سازمان اطلاعات سپاه در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت پاسداران و بسیجیان حریم امنیت، سردار رشید اسلام سید حمیدرضا هاشمی و هم‌رزمانش تأکید کرده است: فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک شهدای مظلوم زاهدان را از دشمنان ملت خواهند گرفت و به فضل الهی بساط حرکات کور و ددمنشانه دشمنان را برمی‌چینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ هرگونه تماس یا پیامک مبنی بر درخواست ارسال اطلاعات شخصی و مالی بیمه‌شدگان و بازنشستگان، مورد تأیید این سازمان نیست.
دبیرکل سازمان ملل متحد در پیام یادبود خود به مناسبت بمباران اتمی ناکازاکی نسبت به خطر فاجعه هسته‌ای در جهان هشدار داد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: از ابتدای راه اندازی پروژه اتصال متقابل پیام‌رسان های بومی و اینترکانکشن تاکنون، پیام بیش از یک میلیون کاربر در این بستر جابه جا شده است.
رهبر معظم انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، تاکید کردند: امروز اگرچه در راس این دو دستگاه تفاهم به طور جدی وجود دارد، اما مجاهدت واقعی این است که این همکاری و تفاهم را در همه‌ی سطوح پیاده کنند.
رهبر انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات تاکید کردند: مجاهدت واقعی این است که همکاری و تفاهم را در همه سطوح پیاده کنید.
رهبر انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، تاکید کردند: مجاهدت واقعی این است که همکاری و تفاهم را در همه سطوح پیاده کنید.
فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت امام رضا (ع) و روز محیط بان را گرامی داشت.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در پیامی تاکید کرد نقطه اتکای موفقیت، تحول و تغییر، معلمین هستند.
تفاهم‌نامه همکاری مشترک آموزشی، پژوهشی و نوآوری بین سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و دانشگاه پیام نور امضا شد.
پیام محبی، دامپزشک و رییس جامعه دامپزشکان ایران می‌گوید: «براساس شنیده‌ها ایران باید طی همین روزها، مثلا در بازه ۵ تا ۱۵ اردیبهشت زایمان کند، البته اطلاعات دقیقی در دست نیست و موضوع دقیقا همین جاست، با توجه به تجربه سال گذشته این سوال مطرح است که چرا سازمان محیط زیست درباره زایمان امسال ایران سکوت کرده است؟»
همان روز اعلام ازسرگیری روابط با عربستان، از ریاض پیام دریافت کردیم که از برقراری مجدد روابط ابراز خرسندی کرده بودند و ما حتما با آن‌ها تعامل و همکاری خواهیم کرد. در راستای خدمت به مردم عربستان همکاری‌هایی در زمینه رادیودارو میان دو کشور صورت خواهد گرفت.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حالی بناست به ایران سفر کند که پیشتر سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره سفر گروسی به کشورمان گفته بود لازمه این سفر این است که برای دو طرف مفید باشد.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در گفت‌‌‌وگو با شبکه سی‌‌‌بی‌‌‌اس نیوز با تکیه بر ادعاهای بی‌‌‌اساس مقامات واشنگتن در گذشته مبنی بر اینکه ایران به دنبال دستیابی به ظرفیت ساخت سلاح هسته‌‌‌ای بوده است، گفت از نظر او ایران قصد بازگشت به این برنامه‌‌‌های خود را ندارد.
دبیر کل سازمان همکاری اقتصادی (اکو) به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفت.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: در پیام‌رسان‌های داخلی قابلیت‌هایی در حال شکل گیری است که موارد مشابه خارجی فاقد آن هستند.
قم- رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: عرصه کتاب یکی از ابزارهای موثر در راستای انتقال پیام شهدا است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.
در پی پیام پنهان ۲ عضو شبکه ایران اینترنشنال به ایران برای بازگشت و بی‌انگیزه‌ شدن برخی دیگر از کارکنان، عوامل پشت پرده امنیتی اعضای این شبکه را تهدید می‌کنند.
دبیرکل سازمان ملل در پیام تبریک به «محمد شیاع السودانی» بر تعهد این سازمان به حمایت از دولت و مردم عراق تأکید کرد.
اسلامی با تاکید بر این موضوع که هیچ فعالیت هسته‌ای در این سازمان از بدو تاسیس تا کنون بدون نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نبوده، خاطرنشان کرد: ظرفیت هسته‌ای کشور ما ۳ درصد ‌ظرفیت هسته‌ای موجود در جهان است، با این حال ۲۵ درصد نظارت‌های آژانس متمرکز ایران است.
سازمان اطلاعات سپاه در پیامی تاکید کرد: فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک شهدای مظلوم زاهدان را از دشمنان ملت خواهند گرفت.
سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی خطاب به رئیسی نوشت: اولین حضور در سازمان ملل متحد و سخنرانی پرصلابت و با محتوای سرشار از مبانی ارزشمند اسلامی و انسانی حضرت‌عالی باعث افتخار همه ملت ایران گردید.
خوانساری معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات از فعالیت بدون وقفه پیام رسان ها و سایت های داخلی خبر داد.
نشریه انگلیسی اعلام کرد نخست‌وزیر جدید این کشور در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، یک پیام «جنگ‌طلبانه» خواهد داشت.
هشام یوسف دیپلمات مصری و دستیار دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در امور بشردوستانه در مطلبی با عنوان «پنج پیام سفر به خاورمیانه برای بایدن» به بررسی ابعاد مختلف این سفر پرداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ