در اطلاعیه اخیر دانشگاه صنعتی شریف آمده بود که کلاس‌های مقطع کارشناسی ورودی‌های ۱۴۰۱ از روز شنبه ۱۴ آبان ماه به حالت حضوری بازخواهد گشت. ولی عصر روز گذشته پیش اعلام شد که این دانشجویان می‌توانند زودتر از این موعد، یعنی از فردا چهارشنبه ۱۱ آبان ماه وارد دانشگاه شوند و در خوابگاه‌های خود استقرار یابند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره های سپاهان امروز در سالنی حضور پیدا کرده بودند که در آن مراسم رونمایی از لباس فصل آینده برگزار می شد.
گوگل حالا در گفتگو با ۹ to ۵ Google، هویت برند جدید اندروید را تأیید کرده است. بااین‌حال، گفته شده که اطلاعات بیشتر دراین‌باره در آینده منتشر خواهد شد.
به‌تازگی ماجرای نوعروس جوانی که با صورتی کبود در حالی برای جدایی از همسر پزشکش به دادگاه خانواده مراجعه کرده که تنها ۱۰ روز از زندگی‌مشترکشان گذشته بود، پربازدید شده است.
قالیباف گفت: امروز در حوزه حکمرانی نیازمند تحول هستیم، حکمرانی نو به معنای حرکت مبتنی بر حقانیت انقلاب اسلامی، اصالت جمهوری اسلامی و ایمان و باور به نظریه ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی است
مرکز نوآوری و کار آفرینی "بافقی نو" و صندوق CVC باید پایگاه و حلقه اتصال مسائل و فرصت های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با تمام کشور باشد.
مدیر عامل سازمان نوسازی تهران گفت: باید رقم وام در بخش نوسازی بیشتر شود و با افزایش رقم وام مردم خودشان وارد نوسازی بافت فرسوده می‌شوند.
معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت ابراز امیدواری کرد که گره احداث پالایشگاه‌های جدید به‌زودی با اجرای این برنامه هفتم توسعه باز خواهد شد و شاهد شتاب در روند اجرای طرح‌های پالایشی خواهیم بود.
رینگ و لاستیک های سرقتی را سمباده و رنگ زده و به جای لاستیک نو جا به خریدار می دهند و برای رد گم کردن، فاکتورهای قدیمی را به عنوان فاکتور خرید به پلیس عرضه می کنند.
تمرینات استقلال برای مسابقه با پرسپولیس در دربی پایتخت استارت خورد.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز گفت: امید است شاهد اضمحلال استکبار و صهیونیسم جهانی به همراه رفع ظلم و برقراری صلح و امنیت در سراسر جهان باشیم.
مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی به منظور آغاز فصلی جدید در این فدراسیون در حالی روز چهارشنبه برگزار می‌شود که سرپرست فعلی، تک کاندیدای آن به حساب می آید.
تجزیه و تحلیل رنگدانه‌های به‌کار‌رفته در توندو، نشان می‌دهد ویژگی‌های این نقاشی مطابق دوره رنسانس است و بنابراین بسیار بعید است که تابلو در سال‌های بعد کپی شده باشد.
پس از نوآوری در دنیای فوتبال و استفاده از کارت سفید، حالا با کارت قرمز دایره‌ای شکل و دلیل استفاده از آن آشنا شوید
مصر و هند در بیانیه مشترکی از عزم خود برای ارتقای روابط در سطح راهبردی خبر دادند.
بر اساس «آرشیو خشونت اسلحه» آمریکا، از ابتدای سال نو میلادی در این کشور دست کم ۶۶ نفر در تیراندازی‌های جمعی کشته شده‌اند!
هر کیلو پیاز قرمز در میوه فروشی های سطح شهر ۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.
جنجال در فوتبال فرانسه؛ فونبالیستی که به خاطر پیدا شدن ۱۰۰ کیلوگرم‌کوکائین در فرودگاه پاریس دستگیر شد.
مجید بهزاد پور گفت: وظیفه بیمه مرکزی فراهم آوردن شرایط لازم برای بهره‌مندی ایده‌پردازان بیمه‌ای از همه منافع مادی و معنوی آنهاست.
یورگن کلوپ با وجود مالکیت ۷۱ درصدی، اولین بازی سال نوی میلادی ۲۰۲۳ را در ورزشگاه خانگی برنتفورد، با شکست پشت سر گذاشت.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند در جشن‌ها و مراسم‌های سال نو میلادی در این کشور دست‌کم ۸ نفر کشته و ۲۵ تن نیز زخمی شدند.
مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان سال نو میلادب را به بازیکنان خود تبریک گفتند.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک روز سه شنبه تشکیل می‌شود؛ مجمعی که در شرایط مشابه ۶ دوره قبل برگزار می‌شود اما نتیجه آن قرار است بعد از ۲۱ سال فصلی تازه در این کمیته رقم بزند.
قالیباف گفت: تا زمانی که ما مسئولان صادقانه و حکیمانه و مجاهدانه نسبت به وعده‌هایی که داده‌ایم تلاش کنیم، و مردم این تلاش و علاقه به خدمت را ببینند ما را تحمل خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ