عملیات امداد و نجات و آواربرداری در مناطق زلزله زده ترکیه پس از گذشت سه روز از وقوع زلزله همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته در ۴۲ ماموریت امدادی حضور داشته‌ایم، گفت: از بین امدادرسانی‌ها عملیات رهاسازی برای دو جان باخته سوانح رانندگی انجام شد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در ۳ استان، گفت: ۳۵ تیم امدادی در عملیات کمک‌‎رسانی به هم‎وطنان شرکت کردند.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در یک هفته گذشته از امدادرسانی به ۹۰۹ نفر خبر داد.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی انجام عملیات امداد و نجات در ارتفاعات و مناطق جنگلی کشور، از انجام ۸۸ عملیات امدادونجات ساحلی در هفته گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات از امدادرسانی به ۳۰۳۵ نفر در عملیات سیل و آبگرفتگی خبر داد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به امدارسانی به دو حادثه امداد گفت: مفقودی دو نفر در ارتفاعات و حریق کوره از جمله این حوادث بوده است.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به ۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۴ ساعت گذشته در ۴ استان خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نسبت به بارش شدید باران و وزش باد در ۱۶ استان کشور هشدار داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، از انجام ۶۶۸ مورد عملیات امداد و نجات در یک هفته گذشته خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از نجات ۷۰۳ نفر در یک هفته گذشته توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در یک هفته گذشته ۷۲ عملیات نجات فنی توسط امدادگران هلال احمر در جاده‌های کشور انجام شده است.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۲۳۲ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در ۱۴ استان کشور در سه روز ساعت گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، از کاهش ۱۵ درصدی انجام عملیات امدادونجات در ارتفاعات کوهستانی و مناطق جنگلی در طرح نوروزی خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات به بیان توضیحاتی درباره وقوع زلزله در استان‌های فارس و هرمزگان پرداخت.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات به بیان توضیحاتی درباره وقوع زلزله در استان‌های فارس و هرمزگان پرداخت.
چهره‌های شاخص و عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک در عملیات امداد و نجات زلزله‌زدگان در شهرهای هاتای و قهرمان ماراش ترکیه حضور دارند.
چهره‌های شاخص و عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک در عملیات امداد و نجات زلزله‌زدگان در شهرهای هاتای و قهرمان ماراش ترکیه حضور دارند.
وزارت خارجه قبرس در بیانیه ای گفت که آنکارا به صورت اولیه با کمک رسانی این کشور به عملیات امداد و نجات در ترکیه موافقت کرده بود اما در ادامه آن را نپذیرفت.
با گذشت چهار روز از وقوع زلزله مهیب در شهرهایی از کشور ترکیه و سوریه همچنان عملیات امداد و نجات و آوار برداری در مناطق زلزله زده ادامه دارد.
محصولات دانش بنیانی برای ارتقاعملکرد نیروهای امدادی در مواقع بروز پدیده‌های جوی تولید شد.
رجب طیب اردوغان می‌گوید ماموریت امداد و نجات در محل حادثه انفجار معدن زغال سنگ در شمال ترکیه تکمیل شده است.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز خبری مبنی بر وقوع تصادف میان دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ در محور خواف واقع در استان خراسان رضوی به امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تمامی مأموریت‌های امدادونجات و خدمات پزشکی و درمانی جمعیت هلال احمر در کشور عراق در مرکز EOC مستر در نجف اشرف رصد و پایش می‌شود.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای امدادی به بیش از ۸۴ هزار نفر در سیلاب مردادماه امدادرسانی کردند و همچنان در جست و جوی ۶ نفر مفقود این سیلاب‌ها هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ