد و گفت: من به دلیل نیاز مالی که داشتم با پرسه زنی در مساجد و شناسایی کودکانی که زیورآلات به همراه داشتند را در یک فرصت مناسب به بهانه دادن غذای نذری آنان را اغفال و پس از سرقت طلاجات گوشواره و النگو، کودکان را در محدوده‌های ربایش رها می‌کردم و اموال مسروقه را به فردی می‌فروختم.
سازمان دامپزشکی کشور تمام امکانات برای تسهیل انتقال و عرضه محصولات غذایی فسادپذیر به زائران سیدالشهدا (ع) را تامین کرد.
وقتی مضرب هستید ممکن است بخواهید خود را با این مواد غذایی سرگرم نگه دارید. این غذاها پر از هیستامین هستند. هیستامین انتقال دهنده‌های عصبی و مصرف چنین غذاهایی می‌توانند هورمون‌ها و سیستم عصبی شما را تشدید کنند.
سفیر روسیه در واشنگتن فرافکنی آمریکا درباره بحران جهانی غذا را مورد انتقاد قرار داد.
دیگنیتی و فیدلیتی بیشترین تطابق و رضایت در بین بازدیدکنندگان
«سرمایه سیاسی پیوسته» در ایران معاصر غنایی صدساله دارد. از مشروطیت تاکنون این سرمایه پیوسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ