برای این هفته معاملات بازار سرمایه پیش بینی می شود بازاری کم رمق و کم نوسان داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در معاملات روز سه‌شنبه هفدهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۳ هزار و ۲۰۸ واحد افت و به سطح ۲ میلیون و ۳۷ هزار و ۸۶۳ واحد رسید و خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای سومین روز متوالی منفی شد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص بورس سبزپوش می‌شود؟
امروز مطالبی همچون پایان سال مالی کدام نمادها پایان اسفند نیست؟، مدرنا و سایر واکسن فروشان در انتظار افزایش تقاضا، هفته آینده کدام نمادها مجمع برگزار می کنند؟، تحلیل تکنیکال شپنا ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ + فیلم، سود معاملات طلا به جیب چه کسانی می رود؟، کف شاخص‌کل بورس چه عددی است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با افزایش ۰.۴۵ درصدی همراه شد و به محدوده ۲.۱۵۵ میلیون واحدی رسید و شاخص هم‌وزن نیز با رشد اندک ۰.۰۹ درصدی روبرو شد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بورس چه می شود؟
محمد غفوری گفت:پیش بینی می شود بازار سرمایه در ابتدای هفته با روند متعادل مثبت آغاز شود و باید به گزارش های نمادها در سامانه کدال دقت شود.
محمد غفوری گفت:پیش بینی می شود بازار سرمایه در ابتدای هفته با روند متعادل مثبت آغاز شود و باید به گزارش های نمادها در سامانه کدال دقت شود.
در معاملات روز سه‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۴۲ هزار و ۲۳۷ واحد نسبت به روز کاری گذشته رشد کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۸۳۰ واحد بالا آمد. امروز در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص به کدام سمت می‌رود؟
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد ۱۳۰۰ واحدی کار را به پایان برد. تا ۱۵۰۰ واحد افت روز قبل را کمی جبران کند. بورس فردا در آخرین روز معاملاتی هفته و آخرین چهارشنبه سال ۱۴۰۱ مثبت می‌شود یا منفی؟
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد بیش از ۲۹ هزار واحدی همراه شد تا همچنان در محدوده کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی باقی بماند. آیا فردا در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص کل می‌تواند به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی برسد؟
بورس امروز نیز در ادامه معاملات خوب روز گذشته توانست از همان ابتدا روز بسیار سبزی را آغاز کند. شاخص کل بورس در انتهای بازار امروز افزایش قابل توجه ۴.۰۹ درصدی را تجربه کرد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟
بورس تهران در جریان معاملات روز قبل همچنان با افت همراه بود و در نهایت کار خود را با یک کاهش ۰.۶۷ درصدی به پایان رساند، شاخص هم‌وزن نیز شرایط نسبتا مشابهی را دنبال کرد و ۰.۷ درصد از ارتفاع خود را از دست داد. امروزدر آخرین روز معاملاتی هفته بازار سرمایه به کدام سمت می رود؟
امروز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با کاهش ۷ هزار و ۸۹۲ واحدی نسبت به روز کاری قبل تا سطح یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۵۵ واحد پائین آمد. فردا در آخرین روز از اولین هفته بهمن بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
معاملات روز دوشنبه بازار سهام برخلاف دو روز ابتدایی هفته مثبت پایان یافت و شاخص کل بورس ۲۸ هزار و ۹۰۰ واحد رشد کرد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
معاملات بازار سهام در دومین روز هفته نیز منفی دنبال شد و همزمان شاهد خروج سرمایه‌های خرد بودیم. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
قیمت‌های طلا و نقره در معاملات روز جمعه آمریکا از سطوح بدون تغییر فاصله چندانی نداشت. بسیاری از معامله‌گران در این هفته در تعطیلات هستند و حجم معاملات سبک‌تری را رقم می‌زنند. طلای فوریه آخرین بار با ۲.۴ دلار کاهش به ۱۸۲۳ دلار و ۶۰ سنت و نقره مارس ۰.۲۱ دلار کاهش یافت و به ۲۴.۰۳ دلار رسید.
معاملات بازار سهام در دومین روز هفته نیز منفی دنبال شد و همزمان شاهد خروج سرمایه‌های خرد بودیم. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
معاملات توافقی ارز در دومین روز هفته با نوسان محدود نرخ دلار و یورو همراه شده است. این در حالی است که بهای دلار در بازار غیررسمی در مرز ۳۳ هزار تومانی در نوسان است.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، معتقد است کار ارلینگ هالند در لیگ برتر سخت است.
چارلز دی کتلائر، هافبک جوان و بلژیکی، برای نهایی کردن انتقال 35 میلیون یورویی خود به باشگاه میلان، به این شهر سفر کرده است.
به نظر می‌رسد پیشرفت در حال شتاب گرفتن است. برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان و مجموعه‌ای از استارت آپ‌های موفق و دانشگاه‌ها روی سخت‌افزار (رایانه‌های واقعی)، تصحیح خطا (برای ارائه وفاداری) و نرم افزار (الگوریتم‌های تنظیم شده برای بهره برداری از محاسبات رایانه‌های کوانتومی) کار می‌کنند.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۱۸۰۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۳۴ هزار و ۷۰۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
مصطفی قمری‌وفا مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد ابزار نوینی به نام «رمزریال» در کنار مابقی ابزارهای پرداخت روزمره مانند کارت بانکی، اینترنت بانک، همراه بانک و غیره به‌زودی رونمایی می‌شود.
مریدسادات اظهار داشت: در مجموع ۷ میلیارد و ۶۰۰ برگه سهام بین خریداران و فروشندگان در شانزدهم بهمن ماه از بازار بورس دست به دست شد. سرانه خرید کل بازار امروز ۲۰ میلیون و سرانه فروش ۱۸.۸ میلیونی گویای این موضوع است که کماکان خریداران دست بالا را دارند. ولی خروج ۳۲۸ میلیارد پول حقیقی حکایت از آن دارد که کماکان ترس‌ها در بازار جاری است.
امروز پذیره نویسی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که نمادشان در بازار نارنجی فرابورس درج شده است اغاز شد.
بورس امروز نیز به مانند چند روز اخیر سبزپوش بود و روند رو به رشد خود را در هفته دوم فروردین ماه ادامه داد. نکته منفی بازار امروز توقف معاملات نمادهای فرابورسی بود. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ