امروز سقف تاریخی بورس در حالی زده شد که برخی از فعالان بازار سرمایه ترس اصلاح در هفته آتی را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در هیچ بخشی از دولت بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، خاطرنشان کرد: نه افزایش قیمت و نه کاهش سهمیه‌های سوخت تاکنون مطرح نشده و در سال جاری برنامه‌ای در این حوزه نداریم.
محمود فکری می‌گوید قانون سقف قراردادها رعایت نمی‌شود و باتوجه به فوتبال دنیا نباید چنین چیزی وجود داشته باشد.
عیسی آل‌کثیر و برایان دابو دو بازیکنی هستند که منصور قنبرزاده دو روز پیش از رسانه‌ای کردن نام‌هایش خودداری کرد.
باشگاه فرهنگی، ورزشی فولاد خوزستان فرم بودجه فصل(۱۴۰۳-۱۴۰۲) خود راکه به تصویب خزانه دار، هیات مدیره، و رییس مجمع ان شرکت رسیده است به سازمان لیگ ارسال کرد.
سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد هر باشگاهی مبلغ سقف بودجه خود را کتبا اعلام نکند، قراردادهایش ثبت نمی‌شود.
سقف تسهیلات طرح «کارگشا» بانک ‌آینده افزایش یافت
قنبرزاده می‌گوید، قانون سقف قراردادها به باشگاه‌ها کمک می‌کند به سمت انحلال نروند.
قنبرزاده می‌گوید، قانون سقف قراردادها به باشگاه‌ها کمک می‌کند به سمت انحلال نروند.
باشگاه استقلال سقف مشخصی برای عقد قرارداد با بازیکنان مدنظرش تعیین کرد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تصویب و ابلاغ تسهیلات مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی تا سقف ۳۶۰ میلیون تومان در تهران و برای سایر شهرها با رقم‌های دیگر خبر داد.
۲ هفته پس از توافق دولت آمریکا با کنگره برای برداشتن سقف بدهی عمومی این کشور، رقم این بدهی یک رکورد تاریخی را به ثبت رساند.
از مرداد ۱۳۹۹ تا امروز شاخص کل فراز و فرود زیادی را تجربه کرد. پس از آن که قله دو میلیون و ۷۸ هزار واحد را برای اولین بار فتح کرد با شیب تندی نزولی شد و این روند کاهشی حدود ۶ ماه به طور نفس گیری ادامه داشت. پس از آن بازار اگرچه تغییر وضعیت نداد، اما متعادل‌تر ادامه یافت. در این مدت دو سوم از بازار بالاتر از سقف تاریخی معامله می‌شود ۴۰ نماد در محدوده سقف تاریخی هستند و یک سوم از آن‌ها بین ۴۰ تا ۸۰ درصد پایین‌تر از سقف بازارند.
شاخص کل بورس تهران در پایان روز سه شنبه با عبور از سقف تاریخی خود در محدوده دو میلیون و 119 هزار واحد به کار خود پایان داد و با رسیدن به سقف تاریخی، شاهد افزایش عرضه‌ها در کلیت بازار بودیم. با این حال سوال اصلی این است که آیا امروز این عرضه‌ها ادامه خواهد داشت یا اینکه با سرعت به پایان می‌رسد و مسیر صعودی از سر گرفته خواهد شد؟
امروز در معاملات ابتدایی بازار سرمایه شاهد رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص بودیم که این رشد موجب شد تا سقف تاریخی بورس شکسته شود.
شاخص کل سهام در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ با رنگ سبزی همراه بود و توانست با رشد ۱.۹۳ درصدی خود را به یک قدمی مرز ۲ میلیون واحدی برساند و اکنون تنها یک فاصله کمتر از ۵ درصدی از سقف تاریخی خود دارد. آیا فردا وارد کانال ۲ میلیون واحدی خواهد شد؟
شب گذشته آوار تپه تاریخی روستای خاوه در استان تهران بر اثر بارندگی‌های شدید روی سقف خانه سرایدار حسینیه خاوه فرو ریخت و موجب شد سه نفر از اعضای یک خانواده فوت کنند.
معاملات بورس تا به این لحظه با حجم پول پرقدرتی همراه شده و سقف قیمتی به سمت بالا شکسته شد.
مجموع عرضه ارز در سامانه نیما (حواله) امروز (شنبه مورخ ۱۴۰۱.۱۱.۱) معادل ۵۹۴ میلیون دلار و مجموع ارز معامله شده در این سامانه در روز جاری معادل ۵۱۱ میلیون دلار بود.
عبور بازار سهام از سطح روانی مهم ۶/ ۱میلیون واحد حکایت از آن دارد که در صورت عدم مواجهه با شوک‌های منفی، خریداران سهام می‌توانند در محاسبات خود تا حدود زیادی استراتژی احتیاط را کنار بگذارند. با توجه به اینکه بورس تهران طی دو سال گذشته با نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی مختلفی روبه‌رو بوده، در صورت عدم‌تکرار این نااطمینانی‌ها ممکن است شاهد شدت گرفتن تقاضا و جهش شاخص حتی به سقف تاریخی ۲میلیون‌واحدی نیز باشیم. این روزها بازار سهام اساسا به دلیل ثبات در وضعیت برخی متغیرهای اثرگذار در بخش تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی، مشخص شدن استراتژی طرفین مذاکرات هسته‌‌‌‌‌‌‌ای و افت بیش از حد قیمت اغلب سهام در ماه‌های قبل، روند صعودی را تجربه می‌کند. اما با توجه به اینکه معمولا در رویکرد دولت نسبت به مشکلات جاری کشور روندی پایدار مشاهده نمی‌‌شود، سرمایه‌گذاران قادر به تصمیم‌گیری جدی برای ورود پول خود به تالار شیشه‌ای نیستند.
بهای لیتیوم کربنات در چین پس از رسیدن به سقف تاریخی در مسیر کاهشی قرار گرفت. روز گذشته قیمت هر تن لیتیوم کربنات در چین به سطح قیمتی ۵۷۱ هزار و ۵۰۰ یوآن (بیش از ۸۲ هزار دلار) به ازای هر تن رسید.
سردار هادیانفر گفت: از تاریخ ١٣ الی ٢٠ مهر مالکان یا نمایندگان وسایل نقلیه توقیفی که به علت شکایت دارای خلافی بیش از ١٠ میلیون ریال و تا سقف ١٠٠ میلیون ریال هستند، می‌توانند به پلیس +١٠ مراجعه کنند.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۰ میلیون دلار توافقی معامله شد، افت سهام عدالت در روز سقوط نماد‌های بانکی، پیش بینی بیت کوین، دلار، طلا و سکه، سومین عرضه خودرو در بورس کالا | فروش ۴۸۱ دستگاه خودرو در کمتر از نیم ساعت، لیست ۱۰ افزایش سرمایه جذاب نماد‌های بورسی و فرابورسی، تحلیل دارایکم امروز ۶ شهریور ۱۴۰۱ | صعود در انتظار دارایکم؟، تحلیل نماد شپدیس | تلاش برای شکستن سقف تاریخی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: شاه بیت واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بورس این است که بازار سرمایه می‌تواند نورافکنی بر صورت‌های مالی، دارایی‌ها و مراودات آنها باشد.
رئیس قوه قضائیه: مردم مشکلات معیشتی دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ