پرسپولیس ۱۶ فصلی می‌شود که در هفته اول شکست نخورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (چهارشنبه تا جمعه) از ۶ هزار و ۳۷۳ مأموریت نیرو‌های اورژانس در این مدت خبر داد و گفت: ۱۹۶ مورد دارای ضعف و بی حالی و ۶۶ مورد نیز دچار گرمازدگی بوده اند.
تیم ایران در دیدار مقابل کره جنوبی به گفته سرمربی تیم ۱۸ دفاع انجام داد که البته در آمار بازی ۱۷ امتیاز ثبت شده است.
محمدباقر نوبخت رییس پیشین سازمان برنامه و بودجه در توییتی نوشت: با انتشار ٣١١/٥ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دوسال بیش از ٨ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی برای کسب درامد منتشر کرد.
در سال ۱۴۰۰ میزان آلودگی هوا در ۲۷ شهر کشور بیش از حد مجاز بود و در مواردی میزان آلودگی‌ها بیش از ۳ برابر حد مجاز بوده است.
تعداد نفتکش‌های حامل نفت و مواد شیمیایی که امسال به دلیل عدم گذراندن بازرسی در سنگاپور توقیف شده‌اند، افزایش پیدا کرده است.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در بیش از 20 هزار و 200 رالی مقابل حریفان به میدان رفته است.
طبق آمار‌هایی که از بررسی صفحات ۳۰۰ اینفلوئنسر فعال در اینستاگرام به دست آمده ۴۳.۵ درصد از این تعداد متولد دهه ۶۰ و ۴۱.۵ درصد از این اینفلوئنسر‌ها متولد دهه ۷۰ هستند. دهه هشتادی‌ها و متولدین دهه ۵۰ هر کدام با ۶.۵ درصد جایگاه سوم را در میان این تعداد اینفلوئنسر بررسی شده دارند.
کریستوف گالتیه، علی‌رغم نتایج نه چندان خوب اخیرش اما آمار بهتری از دو سرمربی سرشناس تاریخ پی اس جی دارد.
جواد نکونام در چهار بازی برابر سه مدعی همیشگی فوتبال ایران، هشت امتیاز گرفته است.
۱۲ هزار پیج مشاوره و روانشناسی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند که اکثر آن‌ها متعلق به افرادی است که یا روانشناس نیستند، یا مجوز ندارند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ یکی از دلایل وقوع تصادفات چند وسیله‌ای یا همان زنجیره‌ای را ترمز‌های ناگهانی اعلام کرد و گفت: لعزنده بودن مسیر نیز عامل دیگری است که در صورت انجام ترمز ناگهانی، موجب وقوع تصادفات چند وسیله‌ای خواهد شد، لذا به رانندگان توصیه می‌کنم که در حین رانندگی در شرایط برفی و بارانی با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا نیازی ترمز‌های ناگهانی برای کنترل وسیله نقلیه نداشته باشند.
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ارتباطی و لوازم جانبی تهران با استناد به گفته‌های یک مقام مسئول، دیش‌های اینترنت ماهواره‌ای استارلینک فعال در ایران را ۸۰۰ عدد اعلام نمود و خاطرنشان کرد که به‌علت قاچاق این تجهیزات، این رقم مدام بالاتر رفته و امکان استفاده از آن روز به روز راحت‌تر خواهد شد!
آمار عجیب و فاجعه بار پرسپولیس بدون لوکادیا/ شاگردان گل محمدی ۴ بار بدون این مهاجم به میدان رفتند اما...
مس همچنان در رقابت فشرده و سنگینی که در لیگ برتر وجود دارد بهترین خط دفاعی و البته بدترین خط هجومی (در کنار دو تیم دیگر) را در اختیار دارد.
تیم ملی آمریکا در سه بازی خود از جمله بازی با ایران فقط یک گل از روی نقطه پنالتی خورده است.
تیم‌ملی اروگوئه در دو بازی جام جهانی موفق به گلزنی نشده است.
تیم شمس آذر دیروز در هفته چهاردهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور چوکای تالش را با نتیجه 4-1 شکست داد.
نمایش فراتر از انتظار در کنار ملی‌پوشان جام جهانی کاری کرد تا نام مهاجم جوان استقلال دوباره مطرح شود.
ناپولی با برتری چهار بر دو مقابل آژاکس، 12 امتیازی شده و صدرنشینی خود در گروه اول چمپیونزلیگ را تداوم بخشید.
ناپولی با برتری چهار بر دو مقابل آژاکس، 12 امتیازی شده و صدرنشینی خود در گروه اول چمپیونزلیگ را تداوم بخشید.
ناپولی با برتری چهار بر دو مقابل آژاکس، 12 امتیازی شده و صدرنشینی خود در گروه اول چمپیونزلیگ را تداوم بخشید.
دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر به تقسیم امتیازات رضایت دادند.
مدیرعامل خبرگزاری دولت (ایرنا)، اشتباه این خبرگزاری در ارائه آمار مربوط به جهش سرمایه گذاری در دولت رئیسی را پذیرفت.
استقلال در 10 سفر قبلی خود به شهر انزلی، تنها یک بار برابر ملوان موفق به کسب پیروزی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ