نمی‌توان گفت دادن وعده ازدواج و دریافت هدایا یا اموال از طرف مقابل در دوره نامزدی، قطعا دلیلی بر «کلاهبرداری» و توسل به روش متقلبانه و فریب دادن طرف مقابل برای بردن اموال اوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستارگان عنوان‌دار کشتی آزاد هند از حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد انصراف دادند.
باعث افتخار من است که بتوانم صدای بخشی از جامعه در رسانه ملی باشم و اصولا هویت رسانه ملی را در همین تکثر مردم محور می‌دانم. اما واقعیت آن است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب ساز نشاط و یا امید باشد، دستمایه‌ی تشویش ذهن مخاطب و تشدید دو قطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دو قطبی سازی‌ها و … است.
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا معتقد است که شرکت دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور، مانع اجرای عدالت است.
حمید سیفی دومین کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی از حضور در انتخابات انصراف داد.
بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند، منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات ...
در طرح تناسبی بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات توسط هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تهیه، به روز شده و پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ می‌شود.
یکی از چهار نامزد اصلی انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، انصراف رسمی خود را از انتخابات اعلام کرد.
سندرز با اعلام انصراف از نامزدی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یادآور شد علاوه بر کمک به تشکیل اتحادیه‌های کارگری جدید، به عنوان رئیس کمیته سلامت، آموزش، کار و بازنشستگی سنا به مبارزه برای سیاست‌های مترقی ادامه خواهد داد.
امیر قلعه نویی یکی از هفت نامزد داخلی هدایت تیم ملی، از سرمربیگری تیم ملی در جام ملت های 2023 آسیا انصراف داد.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
نخست وزیری «ریشی سوناک» قطعی به نظر می‌رسد و احتمالا وی عصر روز دوشنبه به عنوان نخست وزیر جدید انگلیس معرفی شود.
ریشی سوناک 42 ساله که در رقابت انتخاباتی قبلی رقیب «لیز تراس بود» نخست وزیر مستعفی انگلیس بوده و از او شکست خورد، این بار اصلی‌ترین شانس برای نخست‌وزیری به شمار می‌رود.
یکی از نامزدهای ریاست جمهوری عراق در آستانه جلسه فردای پارلمان این کشور، هرگونه انصراف از نامزدی را رد کرد.
بحرین در پی انتفادها از نقض حقوق بشر در این کشور، از شرکت در انتخابات جهت عضویت در شورای حقوق بشر سازمان ملل که قرار است در ماه جاری میلادی برگزار شود، انصراف داد.
مدیرعامل آلومینیوم اراک که یکی از نامزدهای نماینده باشگاه‌ها در مجمع امروز بود، لحظاتی پیش از شروع رای‌گیری انصراف خود را اعلام کرد.
مدیرعامل آلومینیوم اراک که یکی از نامزدهای نماینده باشگاهها در مجمع امروز بود، لحظاتی پیش از شروع رای گیری انصراف خود را اعلام کرد.
نامزد ریاست فدراسیون فوتبال خبر انصرافش از حضور در مجمع انتخاباتی را رد کرد.
در جریان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، مجید شایسته در یک اتفاق جنجالی انصراف خود را از نامزدی برای ریاست این کمیته اعلام کرد.
نام برزگر به عنوان نامزدی که انصراف داده شنیده می‌شد آن هم به این خاطر که ممکن بود حضورش پس از امضای یک بیانیه خاص حاشیه‌هایی را ایجاد کند. پس از لغو انتخابات دوم مرداد خانه سینما به دستور وزارت فرهنگ و ارشاد برای بررسی صلاحیت نامزدها، فرهاد توحیدی هم تایید نشده است. این فیلمنامه‌نویس و رییس سابق هیات مدیره خانه سینما در تماس ایسنا برای تایید این موضوع صرفا به خنده‌ای بسنده کرد.
یکی از نامزدهای ریاست کمیته ملی از حضور در انتخابات برای این پست انصراف داد و تنها برای هیات اجرایی نامزد خواهد بود.
پیش از شروع رأی‌گیری، نامزد فرانسوی از حضور در انتخابات انصراف داد. همچین ویشی آناند از هند به عنوان نایب رئیس انتخاب‌ شد.
واکنش پوتین به تحریم‌های اتحادیه اروپا
مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تقویم فرآیند ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی را منتشر کرد.
فیلم‌‌های موقعیت مهدی با 14 نامزدی، علف زار با 13 نامزدی، برف آخر با 12 نامزدی، نگهبان شب با 9 نامزدی، دسته دختران با 7 نامزدی و خائن کشی با 6 نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت سیمرغ‌های بلورین دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ