پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر دو هفته ابتدایی را بدون گل زده ترک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای گل لیگ برتر ایران بازی تدافعی تیم‌ها را عامل اصلی آمار گلزنی مهاجمان می‌داند.
اگر فصل دوم مسی در پاری‌سن‌ژرمن بهتر از چیزی باشد که به نظر می‌رسد، چه؟ فقط او و وینیسیوس به رکورد 20 گل و 20 پاس گل در این فصل رسیده‌اند.
دروازه‌بان خیبر خرم آباد در پایان مسابقات لیگ یک از لحاظ آماری برترین عملکرد را به جا گذاشت.
علی مبخوت، ستاره تیم الجزیره و تیم ملی امارات، علی‌رغم اینکه در فصل 2022-2023 عنوان برترین گلزن لیگ حرفه‌ای امارات را کسب نکرد اما موفق شد رکورد خود را حفظ کند.
ارلینگ هالند در فصل جاری چمپیونزلیگ در آمار گلزنی و گل‌سازی بهترین آمار را داشته و جلوتر از مسی، امباپه، صلاح و وینیسیوس قرار دارد.
ادموند بزیک در لیگ 14 تیمی ایران با 13 گل آقای گل شد، آیا برترین گلزن این فصل آماری ضعیفتر خواهد داشت؟
کوین یامگا مدافع خط دفاعی استقلال با آمار بهترین گلزن این تیم ، این روزها به سبک ستاره بزرگ انگلستان خوشحالی می کند
خروج رونالدو از منچستر با ظهور بهترین فرم از یک ستاره آینده‌‌دار هم‌زمان شد. بازیکنی که حالا مرد اول اکران جذاب‌ترین نسخه از تیمش در تئاتر رویاهاست.
بهترین پاسور لیگ برتر علاقه به گلزنی مقابل آلومینیوم داشت که در انجام این کار ناموفق بود.
براساس آمار بارش‌ها در کشور تا اول بهمن ۱۴۰۱، در حالی که قم با کاهش ۶۵ درصدی نسبت به میانگین درازمدت، بدترین خشکسالی را بین ۳۱ استان تجربه می‌کند، روزگار بوشهر با ۶۱ درصد بارندگی بیشتر از میانگین ۵۴ ساله، کاملاً رؤیایی است.
تنها نماینده فوتبال ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در رتبه نخست تیم‌های ایرانی در رده‌بندی جهانی قرار دارد.
اروین انگاپت در جریان شکست اخیر مودنا در کاپ اروپا یک عملکرد بسیار بد را از خود به نمایش گذاشت.
ستاره ایرانی پالما در سال ۲۰۲۲ یک آمار گلزنی جالب توجه بر جای گذاشت.
مس همچنان در رقابت فشرده و سنگینی که در لیگ برتر وجود دارد بهترین خط دفاعی و البته بدترین خط هجومی (در کنار دو تیم دیگر) را در اختیار دارد.
رکورد گلزنی در جام‌جهانی آماری را نشان می‌دهد که بعید است دیگر بازیکنی به نزدیکی آن هم برسد. لیونل مسی با ۱۱ گل که چندتای آن پنالتی بود، به رتبه هشتم رسیده است. ژوست فونتین در ۶بازی ۱۳گل زده یا ساندرو کوچیس در ۵بازی ۱۱گل!
نمایش ضعیف کاپیتان کرواسی کاری کرد تا او قبل از سوت پایان دیدار با آرژانتین تعویض شود.
احمد بخارایی گفت: سیر صعودی و غیرقابل انتظار انواع آسیب‌های اجتماعی؛ چیزی شبیه به وضعیت بحران در بحران، وقتی بحران‌ها دست به دست هم بدهند ما با ابر بحران مواجه هستیم که از این مرحله وارد سرازیری فروپاشی اجتماعی می‌شویم؛ یعنی فروپاشی اتفاق افتاده و دائم دارد بیشتر می‌شود. وقتی شما شاهد دفع اجتماعی هستید، یعنی به‌تعبیری جدا از مهاجرت کردن با افرادی روبه‌رو می‌شوید که فقط قصد رفتن دارند، انگار که بخواهند بگویند بالاتر از سیاهی رنگی نیست. از طرفی شما نباید از افزایش آمار خودکشی بگذرید، جامعه دو قطبی شده را توجه کنید، این بدترین وضعیت برای یک جامعه است که در جامعه ما اتفاق افتاده، انگار در یک جامعه مردم علیه یکدیگر لشگرکشی می‌کنند.
رابرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا که تا پیش از شروع بازی های جام جهانی 2022 قطر با به ثمر رساندن 13 گل در رقابت های لالیگای اسپانیا به عنوان بهترین گلزن این فصل از مسابقات لیگ فوتبال اسپانیا شناخته می شود، در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی از دور رقابت ها کنار رفت.
هری کین، مهاجم و کاپیتان تیم ملی انگلیس، از نظر نرخ گلزنی بهترین آمار را در میان همه مهاجمان حاضر در قطر دارد.
ملی پوش ایرانی پورتو با یک آمار قابل توجه به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار با اتلتیکو انتخاب شد.
سجاد بازگیر تبدیل به بهترین گلزن ملوان در این روز ها شده و آمار خوب فصل قبل را ادامه می دهد.
لیورپول در این فصل لیگ برتر آمار فاجعه بازی در خط حمله از خود بر جای گذاشته است.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نتوانست تیمش را در بازی برابر رایووایه‌کانو هم به پیروزی برساند تا انتقادهای زودهنگام از او شروع شود.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، از سال 2009 بیش از هر بازیکن دیگری در فوتبال اروپا عنوان بهترین بازیکن زمین را در رقابت‌های باشگاهی به دست آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ