ارسلان مطهری در دو برد آخر استقلال مقابل پیکان گلزنی کرده و انگیزه زیادی برای تکرار این مساله دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی مطهری گفت: آمریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه،با ادامه تحریمها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم.
پیمان بابایی با انگیزه زیاد به دنبال جلب اعتماد جواد نکونام است؛ او البته برای فیکس شدن رقیب سرسختی به نام ارسلان مطهری دارد.
یکی از آثار تاریخی منحصر به فرد که در این پروژه مورد بررسی قرار گرفت، یک خوشه انگور شیشه‌ای متعلق به تمدن بین‌النهرین است که در عراق کشف شد و نشان می‌دهد مردمان منطقه بین‌النهرین نیز شیشه‌گران ماهری بوده و با دیگر تمدن‌های جهان باستان نیز مبادلات تجاری گسترده داشته‌اند.
علی مطهری، فعال سیاسی درباره طرفداران بی‌حجابی نوشت: بسیاری از آن‌ها به دنبال اندام نمایی و حتی نیمه عریانی و بی بند و باری هستند و این چیزی است که جامعه ما حتی بسیاری از حامیان حجاب اختیاری نمی‌پذیرند.
ریکاردو ساپینتو به دنبال انتخاب یک مهره قابل اعتماد جهت حضور در ترکیب آبی‌هاست؛ چرا که سعید مهری به دلیل محرومیت، این بازی را از دست داده است.
استقلال برای رسیدن به پرسپولیس و نساجی جهت کسب رتبه تک رقمی، امروز به دنبال پیروزی در تقابل با همدیگر هستند.
به دنبال شکست دو بر یک تیم نساجی در برابر مس کرمان حمید مطهری در کنفرانس خبری بعد از بازی از سمت خود استعفاء کرد.
حمید مطهری این روزها به دنبال قطع کردن روند ناکامی نساجی است و این هفته نیز بازی خانگی دشواری خواهد داشت.
مساله اصلی استبداد سیاسی بود. عمده‌ترین شعار محوری دوران انقلاب هم توسط امام و هم توسط روشنفکران و سایر چهره‌های تاثیرگذار انقلاب مثل دکتر شریعتی، شهید مطهری و مرحوم آیت‌الله طالقانی، شعار احیای استقلال کشور و دوری از استبداد فردی بود. همه ملت از اینکه یک نفر در راس هرم قرار داشته باشد و به جای همه ملت تصمیم بگیرد، گریزان بودند. مردم از این روش حکومت‌داری به تنگ آمده و به دنبال به دست آوردن استقلال سیاسی و استبدادستیزی معنادار مبتنی بر جامعه مدنی یا جمهوری عرفی بودند.
سرمربی نساجی علاقه‌مند به جذب حامد پاکدل است و مدیران نساجی باب مذاکره با این مهاجم را باز کرده‌اند.
سرمربی نساجی علاقمند به جذب حامد پاکدل است و مدیران نساجی باب مذاکره با این مهاجم را باز کرده‌اند.
مطهری اعتقادی به استفاده از شجاعی نداشت و این بازیکن پا به سن گذاشته باید دنبال تیم جدیدی بگردد با از فوتبال خداحافظی کند.
ارسلان مطهری امیدوار است در سومین جام فصل جاری فوتبال هم موفق به گلزنی شود.
نساجی مازندران تا پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ‌ برتر دو جدال سخت با تراکتور و پرسپولیس خواهد داشت.
سعید مهری از جمله بازیکنانی است که این روزها با جدیت فراوان تمرینات خود را با استقلال دنبال می‌کند.
حمید مطهری ترکیب مورد نظرش برای بازی سوپرجام را اعلام کرد.
حمید مطهری حالا به دنبال کسب سومین برد پیاپی در اراک و مقابل آلومینیوم است.
حمید مطهری حالا به دنبال کسب سومین برد پیاپی در اراک و مقابل آلومینیوم است.
حمید مطهری حالا به دنبال کسب سومین برد پیاپی در اراک و مقابل آلومینیوم است.
حمید مطهری می‌گوید اعضای تیم نساجی پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان را فراموش کرده‌اند و با تمرکز بالا برای سه امتیاز وارد بازی با ذوب آهن خواهند شد.
مدافع راست نساجی معتقد است تیمش از سال گذشته شرایط بهتری دارد و به دنبال کسب رتبه ای مطلوب در لیگ برتر هستند.
مضجع مطهر حضرت ثامن الحجج علی‌بن‌موسی الرضا علیه‌السلام با حضور حضرت آیت‌‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضایی آکنده از معنویت غبارروبی شد. رهبر معظم انقلاب در سفر به مشهد مقدس -که به دنبال تغییر شرایط کرونایی کشور انجام شد- در مراسم غبارروبی مضجع نورانی امام رضا علیه‌السلام که با حضور جمعی از علما و خادمان حرم رضوی و با تلاوت کلام‌الله مجید و زیارت جامعه کبیره و ذکر مصائب اهل‌بیت علیهم‌السلام در روزهای پایانی ماه محرم برگزار شد شرکت کردند.
انصاری فرد و عزت اللهی گفته‌اند که تمایلی برای بازگشت به لیگ برتر ایران ندارند و به دنبال ادامه فعالیت‌شان در اروپا هستند. مطهری نیز حاضر به جدایی از استقلال نشد
چنانچه عده‌ای از روی غفلت مبادرت به چنین عملی می‌کنند باید متنبه شوند؛ همچنین چنانچه عده‌ای ناخواسته از ناحیه شیاطین تحریک می‌شوند، باید به این مساله توجه کنند؛ از سوی دیگر، اگر دست‌های پشت پرده‌ای نیز وجود دارد که می‌خواهند این گونه مراسم ملی و مهم ما را مخدوش کنند و سوژه به دست دشمن بدهند، باید موضوع دنبال و تعقیب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ