رئیسی گفت: دشمنان بویژه رژیم صهیونیستی این پیام را دریافت کرده‌اند که کوچکترین اقدامی علیه کشور پاسخ سختی از جانب نیروهای مسلح دربر خواهد داشت و با نابودی حیفا و تل آویو همراه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهیل مهدی از جرایم سنگین برای تیم‌هایی که از حضور در زمین مسابقه انصراف بدهند خبر داد.
فرشادان مطرح کرد: "ظرفیت‌های کردستان، نخبگان کُرد" و "سرمایه اجتماعی کُردها" در نظام اداری، فاقد امنیت شغلی و تکریم هستند. چالش بنده با نماینده دولت در کردستان، چالش ناعدالتی است. بودجه اختصاصی کردستان، بی سابقه است، از همین تریبون از دولت تشکرمی کنم، اما مدیران ارشد در کردستان، تشخیص هزینه کرد و توسعه زیر ساخته‌ها را ندارند.
رهبر جریان صدر عراق در پیامی توییتری با هشدار تند به فعالیت‌های خزنده سفیر آمریکا در عراق اعلام کرد که عراق هرگز سرزمینی برای نشر مقاصد پلید اباحی‌گری دولتمردان آمریکا مبدل نخواهد شد.
یزدی مهر گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای روز یکشنبه سوم تیر درسطح استان افزایش ناپایداری، احتمال وقوع تند باد لحظه‌ای به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی و در ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق مناطق مستعدبارش تگرگ مورد انتظار است.
رئیس عربستانی کمیته بازاریابی ای‌اف‌سی به اظهارات اخیر رئیس یوفا که به عربستان هشدار داده بود با ولخرجی در نقل و انتقالات راه چین را در پیش گرفته است پاسخی تند داد.
نامزد ائتلاف جمهور در نشستی خبری در اظهاراتی جنجالی هشدار دارد که در صورت پیروزی رقیبش در انتخابات دور دوم به منزله پیروزی «سازمان‌های تروریستی و شرکت‌های آمریکایی» خواهد بود.
عدم پرداخت حق آبه هیرمند این روز‌ها به مسئله‌ای نگران‌کننده تبدیل شده؛ این موضوع، اما با هشدار رئیس جمهور کشورمان به طالبان و واکنش این حکومت ابعاد جدیدی پیدا کرده است. کارشناسان پاسخ طالبان به هشدار اخیر ابراهیم رئیسی را توهین آمیز و تند تلقی کرده و به بررسی آن پرداخته اند.
ابراهیم رئیسی در سیستان و بلوچستان: به حاکمان افغانستان اخطار میکنم، حق‌آبه مردم سیستان و بلوچستان را بدهند. اگر کارشناسان ما کمبود آب را تایید کنند حرفی نداریم وگرنه اجازه نخواهیم داد حق مردم ما تضییع شود. حرف من را جدی بگیرید تا بعداً گلایه نکنید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال وقوع تند باد در نیمه جنوبی،رگبار، رعد و برق و بارش تگرگ در ارتفاعات پایتخت هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه هم اکنون هشدار زرد هواشناسی و ابلاغ این هشدار به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران صورت گرفته است گفت: مدیریت بحران در آماده باش کامل است.
سرپرست مدیرعاملی استقلال در یک پست اینستاگرامی به افرادی که به دنبال نفوذ در باشگاه استقلال هستند هشدار داد.
رهبر جنبش انصارالله یمن به شدت به تل آویو نسبت به هرگونه اقدامی علیه سوریه هشدار داد.
در بخش‌هایی از نامه محمدرضا عارف به سیدابراهیم رئیسی، وی با هشدار نسبت به میزان مهاجرت دانشگاهیان، خواستار ملغی شدن تمامی احکام و محدودیت‌های صادر شده علیه دانشجویان و اعضای هیات علمی شده است.
هر گونه حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ایران، به خطر انداختن جان سربازان آمریکایی در منطقه است.
سیداسدالله جولایی، رئیس هیأت‌امنای ستاد دیه کشور تعداد این زندانیان مهریه را ۲۳۰۰ نفر اعلام می‌کند و می‌گوید: «با وجود تلاش‌های صورت گرفته در کمیسیون‌های مجلس دایر بر «رفع جنبه کیفری از صداق معقول» و هشدار و مواضع بعضا تند مراجع تقلید عظام دایر بر «عدم‌حبس بدهکاران گرفتار در دیون غیرمعوض»، اما هم‌اکنون ۲۰درصد زندانیان جرایم غیرعمد، بدهکاران مهریه هستند و باید اقداماتی برای کاهش این تعداد صورت بگیرد.»
فاضل میبدی به هشدار امام جمعه اصفهان درباره برحورد «آتش به اختیار» مردم در حوزه حجاب انتقاد تندی کرد.
در حالیکه مردم در بریتانیا خود را برای وزش باد‌های تند، بارندگی شدید و دمای یخبندان آماده می‌کنند، کارشناسان نسبت به روش‌های صحیح و ایمنی استفاده از لوازم گرم‌کننده‌ای همچون کیسه آب گرم یا پتو‌های برقی هشدار می‌دهند و تاکید دارند که اگر این لوازم، سالم و باکیفیت نباشند می‌توانند مصرف کننده را در معرض خطر سوختگی قرار دهند.
در خبر روزنامه جوان آمده است: پس از هشدار به شخص سفیر، نه خود او و نه هیچ کدام از کارکنان و مرتبطان سفارت مذکور دیگر در اغتشاشات خیابانی حضور پیدا نکردند،
رسانه‌های عبری از پیام هشدار آشکار مسکو به تل‌آویو در خصوص هرگونه انتقال مستقیم یا غیرمستقیم سلاح به اوکراین، خبر دادند.
کی‌یف پیش‌تر از رژیم صهیونیستی خواست برای مقابله با روسیه، سامانه‌های دفاع هوایی و سایر تسلیحات پیشرفته در اختیارش قرار دهد.
برایان دانست بازیکن سابق تیم های باشگاهی آمریکایی هشدار داد که نباید در جام جهانی به پولیشیچ زیاد اعتماد کرد.
مقامات اوکراین اخیرا درباره بازپس‌گیری شبه‌جزیره کریمه از روسیه با استفاده از تسلیحات نظامی آمریکا سخن گفته‌اند. این اظهارات با واکنش تند روسیه مواجه شده است. چندی قبل «وادیم اسکیبیتسکی» سخنگوی اطلاعات نظامی اوکراین هشدار داد که احتمال دارد این کشور با استفاده از موشک‌های آمریکایی، شبه‌جزیره کریمه را هدف قرار دهد.
دیروز ۲۵ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران (اخابر) با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
نمایندگان اعلام کردند : اظهارات سخنگوی مرکز وکلا مبنی بر وجود ابهام در قانون و نحوه محاسبه نمرات آزمون بلاوجه بوده و مجلس یازدهم به تمام متخلفان هشدار می‌ دهد که از تمامی ابزارهای قانونی خود برای پاسداشت از حقوق حقه ملت بالاخص ۱۰ هزار و ۵۱۲ داوطلب پذیرفته شده در آزمون فوق ‌العاده مرکز وکلا و همچنین آزمون‌ های آتی مرکز وکلا استفاده خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ