تیم فوتبال استقلال با پیروزی پرگل مقابل تراکتور، انتقام سنگینی از بازی رفت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس سوارز برای انتقال از تیم گرمیو به تیم اینتر میامی، مجبور به پرداخت مبلغی در حدود 10 میلیون دلار است.
سالواتوره فوتی، مربی رم، آنتونی تیلور را مورد انتقاد قرار داد.
سالواتوره فوتی، مربی رم، آنتونی تیلور را مورد انتقاد قرار داد.
کاش آقای بهادری قبل از انتقاد از اجرایی نبودن قانون، متن قانون را می‌خواندند.
اگر از ابتدای کار دولت کنونی به مرور انتصابات و گزینش و وزیران و مدیران بپردازیم، بیشترین تذکر و پرسش و انتقاد مربوط به وزارت آموزش و پرورش و بی‌تجربگی نامزد‌های آن بوده است. اکنون نتایج روشن شده و آنچه دیگران در خشت خام دیدند و برخی در آینه هم نمی‌بینند، برای همگان روشن شده است.
پیمان طالبی مجری صدا و سیما یک استوری جدید منتشر کرده و در آن از هیات مدیره باشگاه استقلال انتقاد کرده است.
سرخیو کانالس، هافبک بتیس، به دلیل انتقادهایش از متئو لاهوز، داور مشهور اسپانیایی، از طرف لالیگا با محرومیت سنگین چهار جلسه‌ای مواجه شد.
حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی و دارنده ۸ مدال رنگارنگ جهان و المپیک علیرغم آنکه جزو نفرات اعزامی به قزاقستان نیست، اما با جدیت تمرینات خود را دنبال می‌کند تا در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ ضمن انتقام از دیوید تیلور آمریکایی سهمیه بازی‌های المپیک را از آن خود کند.
روزی که رییسی جلوی دوربین هیجانی شد و گفت ما اقتصاد را به برجام گره نمی‌زنیم، در جایی نوشتیم کسی که چنین ادعایی می‌کند نگاه علمی به اقتصاد ندارد و بدتر از آن مناسبات حاکم بر نظام بین‌الملل در جهان امروز را نمی‌شناسد و امروز رییسی مواجه است با این نقد که قیمت گوجه و خیار چه ربطی به برجام دارد، اما چه پاسخی می‌تواند به منتقدان بدهد؟
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء دلایل شکست سنگین تیمش مقابل شارجه در هفته یازدهم لیگ امارات را اعلام کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی در توییتی به وزیر ارتباطات انتقاد کرد.
لوئیس فن‌خال بعد از پیروزی هلند برابر قطر و صعود به عنوان تیم اول گروه در اظهاراتی غیرمنتظره از بعضی بازیکنانش به شدت انتقاد کرد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از ترکیب ایران مقابل انگلیس در نخستین بازی جام جهانی شوکه شدم و به نظرم مستحق این باخت سنگین نبودید.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از ترکیب ایران مقابل انگلیس در نخستین بازی جام جهانی شوکه شدم و به نظرم مستحق این باخت سنگین نبودید.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت و درمان نسبت به هزینه سنگین دارو انتقاد کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، امشب در اولین بازی خود با تیم سابقش، برایتون، شکستی سنگین را تجربه کرد و نتیجه‌ای بهتر از شکست 4-1 به دست نیاورد.
مسابقات جهانی کشتی آزاد در سنگین وزن در حالی پیگیری می‌شود که حریف گرجی زارع به دنبال انتقام است.
قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان از عملى نشدن وعده هاى مسوولان انتقاد كرد.
لیز چنی پیش‌تر از رهبران حزب جمهوری‌خواه انتقاد کرده بود و دونالد ترامپ و حامیان جمهوری‌خواهش را به دنبال کردن مسیری متهم کرد که دموکراسی آمریکا را تضعیف می‌کند.
مردی که ۳ ماه در چنگال آدم ربایان بود!
این نخستین تقابل دو تیم ملی از ورزش دو کشور بعداز جنجال لغو سیاسی بازی فوتبال در ونکوور بود که به شکست سنگین کانادا ختم شد. شاگردان جوان عطایی بعداز شکست دو روز پیش آمریکا، کم‌کم خود را در این میدان معتبر جهانی پیدا می‌کنند.
وزیر ارتباطات دولت دوازدهم از خبرسازی صدا و سیما درباره فردی که مدعی بود ۳۰ ساعت زیر آوار ساختمان متروپل آبادان بوده،انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ