رغد از عراقی‌ها خواست که «همیشه عراق را به عنوان یک هدف بزرگتر و والاتر قرار دهند.» و تاکید کرد خدا نزدیک است و دشمنان شما، دشمنان حقیقت و انسانیت، محو خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای رشیدی کوچی به دفعات درحین مناظره، بحث را به بیراهه هدایت کردند و شاید عامدانه موجب بروز مناقشاتی شدند که نه زیبنده نمایندة محترم بود و نه برازنده رسانۀ ملّی!
مجری صدا و سیما با انتقادی کم‌سابقه به محمدجواد ظریف، گفت: «شما از جیب مردم سکه هدیه گرفتید که متن برجام را بخوانید، اما بر اساس صوتی که از خودتان منتشر شده است مشخص شد آن را به درستی نخوانده‌اید و حتی از ضمیمه‌ها بی‌خبر بودید.» او در بخش دیگری از انتقاداتش گفت: «آقای دکتر ظریف مگر قرار نبود برجام تا مشکل آب خوردن مردم را هم حل کند؟» و ادامه داد: «ما مورد به مورد به تعهداتمان عمل کردیم، اما شما حتی یک برگ تضمین از طرف مقابل نگرفتید تا اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند اینقدر آسیب به منافع ملی ما نخورد.»
می‌روم خانه، اما راهم نمی‌دهند، با صدای سرباز به خودم می‌آیم. می‌پرسم آقا مگر بهزیستی جای خوبی برای پناه بردن نیست؟ من را قبول می‌کنند به خدا هیچ‌کس من را نمی‌خواهد، اجازه می‌دهد وارد کلانتری بشوم. ازهمین لحظه باران گذشته را فراموش می‌کنم. من امروز دوباره متولد شدم.
بعد از فرمان طالبان برای منع فعالیت زنان در نهاد‌های سازمان ملل متحد، این سازمان بین‌المللی در حال بازنگری در فعالیت‌های خود در افغانستان است. یکی از اهداف نشست دوحه، بررسی نحوه عملکرد دفتر سازمان ملل متحد در کابل (یوناما) بعد از تصمیم جدید طالبان است.
تصویری از دختر بی حجاب در گزارش صدا و سیما در روز عید فطر درباره بی حجابی منتشر شده است.
«بری» دختر ۱۵ ساله دی‌استفانو، به اردوی اسکی رفته بود. دی‌استفانو، لحظه وحشتناک تماس تلفنی را به یاد آورد و گفت، «وقتی به تلفنم جواب دادم، صدای «بری» را شنیدم که گریه‌کنان و وحشت‌زده می‌گفت، «مامان کمکم کن!» و بعد صدای مردی آمد که سر «بری» فریاد کشید که تلفن را قطع کند. بعد همان مرد با من صحبت کرد و گفت، «دخترت پیش ماست، اگر می‌خواهی او را زنده ببینی، باید ۱ میلیون دلار به حسابمان واریز کنی. درضمن با پلیس و هیچ کس دیگر هم نباید حرفی بزنی.»
دو کودک دور از چشم والدین مشغول بازی بودند و هر یک از والدین تصور می‌کرد، دیگری مراقب کودکان است. دختر ۳ ساله خانواده، تپانچه پر نیمه‌خودکاری که در خانه نگهداری می‌شد را برداشته و با آن مشغول بازی بوده است که ناگهان صدای شلیک گلوله‌ای کل خانه را فرا می‌گیرد. والدین به سرعت خود را به کودکان می‌رسانند که متوجه می‌شوند دختر ۴ ساله‌شان غرق خون روی کف اتاق افتاده است.
دانش‌آموزان یک دبیرستان دخترانه در تهرانپارس مسموم شدند، دانش‌آموزان دختر یک دبیرستان دیگر در تهرانپارس دچار مسمومیت شدند. گفته می‌شود که دانش‌آموزان دبیرستان امت در منطقه ۴ تهران صدایی شبیه ترکیدن بمب از راهرو شنیده و بعد بویی را استشمام کرده‌اند. مدیر مدرسه البته گفته که این صدا مربوط به یکی از کلاس‌ها بوده که دانش‌آموزان برای همکلاسیشان تولد گرفته‌بودند.
دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف گفت: با توجه به نامه دفتر امور مشترک فدراسیون ها به فدراسیون گلف هر 4 نامزد تأیید صلاحیت شدند.
ویدیویی این روز‌ها از یک دختر دانشجو در فضای مجازی پر بازدید شده که در آن، این دختر دانشجویی خطاب به خبرنگار صدا و سیما می‌گوید: «با صداوسیما حرف نمی‌زنم»
محمود دولت‌آبادی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید گوشی باشد که صدای شما را بشنود؟ گفته: شخص اول مملکت ضرورت یک تجدید نظر اصولی در کشور را که نظر من بود حتما شنیده‌اند. دیگر باید به چه کسی گفت؟
چندی پیش ماجرای هانا و معصومه، دخترانی که CNN و نیویورک‌تایمز گفتند به آن‌ها تجاوز شد است را در رسانه‌های غربی منتشر شد. حالا گزارش صداوسیما درباره این ماجرا را مشاهده کنید.
سید مهرداد سیدمهدی که پیش‌تر مدیرعامل خبرگزاری صدا و سیما بود به عنوان مدیر جدید روابط عمومی دفتر رهبر جمهوری اسلامی منصوب شد.
سید مهرداد سیدمهدی که پیش‌تر مدیرعامل خبرگزاری صدا و سیما بود به عنوان مدیر جدید روابط عمومی دفتر رهبر جمهوری اسلامی منصوب شد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: باید دقت داشته باشیم صدایی که دشمنان جمهوری اسلامی می‌خواهند پژواک بیشتری داشته باشد و به آن ضریب داده شود صدای اکثریت قاطع مردم ایران نیست.
مرد ۵۱ ساله‌ گفت: آن‌ها کودک را «ستایش» صدا می‌زدند. من هم برای آن که «سندی» داشته باشم، یک قولنامه دستی نوشتم و او را به مبلغ ۸۰۰ هزار تومان خریدم که آن‌ها هم زیر قولنامه را امضا کردند. مرد میان‌سال در حالی که دست نوشته مذکور را روی میز قاضی «صفائیان» می‌گذاشت، ادامه داد: من با نظر همسرم نام آن دختر را «مهلا» گذاشتم و از آن روز به بعد فرزند خوانده ام را به نام «مهلا» صدا می‌زدیم.
آمار دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور نشان می‌دهد که با سپری‌شدن نزدیک به ۴۰ روز از سال آبی (۱۴۰۲-۱۴۰۱) میزان کل حجم آب در مخازن سد‌های کشور حدود ۱۷.۹۵میلیارد مترمکعب بوده و ورودی آب به مخازن نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته است.
خبرگزاری دولتی اوکراینی «اونیان» در حساب تلگرامی خود اعلام کرد که صبح امروز صدای چهار انفجار در کی یف شنیده شد و گزارش‌هایی نیز درباره عملکرد پدافند هوایی ارتش اوکراین در استان کی یف انتشار یافت.
عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن با انتشار توییتی به سردمداران امارات هشدار داد.
عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن با انتشار توییتی به سردمداران امارات هشدار داد.
دکتر آنتونی فائوچی، متخصص ارشد بیماری‌های عفونی آمریکا به مقاومت برخی آمریکاییها دربرابر واکسیناسیون واکنش نشان داد.
پدر مهسا امینی به وجود کبودی روی پاهای دخترش اشاره کرد و با بیان اینکه از متولیان بیمارستان خواستم پزشک قانونی موضوع کبودی که روی پاهای ژینا وجود دارد را بررسی کنند، اذعان کرد: متاسفانه به این خواسته من پاسخ ندادند درخواست ما از مسئولان پیگیری است صدای ما را بشنوند.
خیابان کارگر شمالی (امیرآباد سابق)، اگرخوب گوش تیز کنیم هنوز هم صدای سم اسب‌های خسته قجری از دل اصطبل شاهی شنیده می‌شود. جایی که زمانی استراحتگاه مسافران و اسب‌های خسته و در راه مانده بود، امروز پردیس دانشگاهی تهران است و در دل همین پردیس، بنایی با معماری دوره قاجار به جا مانده است. این بنا، امروز تنها موزه تخصصی تاریخ ملی پزشکی ایران و یکی از شش موزه تخصصی پزشکی خاورمیانه است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ