معاون وزیر فوریت های روسیه اعلام کرد این کشور به ارسال کمک های بشردوستانه به مردم سوریه ادامه می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از حضور هلال‌احمر در ۱۹۵ عملیات آتش‌سوزی جنگل‌ها در سال جاری خبر داد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به امدارسانی به دو حادثه امداد گفت: مفقودی دو نفر در ارتفاعات و حریق کوره از جمله این حوادث بوده است.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، از انجام ۶۶۸ مورد عملیات امداد و نجات در یک هفته گذشته خبر داد.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تشکیل اولین جلسه تخصصی ایمنی و کارگروه امداد کوهستان در ارتفاعات شهر تهران خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در یک هفته گذشته ۷۲ عملیات نجات فنی توسط امدادگران هلال احمر در جاده‌های کشور انجام شده است.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه نیروهای امداد و نجات طی نوروز سال جاری در ۶۴ عملیات حضور داشته است، گفت: بیشترین امدادرسانی حوادث آسانسور و اطفای حریق بوده است.
سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، به بیش از ۲۵ هزار نفر، امدادرسانی شده است.
یگان‌های شناور و پروازی ایران، چین و روسیه در ادامه برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳، عملیات اطفا حریق را در شمال اقیانوس هند تمرین کردند.
چهره‌های شاخص و عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک در عملیات امداد و نجات زلزله‌زدگان در شهرهای هاتای و قهرمان ماراش ترکیه حضور دارند.
وزارت خارجه قبرس در بیانیه ای گفت که آنکارا به صورت اولیه با کمک رسانی این کشور به عملیات امداد و نجات در ترکیه موافقت کرده بود اما در ادامه آن را نپذیرفت.
عملیات امداد و نجات و آواربرداری در مناطق زلزله زده ترکیه پس از گذشت سه روز از وقوع زلزله همچنان ادامه دارد.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل عملیات سازمان امداد و نجات گفت: تا شب گذشته و با پایان عملیات برپایی اسکان اضطراری نزدیک به ۴۱ هزار تخته چادر در مناطق زلزله زده شهرستان خوی برپا شده‌است.
معاون عملیات هلال احمر از نجات جان کوهنورد ۲۸ ساله توسط تیم هوایی جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
معاون عملیات جمعیت هلال‌احمر از نجات جان کوهنورد ۲۸ ساله توسط تیم هوایی جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از برگزاری نخستین نشست هماهنگی تخصصی سومین تمرین امداد هوایی در شهر تهران خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: سال گذشته هلال احمر بیش از ۳۰ هزار عملیات انجام داده که بیش از ۱۷ هزار عملیات مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.
محصولات دانش بنیانی برای ارتقاعملکرد نیروهای امدادی در مواقع بروز پدیده‌های جوی تولید شد.
رئیس سازمان امداد و نجات از افزایش ۵۱ درصدی عملیات‌های پاسخ به سوانح جوی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات از افزایش ۵۱ درصدی عملیات‌های پاسخ به سوانح جوی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت با تشریح نحوه شهادت مامور یگان امداد گفت: این شهید دارای فرزند ۷ و نیم ماه است و در خانه ۳۹ متری زندگی میکرد.
رجب طیب اردوغان می‌گوید ماموریت امداد و نجات در محل حادثه انفجار معدن زغال سنگ در شمال ترکیه تکمیل شده است.
رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به دو عملیات جستجو در یخچال یخار دماوند و علم‌کوه، گفت: این عملیات به دلیل ریزش شدید سنگ و وقوع سیل و به خطر افتادن جان امدادگران متوقف شد.
رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به دو عملیات جستجو در یخچال یخار دماوند و علم‌کوه، گفت: این عملیات به دلیل ریزش شدید سنگ و وقوع سیل و به خطر افتادن جان امدادگران متوقف شد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد: این کوهنوردان پس از مفقودی یک اعلام موقعیت حدودی داشتند و پس از آن دیگر هیچ ارتباطی نتوانستند با دستگاه‌های امدادی برقرار کنند. آن‌ها در ارتفاع ۴۸۰۰ متری بوده و متاسفانه پس از تماس نیز یک سیلاب لحظه‌ای در دره یخار به وقوع می‌پیوندد و دیگر تا این لحظه اثری از آن‌ها نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ