در جریان معاملات هفته منتهی به ۲۱ بهمن‌ماه، فرابورس ایران روندی آرام را شاهد بود به‌طوری که نماگر اصلی بازار سهام کار خود را با پیشروی ۰.۱ درصدی به پایان برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعطیلات روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته در معاملات امروز بازار سرمایه تاثیر مستقیم گذاشته و ارزش معاملات خرد بورس به میزان حداقلی رسید.
برای این هفته معاملات بازار سرمایه پیش بینی می شود بازاری کم رمق و کم نوسان داشته باشیم.
نکته مهم برای روز سه شنبه افزایش حجم و ارزش معاملات است و اگر این فاکتور مهم انجام شود، شاهد آغاز روند صعودی خواهیم بود واگرنه باز هم بازار نوسانی خواهد شد.
ارزش معاملات روزانه خرد بازار سرمایه امروز رکورد تازه ای را زد که نشان از ادامه دار بودن روند صعودی است.
حجم و ارزش معاملات و فاکتور حقیقی‌های استقبال کننده در مقابل حقوقی‌های عرضه کننده می‌تواند کلید راهنما برای معاملات در هفته پیش رو برای افراد باشد.
ارزش معاملات یکی از شاخص‌های پرکاربرد در بازار سرمایه است،‌ اما چه زمانی می‌توان گفت که بازار بر حسب ارزش معاملات وضعیت خوبی دارد؟
امروز سقف تاریخی بورس در حالی زده شد که برخی از فعالان بازار سرمایه ترس اصلاح در هفته آتی را دارند.
مدیر عملیات بازار فیزیکی بورس انرژی ایران گفت: امروز رکورد سالانه ارزش معاملات بورس انرژی شکسته شد.
امروز بازار سرمایه با رشد دوباره ای همراه شد اما مهمتر از همه ارزش معاملات خرد بوده که البته افزایش عرضه نیز در آن موثر بود.
امروز بازار سرمایه با رشد دوباره ای همراه شد اما مهمتر از همه ارزش معاملات خرد بوده که البته افزایش عرضه نیز در آن موثر بود.
در بازار سرمایه دو نکته در تحلیل وضعیت کلی بازار بسیار با اهمیت بوده و آن هم ارزش و حجم معاملات است.
قائم مقام بورس کالا گفت: ۲۸هزار میلیارد تومان ارزش معاملات خودرو در بورس کالاست که حدود ۹هزارمیلیارد تومان سود خودروسازان بوده است.
شاخص کل امروز با رشد کمی مواجه بود اما نکته مثبت بالا بودن ارزش معاملات خرد است.
بیش از ۳۳میلیون ورقه گواهی تسهیلات مسکن(تسه) به ارزش ۳۷هزار و ۸۲۱میلیارد ریال در ۹ماه گذشته در فرابورس دادو ستد شد که نشان از افزایش ۵درصدی حجم و رشد ۷۹درصدی ارزش معاملات این اوراق در مقایسه با مدت مشابه پارسال دارد.
در ۹ ماهه امسال بیش از ۲ میلیون و ۱۳۹ هزار قرارداد آتی به ارزش ۱۱.۸ همت در بورس کالا دست به دست شد که به لحاظ ارزش افزایش ۲.۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال تجربه کرد.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی/ یورو قد کشید، خرید طلای کارکرده به صرفه تر است یا طلای نو؟، کدام خودرو گران تر شد؟، کدام خودرو گران تر شد؟، تحلیل| شبندر چه روندی را طی خواهد کرد؟، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین، زمان واریز سود سهامداران ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی، قطعی گاز روی شرکت ها بورسی چه تاثیری دارد؟، ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ارزش ۸۹۷ هزار میلیارد تومانی معاملات آبان ماه فرابورس، رشد ۱۶۰ درصدی این متغیر را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد .
با وجود صعود در بازار سرمایه اما ارزش معاملات خرد کاهش یافت.
ارزش کل معاملات انجام‌شده در هفته پایانی مهرماه بورس انرژی ایران ۲۵ هزار و ۳۸۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال بود که ۲۴ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال آن سهم معاملات ۱۵۳ هزار و ۹۶ تن فراورده هیدروکربوری در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران بود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، بهای بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد؟، بیشترین حجم معاملات بازار از آن این نماد، کدام بازار سود بیشتری داده است؟، ارزش شرکت‌های سهام عدالت چقدر است؟، جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی، خبری مهم برای سهامداران ذوب، تحلیل وتوس | سیگنال صعود صادر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بازار گواهی سپرده در هفته سوم مهر شاهد دست به دست شدن نزدیک به ۱۲ میلیون و ۲۲۲ هزار ورقه بهادار مبتنی بر کالا به ارزش بیش از ۳۶۹ میلیارد تومان بود. سکه از لحاظ ارزش و سیمان از لحاظ حجم، برتر از سایر دارایی‌ها، در مقام نخست ایستاد.
بازار گواهی سپرده در هفته دوم مهر شاهد دست به دست شدن بیش از ۱۳ میلیون و ۷۱۱ هزار ورقه بهادار مبتنی بر کالا به ارزش بیش از ۳۹۲ میلیارد تومان بود.
بازار سهام در هفته سوم مرداد امسال تنها سه روز معاملاتی را تجربه کرد که همراه با رشد ۹.۵ درصدی ارزش معاملات نسبت به هفته قبل از آن بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ