تاریخچه بازی های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان نشان از برتری آمار به سود سرخپوشان پایتخت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینگر با تجربه آلومینیوم بیشترین آمار بازی در تاریخ لیگ برتر را دارد.
پرسپولیس ۱۶ فصلی می‌شود که در هفته اول شکست نخورده است.
قرارداد سال گذشته حسین حسینی با استقلال و قرارداد جدید پیام نیازمند با سپاهان ملاک تصمیم گیری بیرانوند شده است و او حق خود می‌داند که نه تنها برابر ، بلکه بیشتر از آنها دریافت کند چراکه در آمار کلین شیت و کسب جام به مراتب از رقبای خود برتر و بهتر بوده است.
آیتم‌های دیگری از جمله دراختیارداشتن بازیکنان یا سطح تأثیرگذاری و میزان رشد در سال‌های اخیر هم باید ارزیابی شود. وقتی چنین باشد، پای باشگاه‌های ایرانی هم به میان می‌آید و آن‌ها در جمع بهترین‌های آسیا قرار می‌گیرند. این شاخصه‌ها دقیقا مواردی است که مورد تحقیق برای مرجع آماری موثق «اوپتا پاور» شده است تا از این حیث به معرفی ۱۰ تیم برتر باشگاهی در آسیا بپردازد. به طرز ناباورانه‌ای، در این تحقیق سه تیم ایرانی در بین ۱۰ تیم برتر آسیا قرار گرفته‌اند: پرسپولیس، استقلال و سپاهان.
آمار قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر عینا شبیه اولین قهرمانی تیم برانکو است.
تیم پرسپولیس در حالی قهرمان لیگ برتر شد که در دیدار پایانی آمار جالبی رقم خورد.
آمار دربی صدم پایتخت نشان می دهد پرسپولیس بر خلاف گذشته برتری مطلق نداشت اما سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.
تیم فوتبال تراکتور از زمان روی کار آمدن «پاکو خمز» به اندازه پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر ایران امتیاز گرفته است که این یک آمار قابل توجه برای سرمربی اسپانیایی محسوب می‌شود.
سرخ‌ها در تاریخ رقابت خود در اسفندماه برابر سپاهان برتری محسوسی نسبت به حریف شکل داده‌اند.
عملکرد پرسپولیس در دیدار برابر هوادار که منجر به شکست این تیم و در خطر از دست رفتن صدر جدول شد، نشان از سقوط آمار کیفی و کمی این تیم در هفته بیستم لیگ برتر دارد که زنگ خطر را به صدا درآورد.
پرونده دور رفت لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس بسته شده است و در روزهای پایانی هفته جاری شاهد آغاز دور برگشت بازی ها خواهیم بود.
اگرچه آمار گلزنی تیم صدرنشین کاهش یافته اما لیگ برتر در مجموع گلهای بیشتری را در خود دارد.
دو تیمی که مدعی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر هستند تا پایان هفته یازدهم یک ضعف مشترک دارند که باعث شده است از نظر آماری پایین‌تر از رقیبان دیگر خود قرار بگیرند.
تکرار آماری که در فصول منجر به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر وجود داشت، می‌تواند شاگردان یحیی گل‌محمدی را امیدوار کند که در پایان لیگ بیست و دوم بازهم جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
تکرار آماری که در فصول منجر به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر وجود داشت، می‌تواند شاگردان یحیی گل‌محمدی را امیدوار کند که در پایان لیگ بیست و دوم بازهم جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
پیام نیازمند حتی در آن روزهای ابتدایی حضورش در لیگ برتر هم دروازه‌بانی مطمئن و قابل اعتماد نشان داد.
عملکرد پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر نشان از پیشرفت این تیم نسبت به فصل‌های گذشته و تلاش برای پس گرفتن عنوان قهرمانی از استقلال می‌دهد.
تیم فوتبال پرسپولیس آماری کم نظیر از درصد شوت های تبدیل به گل خود در فصل جاری لیگ برتر به جای گذاشته است.
تیم فوتبال پرسپولیس آماری کم نةیر از درصد شوت های تبدیل به گل خود در فصل جاری لیگ برتر به جای گذاشته است.
برترین‌های هفته سوم لیگ برتر از از لحاظ آماری مشخص شدند که در این بین نام بازیکنی از استقلال و پرسپولیس به چشم نمی‌خورد.
صداوسیما برای پرداخت نکردن حق پخش تلویزیونی بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر دست به هر کاری زده است. اما تعرفه فعلی این سازمان نشان می‌دهد که اگر فوتبال پخش نشود این دستگاه عریض و طویل حکومتی ورشکسته خواهد شد! به آماری که فرهیختگان منتشر کرده، دقت کنید. تلویزیون از راه پخش فوتبال درآمدی فوق نجومی دارد
پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر دو هفته ابتدایی را بدون گل زده ترک می‌کند.
گزارش سال ۱۴۰۰ «دیوار» منتشر شد
۱۰ بازیکن برتر لیگ ایران در بیست و یکمین دوره مشخص شدند که سعید صادقی از گل‌گهر سیرجان با ۱۴پاس گل و ۸ گل زده، بیشترین امتیاز را جمع کرده است. او اکنون از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ